ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

Co znajduje się w mojej łazience?

Witajcie dziewczyny!

Dzisiaj pokaże Wam co znajduje się w mojej łazience, czyli kosmetyki, których używam albo codziennie albo prawie codziennie w łazience. Jest to forma "Co znajduje się pod prysznicem u mnie", ale ja prysznica nie posiadam, więc nazwałam to co znajduje się w mojej łazience.



Płyn do kąpieli.



Jakoś dopiero niedawno odkryłam zastosowanie dla tego typu kosmetyku. Jednak odkąd stoi taki przy wannie, jest to mój ulubiony kosmetyk, który robi tak ogromną pianę, że nie mogę się powstrzymać. Aktualnie używam płynu do kąpieli z marki Avon o zapachu orchidei i gardenii. Pachnie obłędnie, jak zresztą zawsze pachną te płyny z Avonu. W moich rękach ten kosmetyk jest cholernie mało wydajny, ale Ciii..



Żele pod prysznic.



Moja absolutna nowość, czyli żel pod prysznic z Dove o zapachu pistacji i magnoli. Po za obłędnym zapachem, ta piana. Cudowna. Niewielka ilość wystarczy by umyć całe ciało. Na pewno kupię inne zapachy i chyba go już nie zmienię. Naprawdę odkrycie. Jakoś nigdy nie zwracałam na nie uwagi, a jak były w promocji to kupiłam i przepadłam.






Końcówka już Pro Skin Laboratory z Rossmana. Kupiłam, bo ma pompkę i kosztuje w okolicach 15 zł. Ma delikatny letni zapach, lekką konsystencje i fajnie sprawdza się na letni prysznic, kiedy nie macie ochoty na jakieś słodkie oblepiający zapach. Trochę leje się między palcami, ale da się spokojnie umyć nim. Zapach jest taki świeży i delikatny, więc z pewnością letni niezbędnik.




Higiena Intymna


Jestem wierna żelowi do higieny intymnej z marki intimea z Biedronki, aktualnie mam jakąś wersje dla nastolatek i dziewczynek, ale on nie różni się zbytnio niczym od tego zielonego, czyli normalnego. Różni się składem (właśnie sprawdziłam) i jest trochę rzadszy, ale działanie i zapach jest identyczny. Działa więc dla mnie bomba.


Ciekawostka:

Czasem myje włosy żelem do higieny intymnej. Wtedy moje włosy wyglądają jakoś tak fajnie inaczej, ale stosuje to rzadko.


Szampon.


Jak zawsze, dla mnie szampon ma myć włosy i nie zwracam na niego uwagi, ale odkąd postanowiłam zadbać mocno o włosy jednak nie za bardzo mi to obojętne. I tu mam pytanie, znacie jakieś dostępne w drogerii szampony o bardziej naturalnym składzie, bez sls? A więc ja od dłuższego już czasu męczę się z szamponem Romantic Professional "Ochrona Koloru" diabelsko wydajny, gęsty szampon, który pachnie orzechami (?). Dobrze oczyszcza włosy, ale trzeba uważać i dobrze go spłukać. Wiecie cuda obiecują na opakowaniu, ale przymknijcie na to oczy. Dobrze myje i tyle.



Odżywki do włosów.



Odżywka Kallos GOGO. Potrzebowałam maski do włosów, podczas mojej najkrótszej wizyty w drogerii. Było to aż 6 minut. Chwyciłam w biegu kolejne dziecko marki Kallos. Nie powiem chwyciłam się na ładne opakowanie. Odżywka pachnie trawą cytrynową. Bardzo dobrze się po niej rozczesują włosy i są miękkie i nawilżone. I mogę je rozczesać.


Bebeauty odżywka do włosów zawiera proteiny pszenicy i ekstrakt z pereł. Nowość u mnie, użyłam jej tylko dzisiaj. Włosy są sypkie, miękkie i nawilżone. Pachnie tradycyjnie jak moja pierwsza odżywka do włosów tej firmy. Tak miałam z Biedronki pierwszą odżywkę do włosów. Pachnie ładnie i zobaczymy jak się będzie mi sprawdzać.


Peeling.



Uwielbiam peelingi kawowe domowej roboty. Nic mnie tak nie relaksuje i pobudza jak zapach kawy, więc jest to cudowna rzecz na poranny prysznic, ale na wieczorną aromaterapię też się nada idealnie. Dokładny przepis podam Wam jak będę pisać posta o kosmetykach diy.




A więc to już wszystkie moje łazienkowe kosmetyki. Jakie są Wasze?


Macie coś co mam i ja?



Trzymajcie się ciepło, a raczej zimno :D

XOXO



FP: KLIK

IG: KLIK




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION