ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

TOREBKA DUOBAG Z ME&BAGS

Hej,

Dzisiaj będzie trochę inaczej niż zawsze. Przychodzę do Was z recenzją torebki. Ja nigdy nie czułam wcześniej parcia na torebkę. NEVER.  Jednak w tym przypadku było inaczej.








Torebki te zaczęły pojawiać się na yt jakiś pewnie rok, dwa temu. Na początku nie czułam ich klimatu, bo nie miały żadnego zabezpieczenia " przed kradzieżą" co dla mojej świadomości jest no niezbyt komfortowe.  Potem Marka (Martyna i Karola na youtubie ) pokazały torebki Duo. Mają one ściągany materiał chroniąc naszą własność. Tu już zaczęło się pragnienie. Apogeum tego pragnienia nastał jak moja przyjaciółka kupiła sobie tą torebkę. Zakochałam się i dostałam w prezencie (dziękuję ♡♡♡) wymarzoną torebkę, typu torba Hermiony. Czyli i kalafior i pyry i inne takie zmieści.






TORBA 19 DUO BLACK  PYTON 


Teraz pogadamy sobie o moim wyborze, czyli dlaczego ta, a nie inna. Brałam uwagę wiele modeli i wiele wersji kolorystycznych. Jednak wygrała klasyka. Dlaczego? Bo potrzebuję torby, która będzie pasować do wszystkiego. Dodatkowo zależało mi żeby rączki były ciemne, abym nie mogła ich zajechać nosząc je do różnego rodzaju ubrań. Motyw zwierzęcy jest ekstra delikatny i pasuje do całości. Wybrałam też ekozamsz, bo zależy mi na większej trwałości torebki, a i też podobały mi się bardziej.





DANE TECHNICZNE:


TOREBKĘ ZAJDZIECIE W SKLEPIE ME&BAGS (KLIK)

CENA: 219 zł


CENA PRZESYŁKI: 14 zł z DPD


CZAS REALIZACJI: 3 DNI łącznie z przesyłką


POJEMNOŚĆ: Mieści A4. A tak serio torba HERMIONY


JAKOŚĆ: Jest to wysokiej jakości torebka, wykonana bardzo starannie. Podoba mi się i minimalizm opakowań, brak niepotrzebnych opakowań, kartek itp. Za co wielki plus. Czyli da się wysłać rzecz, tak aby się nie zniszczyła, ale bez miliona plastikowych elementów etc.



UŻYTKOWANIE:


To będzie pewnie najdłuższa część tego wpisu. Ja w życiu nie sądziłam, że będę posiadaczką torebki, drogiej, jakiejś niedostępnej stacjonarnie. A jestem. Głównie dla tego, że to prezent, od mojego chłopaka. Tu powinnam powiedzieć, że nie jestem zwolenniczką tak ogromnych prezentów, ale po prostu tak wyszło. Dla mnie to jest podwójna wartość, bo jest to torebka którą bardzo mocno chciałam, a po drugie że jest to prezent od ukochanej osoby. 


Wybrałam torebkę w czarnym zamszu z delikatnym wężowym wzorem. Pasującą do mojej garderoby, która w ostatnich latach stała się mocno okrojona kolorystycznie. Po za tym wiem z doświadczenia choćby mojej przyjaciółki, że ta torba będzie ze mną bardzo długo, wiecie za rok/dwa ta torebka, bardzo minimalistyczna, będzie mi się nadal podobać. 


Czy potrzebna mi tak ogromna torebka, która jest workiem? Tak. Ja noszę ze sobą mnóstwo rzeczy. Ostatnio doszłam do wniosku, że ja i tak noszę bawełniane worki, do małej torby, bo noszę i butelkę, i gazetki, i zakupy i wszystko inne. Po za tym idę na studia. Będę często podróżować między mieszkaniem, a domem rodzinnym, będę pewnie nosić laptopa ze sobą, śniadanie, zakupy. Tak, ja zawsze noszę ze sobą pół domu, na każdy wypadek.


Jest to torebka, którą bardzo wygodnie nosi się na ramieniu. Ma dobrą długość ramiączka, jest on odpowiednio szeroki. Mimo, że mi zawsze z tego ramienia wszystko się zsuwało. Czasem śmiałam się, że mam upośledzone ramię i no tak z tym było. W tej torebce nawet jak parę kilo rzeczy ona leży na ramieniu idealnie.



Po prostu jest to też śliczna torebka. Ja zawsze patrząc na nie w internecie zachwycałam się ich wyglądem. Nawet pamiętam sytuacje jak siedziałyśmy z Madzią na auli, w szkole i Magdę jedna z nauczycielek zaczepiła z jakiej firmy ma torebkę i potem sama sobie kupiła właśnie z marki Me&Bags.




PRZYGODA W WWA


Pojechałam do Warszawy na weekend spakowana jedynie w tą torebkę. Chciałabym podkreślić, że nosiłam w niej ogromne ciężary a mimo to było ultra wygodna i nadal wyglądała mega efektownie. Według mnie sprawdzi się ona idealnie na torbę podręczną na mniejsze wyprawy samolotem. Ja w niej nosiłam dwie kosmetyczki, ubrania, piżamę, nawet szalik ( taki ogromny- kocyk).


Nie wyobrażam sobie bardziej idealnej torebki na podróże!





Jestem oczarowana torebką me&bags. Jak Wam się podobają te torebki? Skusicie się?




Trzymajcie się ciepło,



XOXO. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION