ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

PORÓWNANIE DWÓCH KULTOWYCH TUSZY MARKI AVON

 Hej,



Dzisiaj zapraszam Was na recenzję porównawczą dwóch bardzo polecanych w internecie tuszy do rzęs. Pogadamy sobie o różnicach i podobieństwach, ale też wadach i zaletach obu propozycji. 







Postanowiłam ocenić te tusze w pięciostopniowej skali. 




UNLIMITED INSTANT LIFT MASCARA 


☆☆☆☆



Powiem Wam szczerze i nieskromnie, że jest to najlepszy tusz jakiego kiedykolwiek używałam. Aktualnie jest to moje drugie opakowanie. Mamy tu do czynienia z silikonową szczoteczką, która jest wyprofilowana tak by dotrzeć do najkrótszych rzęs. Ta maskara idealnie wydłuża rzęsy. Niekoniecznie powiedziałabym, że nadaje objętości, ale ja bardzo lubię efekt jaki ona daje. Trzeba tu też zaznaczyć, że ja mam liche i krótkie własne rzęsy. Nosiłam ten tusz na miliony okazji, nosi się świetnie, nie odbija się, nie osypuje, wszystko jest ekstra.












EUPHORIC VOLUME&LEGNTH MASCARA


☆☆☆


Od razu na wstępnie warto zazanaczyć, że ta maskara ma dawać zupełnie inny efekt niż ta pierwsza. Tutaj mamy do czynienia z naturalną szczoteczką, która kształtem przypomina klepsydrę. Przy tym produkcie efekt jest dużo mocniejszy, a rzęsy bardziej pogrubione i zaznaczone. Brakuje mi w tym efekcie rozdzielenia rzęs. Przy krótkich rzęsach, łatwo uzyskać efekt pajęczych nóżek przy takich tuszach. Jednak największym minusem tego tuszu jest osypywanie się. Nienawidzę. Zresztą, kto lubi? Dla mnie to jest ogromny minus. Co prawda zdarzyło się to raz na parę aplikacji, ale nie wybiorę go w dzień kiedy potrzebuje ogromnej pewności co do tego jak wyglądają moje rzęsy. 










Jak widzicie nie wszystko dobre co się świeci. Osobiście uważam, że marka Avon robi dobre jakościowo tusze do rzęs, przykładem na to może być sławny "5-in-1 All Genius Mascara". Po prostu dla każdego co innego. 


Oczywiście pamiętajcie, że zakładając konto jako konsultantka  możecie dostać rabaty nawet do -40%, dodatkowo wiele nowości wcześniej i korzystać z ofert skierowanych tylko do konsultantek. 




A my widzimy się w kolejnym wpisie.



Trzymajcie się ciepło,


XOXO. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION