ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

MOJE SPRAWDZONE KOSMETYKI DO MAKIJAŻU TWARZY I ESSENCE, WIBO, CATRICE

Hej makijażowe sroki,


Trwały makijaż twarzy, którzy dobrze wygląda to podstawa. Poprzez makijaż twarzy odbieramy inne  części makijażu. Na " Nasze płótno" wpływa wiele czynników, pogoda, typ cery, nasza pielęgnacja i nasze nerwowe dotykanie twarzy też.





Najpierw parę informacji na początek. Mam skórę mieszaną w stronę suchej i odwodnionej. Mam suche skórki w okolicy czoła, nosa i brody. Przetłuszcza się w okolicy nosa jedynie. I ewentualnie tak i na brodzie.


BAZA POD MAKIJAŻ


Wydawało mi się, że ten element jest zbędny. Bazy sprawiały, że makijaż się rolował, ważył i nie wyglądał dobrze. Jednak dobra baza, porządnie rozprowadzona w małych ilościach sprawia, że makijaż. 


ESSENCE MATTIFYING +PORE MINIMIZING

Baza kupiona przypadkiem w drogerii, w sumie nie czytałam nawet co ma robić, jak jej używać itp. Po prostu wzięłam i postanowiłam ją przetestować. Baza ma konsystencję musuw kolorze szarym, który pod pacami zmienia się w przeźroczysty żel. Niewielką ilość bazy wcieram, wsmarowuje w brodę, czoło i okolicę skrzydełek nosa. 


Na początku wydało mi się, że ona nie robi nic. Jednak jak nie użyłam jej raz, to mój makijaż po 6 godzinach nie wyglądał wcale dobrze, a nawet wyglądał dość źle. 


Reasumując to naprawdę fajny produkt, który sprawia, że w strategicznych miejscach makijaż trzyma się lepiej. Cera jest bardziej matowa i mamy pewność, że makijaż się będzie trzymał.









PODKŁAD

No ja nie muszę mówić, że to podstawa podstaw makijażu. Nie muszę prawda? Podkład też przyprawia nas o dreszcze, jeśli mamy wybrać ten idealny. Mamy wobec niego największe wymagania. Czasem do wymagań można dopisać: myje, sprząta i wychodzi z psem. 


Moje wymagania są dość duże. Jako właścicielka wielu nieprzyjaciół na twarzy potrzebuje dość mocnego krycia, matu i utrzymywania się. 


CATRICE HD LIQUID COVERAGE


Ktoś się spodziewał? Staram się testować wiele podkładów, ale zawsze kiedy myślę o makijażu trwałym, czy na jakąś ważna okazję to wracam z podkulonym ogonem do Catrice. Tak po postu, jest. Co zapewnia mi ten podkład? Dość średnie krycie, matowe wykończenie i trwałość. 


Nakładam podkład gąbeczką w niewielkiej ilości na całą twarz, wklepuje gąbeczką. dokładam ewentualnie tam gdzie mam większe zmiany. Jednak nie nakładam go w ogromnej ilości na całą twarz, bo uważam, że zbyt duża ilość podkładu na całą twarz źle wygląda. Gąbeczką wklepuje dokładnie podkład. Wtedy trzyma się dobrze i nie ma z nim najmniejszych problemów.




KOREKTOR  

Okolica pod oczami jest najczęściej pomijaną w pielęgnacji strefą. Niestety o kremie pod oczy zaczynamy myśleć średnio przed trzydziestym rokiem życia. A to źle! Dobrze nawilżona skróra pod oczami lepiej zachowuje się pod korektorem, 


Ja jestem posiadaczką głębokiej doliny łez, a co za tym idzie mam sińce pod oczami. Taka genetyka.  Potrzebuje się po pierwsze dobrze nawilżyć strefę pod oczami, a po drugie potrzebuje dobrego korektora który przykryje sińce pod oczami.


ESSENCE CAMOUFLAGE + MAT

Ten korektor kryje średnio, na nawilżonej skórze ładnie wygląda pod oczami. Nakładam go w małej ilości pod oczami. No nie rozckliwiam się nad korektorami akurat. Póki się nie rolują, nie ważą, to ja jestem za. 





PUDER

Puder to zaskoczenie roku. Naprawdę. Puder w swej idei ma utrwalać makijaż i sprawia, że on zostaje w miejscu. Powinien dawać nam odpowiednie wykończenie do naszych potrzeb.

Sypki czy prasowany? Mamy "modę" na sypkie pudry w obecnym czasie, gdzie króluje baking. Puder sypki nie sprawia, że dodajemy sobie kolejną warstwę. Przez to, że ma taką, a nie inną konsystencję nie robimy sobie maski.

WIBO PHOTOREADY

Puder Wibo zamknięty jest w kwadratowym opakowaniu, jest podzielone na 4 kolory: zielony, różowy, żółty i biały. Ma to tworzyć połączenie idealne, jak z tym jest? No nie da się wydobyć tylko jednego koloru, zawsze jest to mieszanka, jednak na twarzy nie wybija się żaden z tych kolorów. Nie wiem na czym to polega, ale zawsze na twarzy wygląda to po prostu jak biały puder. Produkt też ma dość mocny, ładny, ale dość mocny zapach. Puder dobrze utrwala, nie daje falsh backu (nie mamy białej twarzy na zdjęciach), łatwo go usunąć z twarzy i gra z wieloma podkładami. To pierwszy puder w mojej karierze, który jest taki super.








DONEGAL PUSZEK DO PUDRU

To się zmieniło. Wcześniej nadkładam puder gąbeczką po prostu. Jednak zauważyłam, że gąbeczki strasznie niszczeją po używaniu pudru. Po za tym zaczęłam częściej malować inne osoby i przy makijażu oka chcąc nie chcą opieram rękę o policzek, czy skórę. Więc higienicznym wyjście jest używanie puszka. Po za tym puder wtłoczony puszkiem, według mnie, wygląda lepiej i lepiej trzyma mat.










SPRAY UTRWALAJĄCY



Przez wiele miesięcy uważałam go za zbędny krok, jednak zauważyłam ostatnio, że pozwala nam on na osiągnięcie lepszego efektu, ściągnięcia pudrowości ze skóry i przedłużeniu.


MARK MAGIX PREP ANS SET SPRAY

Ulubiony tani spray. Utrwala zacnie, ściąga pudrowość, jednakże ściągnięcia, wiec przy bardzo suchej skórze może to być nie przyjemne. Po za tym jeszcze z cech tego produktu, trochę pluje i niestety jak dacie go za dużo





To już moje wszystkie sprawdzone kosmetyki, które sprawiają, że mój makijaż jest długotrwały!
A jakie są Wasze HITY?




Trzymajcie się ciepło!


XOXO.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION