ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

MOJE ULUBIONE GADŻETY KOSMETYCZNE

Hej,


Dzisiaj będziemy rozmawiać o rzeczach kosmetycznych, które nie są koniecznie niezbędne, ale to życie ułatwiają, albo sprawiają, że przyjemniej się korzysta z niektórych rzeczy. Z drugiej strony to że ich się nie ma nie sprawia, że dba się o siebie gorzej czy lepiej. 










ŻABKI DO WŁOSÓW


Często na instagramie możecie zaobserwować moją randomową fryzuję, czyli grzywkę zaczesaną do tyłu, spiętą i rozpuszczone włosy. Zwykle są one spięte małymi żabkami do włosów.  Uratowały one mój przedziałek i czubek głowy. Kiedy zaplatałam tam włosy gumką wyrywałam sobie tyle włosów z czubka głowy.  Dlatego takie żabki są zabawienie, w dodatku kurcze jest to szybsze, wygodne. Aktualne żabki dostałam od koleżanki, za które bardzo dziękuję, są dostępne w Hebe, w paru wersjach kolorystycznych.




KLAMRA DO WŁOSÓW


To już taka większa wersja żabki do włosów, co prawda nie tak wyjściowa jak małe, dyskretne kalmerki. Jednak ja je używam namiętnie w domu. Po umyciu włosów, kiedy są jeszcze mokre zaplatam włosy z twarzy klamrą. Po prostu ułatwia to schnięcie moich włosów, po za tym jak zepnę włosy po umyciu klamrą, to mam większą objętość włosów, niż jak jej nie mam. 











GUMKI DO WŁOSÓW: SPRĘŻYNKI I GUMKI SATYNOWE


Po za tym, że często chodzę w rozpuszczonych włosach, to kocham związane włosy. W tym roku upały sprawiły, że chodziłam w koku prawie całe wakacje, w dodatku śpię z związanych włosach. Zwykłe gumki mnie trochę drażnić, nie mówiąc już o tym, że się szybko rozciągają i szybko gubią i niszczą. 

Sprężynki do włosów są chyba wszystkim już znane, wyglądają jak stare kable od telefonów. Mają one zapobiegać wyrywaniu włosów, ponieważ włosy okalają te sprężynki i nie wyrywają włosów aż tak. Miałam i oryginalne invisible boble i nieoryginalne i nie widzę różnicy między nimi. Uwielbiam je też to zaplatania warkocza na noc, sprawdzają się idealnie do koka. 


Gumki satynowe to taki mały hit u mnie. Kupiłam je w szale tych ładnych, retro ozdób do włosów. Zauważyłam, że oprócz ideologii ładnej gumeczki do włosów,  także one są bezpieczne dla włosów. Mimo, że nie mogę nimi zrobić kitkę, bo mam zbyt duży obwód kucyka, ale na już zrobioną kitkę mogę nałożyć taką gumkę w wersji ozdobnej, albo jak zaplatam kitkę na czubki głowy zrobiona tylko z przednich włosów. Mega są te gumki.










SZCZOTKA DO WŁOSÓW ADVANCE TECHNIQUES AVON


Moja ulubiona szczotka do włosów ever. Jest to szczotka padle, prostokątna, która idealnie sprawdza się do rozczesywania moich gęstych włosów.  Tangle Teazer nie radzi sobie z moimi włosami jak są trochę dłuższe, w dodatku są zważywszy na to, że sa bardzo gęste. Szczotka ta jest wyprofilowana, ma niepełną powierzchnię, przez co łatwiej się ją czyści. Pomaga to też przy stylizacji włosów, bo ciepło ma jakby gdzie wpływać.  Uwielbiam tą szczotkę. Rozczesuje włosy, a nie wyrywać włosy.  Nie było to droga szczotka, ja ją bardzo polecam. 





OSŁONKI NA PĘDZLE 


To jest takie ułatwienie dla mnie. Często, gdy wyjeżdżam podróżuję to moje pędzle wychodzą z tego różnie. Bardzo różnie. Więc pomyślałam o zakupie osłonek na pędzle. Moje obecnie są marki Avon. Pomagają one nie tylko w podróży, ale też w  pielęgnacji pędzli po myciu. Jak macie pędzle z włosia naturalnego potrafią po myciu gubić kształt, dlatego w takiej osłonce pędzel trzyma kształt i chroni włosie. Mam nadzieję, że te osłonki uchronią moje pędzle przed zniszczeniami, zwłaszcza w podróży.











SZPATUŁKA DO NAKŁADANIA MASECZEK Z ALIEXPRESS



Nie wiem czy wy tak macie, ale ja nienawidzę nakładać kremowych maseczek palcami. Dostaję szału, gdy potem muszę szorować dłonie. Postanowiłam zakończyć swoje męczarnie i kupić sobie narzędzie do nakładania maseczek. Wybrałam silikonową szczoteczkę, aby była bardziej higieniczna. Łatwiej dbać o silikon niż o włosie, nawet syntetyczne. Bardzo lubię ten gadżet. Autentycznie sprawia ten gadżet, że ja częściej używam masek odkąd mam to ustrojstwo. 







CZYŚCIK DO PĘDZLI Z HEBE


Kupiłam ten gadżet z potrzeby pierwszego świata. Mianowicie w dzień swojej studniówki musiałam pomalować trzy osoby, razem ze mną. Jako, że miałam pewną koncepcję swojego makijażu i ogólnie inne, bardziej szalone kolory. Nie było też czasu na mycie i suszenie pędzli, a nie chciałam wywalić jednego koloru na twarzy innej osoby. Stąd pomysł aby kupić czyścik. Aktualnie jest to dla mnie must have. Jakie to jest ułatwienie dla mnie, nawet jak robię sobie makijaż, czy makijaż na ig to mogę używać tego samego pędzla do wielu kolorów, nawet skrajnych. Wiadomo, nie jest to metoda, która zastąpi wodę i mydło do mycia pędzli, ale jak lubicie szaleć z makijażami to naprawdę polecam. Tą całą gąbkę można umyć, albo kupić nową, nie kosztuje to wiele, ale usprawnia makijaż.









To już wszystkie moje ulubione gadżety. Jakie wy macie gadżety kosmetyczne? Macie coś bez czego żyć nie możecie?









Trzymajcie się ciepło,


XOXO. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

PRZYKŁADOWE OLEJOWANIE WŁOSÓW PLUS METODA OMO