ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

Odliczamy do wakacji: 7! ULUBIONE YOUTUBERKI-MAKIJAŻ

Hej,


Dzisiaj temat odliczania ugryzę inaczej, a mianowicie będzie o ulubionych youtuberek w kwestiach makijażowych. Mam taki przypływ weny, że nie wierzę. Dawno nie miałam, aż tylu pomysłów. Jednak do rzeczy. 




Oglądanie filmików na yt jest moją rozrywką od paru dobrych lat. Na początku robiłam to rzadko i raz na jakiś czas, dzisiaj jest to oglądanie filmików wręcz codziennie. Oglądam różne dziewczyny i naprawdę mam rozeznanie w  beautystrefie. I powiem Wam, że to właśnie tam narodziła się moja pasja do kosmetyków, tam budowałam swoją wiedzę i szukałam inspiracji. Po tym czasie wyłoniłam swoje ulubione yotuberki w kwestii makijażu. Co do moich guru pielęgnacji pokaże Wam niedługo.




Karolina Zientek (klik)






Ta kobieta jest tak mega utalentowana, że szok. Znacie konkurs NYX FACE AWARDS? Polega on na wstawianiu filmiku na youtubie na podany temat. Interpretacja leży w gestii uczestnika. Jej prace konkursowe zaszokowały mnie. Jej talent plastyczny, to, że ona sama szyła, konstruowała i tworzyła swoje stroje, co zajmowało jej godziny. Jej profesjonalizm, jej skromność i jej wiedza, sprawiają, że ja mogę jej słuchać cały czas i tylko czekam na finałową interpretacje zadania z tego konkursu, będzie pewnie sztos.



Kitulec Kate (klik)








Katarzyna to chodząca kobieta petarda. Jej autentyczność, humor i ona sama tworzy obraz kobiety, która jest tak bardzo potrzebna na polskim youtubie. Jest utalentowana. Tworzy już bardziej użytkowe makijaże, planuje też zabrać się za vlogi, co ja bardzo pragnę, bo jej snapchata obserwuję z wielkim zaangażowaniem. Kasia ma cudowny kolor włosów, piękne rzęsy i czaderskie paznokcie. Po za tym bardzo ją lubię za to, że mamy podobne poczucie humoru i podobne rzeczy nas śmieszą. Tak poza  strefą beauty lubię ją za motywacje do ćwiczeń, którą daje codziennie na snapie. 




Lamakeupbella (klik)





Zuzi kanał jest stosunkową nowością u mnie i powiem Wam szczerze, że przepadłam.  Jej estetyka to coś co mnie urzeka, montaż filmów jest fenomenalny. Widać, że każdy szczegół jest dopracowany i tworzy spójną całość. Po za tym, może jestem dziwna, ale lubię głos Zuzi, bije od niej taki profesjonalizm i umie się ładnie wysławiać, co mało ludzi umie robić ( na czele ze mną). W jej wykonaniu ubóstwiam Get Ready With Me, oraz makijaże. Mimo, że są różne ja widzę w nich spójną całość, przebija przez nie jedna osoba, co uwielbiam. Kanał bardzo przemyślany i to mi się podoba.



Zmalowana (klik)






Marta to profesjonalizm sam w sobie. W zeszłym roku to ona reprezentowała Polskę w Mistrzostwach Świata w makijażu. Jej prace i jej wiedza powalają na kolana. Tym bardziej, że Zmalowana jest samoukiem. I ona pokazuje tym niedowiarkom, że nie trzeba szkoły, wykształcenia w temacie, a trzeba coś chcieć i mieć pasje. Z miłą chęcią po 18-stce wybrałabym się do niej na szkolenie indywidualne, jednak nie wiem czy to możliwe  będzie w przyszłym roku. Naprawdę pojechałabym do Olsztyna tylko, żeby to ona nauczyła mnie czegoś w kwestii makijażu. Warto mieć marzenia. 





Digitalgirl13, czyli Hania (klik)





Hania i jej kanał to skarbnica recenzji, zwłaszcza podkładów. Chyba nie jestem w stanie kupić jakiegoś podkładu nie oglądając u niej recenzji. Normalnie weteran podkładowy. Jej kanał jest bardzo użytkowy, w jej makijażach widzę już bardziej coś co mogłabym odtworzyć. Niezmiernie mi się to podoba. Jednak ja cenię Hanie niezmiernie za to, że ona prowadzi własną firmę kosmetyczną, własny sklep o nazwie GLAMSHOP.  Jej produkty są na mojej wishliście od bardzo dawna i zbieram się kurcze i zbieram i zebrać nie mogę. Zacięcie zawsze biorę udział w jej rozdaniach, licząc na cud. Marzą mi się jej pędzle, jej cienie, pudry, no wszystko. To jest okropne, tak bardzo chcę, a tak bardzo nie mogę się zebrać aby kupić. I ja w końcu uzbieram pieniądze i kupię i będę jarać się pod niebiosa. Hania jest moją ulubioną youtuberką i ja tego nie ukrywam, każdy film na jej kanale obejrzałam z zaciekawieniem. Ufam jej w 100% co to kosmetyków, jest szczera w tym co robi, robi to z pasją. I jest inspiracją do spełniania marzeń i podbijania rynku kosmetycznego. 



Wszystkie te dziewczyny, kobiety zmieniły mój świat i pchnęły we mnie pasje w, której być może raczkuję jeszcze, ale z takimi nauczycielkami będę się ładnie rozwijać.



Trzymajcie się ciepło.

XOXO

Komentarze

  1. Nie znam ani jednej z nich, ale chętnie obejrzę ich filmiki :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION