ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

Polecane studygramy!

Hej dziewczyny,

Dzisiaj post nie o kosmetykach, a o kontach na ig i to nie byle jakich, bo o studygramach.



Studygramy to instagramy osób, które pokazują, jak się uczą do matury, bądź jak idzie im nauka na studiach, czy ogólnie nauka. Konta te, mają za zadanie pokazać nam jak wygląda nauka na studiach danego typu, czy po prostu motywować do pracy. I to robią, bynajmniej na mnie dział


Pokażę Wam, które ja obserwuje, które lubię i mnie motywują.


fulfillmenting_dreams





Nie mogło tu zabraknąć konta mojej bliskiej koleżanki Moniki. Prowadzi ona studygrama i pokazuje aktualnie swoje przygotowania do matury. Monia jest bardzo autentyczna w tym co robi. Nie wygląda to tak nierealnie jak na innych kontach czasem bywa. Tak właściwie, to od jej konta, zaczęła się moja mała przygoda z tego typu kontami. Mogę być nieobiektywna, ale lubię jej konto.



pasja.weterynaria







Klaudia jest już tą instagramerką, której notatki zwalają mnie z nóg. Po za tym prowadzi Bullet Journal. Ma ślicznego kociaka. I w niej uwielbiam upór, organizację i cudowne ogarnięcie swojego życia. Klaudia mnie mega motywuje i pokazuje lepszą stronę edukacji, której w szkole nie zobaczycie :D


medreamm







Widzicie te zdjęcia? Te cudowne, śliczne i profesjonalne zdjęcia?! Ja wiem, że może to nierealnie wygląda czasem, ale mnie to tak mega motywuje do pracy, działania, że jak przeglądam instargarama i widzę takie zdjęcia, to aż mi głupio, że się nie uczę. Sama chciałabym robić takie notatki, ale ja się nauczę!





medagrest







Ten instagram jest mega praktyczny. Zawiera mnóstwo przydatnych informacji. I za to kocham studygramy, że dzięki nim, można się dowiedzieć na co się pisze. Kiedyś bez internetu ludzie nie wiedzieli z czym to się je. A teraz wystarczy dobrze poszukać, jak na tym ig i znajdzie się wszystkie potrzebne informacje. I szczerze? Mimo, że ja nie mam w planach medycy, czytam każdy post o książkach, praktykach, czy czymkolwiek, bo mnie to fascynuje.




I to wszystkie studygramy, które uwielbiam. Wszystkie motywują mnie do mojego wymarzonego celu w życiu, naukowym życiu, czyli biologi. Korzystacie z motywacji, jaką przesyłają takie ig, czy nie koniecznie?



Trzymajcie się ciepło,

XOXO

Komentarze

  1. Ojej ale super :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, sama obserwuje wszystkie wymienione studygramy i również je polecam!

    Zapraszam do mnie- instagram.com/medilady :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION