ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

ALICJA POLECA #1

Hej,

Witam Was w nowej serii na blogu, #alicjapoleca. Jest to miejsce, gdzie raz na jakiś czas, ja i wy polecamy sobie motywujące, ładne i przydatne wpisy na różnych blogach. Ja to robię w poście, a Was proszę róbcie to w komentarzach. Myślę, że przysłuży się i mi i Wam to, a więc zaczynamy.



AGWER NABLA COSMETICS SOUL BLOOMING


Agnieszka jest mistrzynią w tym co robi. W zdjęciach, makijażu i postach na blogu. Powiem Wam, że należę do jej grupy na Facebooku "Fotokreatywne", na której można dostać bardzo przydatne rady jak robić dobre zdjęcia. Polecam Wam całego jej bloga i wszystkie konta social mediów. Są prześliczne, perfekcyjne i przemyślane. Post o nowej palecie Nabla dotyka moją estetyczną duszę doszczętnie. Po pierwsze wysokiej jakości zdjęcia, które są ozdobą pięknej treści. Soul Blooming jest taka inspirująca i inna, wiosenna. Te błękity, róże i inne pastelowe kolory idealnie oddają aurę panującą na dworze. Opinie Agnieszki traktuję bardzo poważnie, bo wiem, że ona nie lubi kosmetyków, w których coś "nie gra" i nie chwali byle czego podpisując się pod tym nazwiskiem swoim. 




KOSMETYCZNA HEDONISTKA MASAŻ SZCZOTKĄ NA SUCHO



Kosmetyczna hedonistka rozpoczęła u mnie zainteresowanie metodą szczotkowania ciała szczotką na sucho. Ona wzbudziła we mnie iskierkę nadziei. Szczotkowanie ciała jest cudowną metodą pobudzenia krążenia, wyrzucenia z organizmu zanieczyszczeń z organizmu. Wspomaga jędrność, działa jak peeling i pomaga w lepszym ukrwieniu. Po za tym Darii zdjęcia też mają w sobie ogromne pokłady klimatu. Po za tym widzieliście jej włosy! Istna petarda, naprawdę. Polecam też jej posty, w których mowa jest o pozbyciu się trądziku, jest ich parę. 



KOSMETYCZNY RAJ CZY PIELĘGNACJA JEST NAJWAŻNIEJSZA


Ewelina pierw prowadziła i robi to nadal, profil na instagramie. Możecie zauważyć na nim przemianę tej cudownej osoby. Z mało więdzącej o składach, dziewczyny która lubiła drogeryjne kosmetyki, stała się ekofreakiem i to w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Ewelina ma ogromną wiedzę na temat skóry, jej składu, kosmetyków i wszystkiego. Poszerza swoją wiedzę w zatrważającym tempie. Naprawdę! Jej posty są długie, treściwe i naładowane wiedzą.  To co Wam podlinkowała to spora dawka wiedzy ogólnej. Czytam każdy z zapartym tchem, więc petarda.




MY PINK PLUM 12 KUBKÓW NA POPRAWĘ HUMORU


Magda prowadzi tak cudownie motywującego bloga, że ja patrząc na to, ja mam ochotę pracować na wysokich obrotach. A po jej poście z kubkami miałam ochotę kupić wszystkie. Nowe 12 kubków. Przecież by mnie z domu wyrzucili. Magda robi różne motywujące plakaty, pomocne przy organizacji. Możecie ściągnąć je za darmo, pobrać i używać! Dla mnie to jest mega poświęcenie? Chodzi o to, że robi to za darmo, nikt jej nie płaci za to, że to udostępnia. Według mnie należą się jej pokłony!





To już wszystkie moje polecenia. Jakie są Wasze? Te z świata organizacji, kosmetyków czy lifestyl'u? Dajcie koniecznie znać!



Trzymajcie się ciepło,

XOXO.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION