ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

AKTUALNA PIELĘGNACJA WŁOSÓW- JESIEŃ 2018

Hej,


Moja ostatnia aktualizacja pielęgnacji włosów była w styczniu, a więc minęło sporo czasu, ale też nie tylko czasu. W tamtym okresie stawiałam na bardziej naturalną pielęgnacje włosów. Taką wyważoną, zgodną prawie z zasadami świadomej pielęgnacji włosów. Testowałam wtedy szampony bez sls, odżywki bez silikonów itp. Sytuacja się trochę zmieniła, moje włosy są wyjątkowo długie, gęste i niesforne, a więc zmieniłam swoje nastawienie i co za tym idzie swoją pielęgnację.





Krótka charakterystyka moich włosów:


  • Są już długie, ostatni raz podcinałam jej ponad rok temu, a więc też moje końcówki są dość zniszczone, ale nie mam sposobności wybrać się do mojej fryzjerki. Jak już jestem w mieście, w którym przyjmuje to ona zawsze ma urlop,
  • Mają tendencję do przetłuszczania się u nasady,
  • Kochają się puszyć,
  • W dodatku uwielbiają się plątać
  • Łatwo je obciążyć u nasady, ale też lubią być dociążone na końcach,
  • Są dość gęste, więc często muszę je czesać.









SZCZOTKOWANIE WŁOSÓW

Przy włosach za piersi, które są dość gęste, czesanie włosów jest podstawą. Nie lubię tej czynności od dziecka. Wiecie, te czasy kiedy babcia czesała mnie grzebieniem, a miałam pięć razy więcej włosów. Przez wiele lat byłam fanką Tangle Teezera, ale przy długich, gęstych włosach taka szczotka nie zdaje egzaminu, dlaczego?


  • Ma za krótkie włosie, które nie dociera do nasady włosów, czyli po prostu włosy są rozczesane powierzchownie tylko,
  • Wiele razy TT wypadł mi z ręki rano, robiąc huk i budząc domowników,
  • Wzmaga elektryzowanie włosów, bo jest szczotką 100% wykonaną z plastiku,
  • Łamie włosy, 
  • Szybko się niszczy, tak naprawdę TT należy wymieniać co 5-6 miesięcy.

Zakupiłam więc szczotkę, która jest taka cudowna, że po prostu ach. Mam na myśli szczotkę z Avonu z serii advance TECHniques. Szczotka z rączką z wyprofilowaną głowicą, która jest w kształcie zbliżonym do kształtu Waszej głowy. Ma długie, giętkie włosie. W dodatku w podstawie, w której umocowane są włoski są przerwy. Dzięki tym przerwą zachowanie czystości w tej szczotce to pikuś. W dodatku jest idealna do wczesywania odżywki w trakcie procesu mycia włosów, czy pomaga układać włosy na szczotkę!


Ten produkt rozczesuje wszystko. Śmiałam się ostatnio, że przez całe prawie 19 lat swojego życia nie miałam nigdy tak rozczesanych włosów. Szczególnie w okresie jesienno-zimowym, w którym nasze włosy ocierają się o szaliki, czapki i o swetry kołtuny są zmorą dziewczyn, których włosy są już za ramiona. Znacie ten ból kiedy przy karku macie kłębek splątanych włosów? Ja też.


Szczotka ta też idealnie sprawdza się do porządnego rozczesania włosów przed myciem. Kiedy to wyczesujemy wszystkie produkty pielęgnacyjne i pozwalamy włosom odsapnąć.  Zaskoczyła mnie jakość szczotki, gdyż zapłaciłam za nią jedynie 10 zł. Jest zdecydowanie moim ulubieńcem pewnie roku już też. Moje włosy dziękują mi za porządne rozczesywanie.




MYCIE


Moja teoria mycia włosów od lat się nie zmienia. Jestem z tych świadomych konsumentów, którzy wiedzą, że jest SLS i mimo to używają takich produktów, które mają to w składzie. Więc po prostu sięgam po jakiś szampon, który aktualnie jest mi pod ręką. 


Używam teraz Panten Aqua Light. Gęsty, zwykły doczyszczający szampon, nie ma fajerwerków. Jednak ja ich nie oczekuje po szamponie. Od spektakularnych efektów mamy maski, odżywki, mgiełki itp. 




SERIA DAILY SHINE Z AVON


Stwierdziłam, że wypróbuję oba produkty z serii Daily Shine z marki Avon. Uznałam, że może będzie to coś wartego uwagi. 




Szampon z tej serii mnie nie zauroczył. Miałam wręcz wrażenie, że mnie trochę obciążył i moje włosy nie do końca wyglądały na domyte. Widocznie to jest jedna zbyt duża ilość silikonów jak na szampon. Ja go i tak zużywam do mycia końcówek włosów. Tam duża ilość silikonów wręcz pomaga zachować włosie w dobrej kondycji.



W zestawie z nią była też odżywka bez spłukiwania. Przyznam Wam się, że zużyłam ją prawie całą jako odżywkę do spłukiwania, ale mniejsza o to. To produkt, który sprawiał że moje włosy tak pięknie lśniły. Jak włosy mają w sobie blask i odbijają światło to wyglądają od razu na zdrowsze i bardziej zadbane. Dodatkowo nie miałam problemów z ich rozczesaniem, czy wyciagnięciem ich na moją nową szczotkę. 





ODŻYWANIE


W tym poście przeważają kosmetyki z marki Avon, bo jak składam zamówienie to kupuje rzeczy mi niezbędne z lenistwa, bo nie chce mi się iść do drogerii. 



Maska o włosów Aloes i olej Makadamia to chyba taki ewenement w pielęgnacji. Ma ona bardzo nietypową konsystencję. Strukturą przypomina bardziej żel, niż kremową maskę. W dodatku ma taki morski kolor.  Ja ją nakładam po myciu, wczesuję dobrą chwilę i spłukuje. Włosy już w trakcie spłukiwania są bardzo miękkie i dobrze odżywione. Cudownie się rozczesują i widać, że coś na nie położyłam. Znacie to uczucie kiedy nakładacie odżywkę, lub maskę spłuczecie i nagle jakbyście nic nie nałożyły? Ja tak czasem mam. To jest miła odmiana. 







Luksusowa, intensywna kuracja odżywcza do włosów, również z marki Avon. Zamknięta w miękkiej tubce, nie lubię takich opakowań, nie wiem czemu. Pachnie ładnie, jak wszystkie kosmetyki do włosów tej marki. Ma bardzo płynną konsystencję, tak jak produkty z serii Daily Shine. Ma też dość podobne działanie. Tu uważam, że można z nią przesadzić i wtedy Wasze włosy wyglądają na takie "za mocno odżywione". Jednak jak dacie jej dobrą ilość cudownie się układają, są takie scalone, miękkie i błyszczące.






ZABEZPIECZANIE KOŃCÓWEK



Mam dwa z dwóch różnych serii marki Avon i oba się trochę różnią.


Pierwsze to serum regenerujące. Produkt jak i jego następca mają po 30 ml i są zamknięte w szklanych buteleczkach z pompką. To serum jest gęste, a nawet za bardzo gęste. Wcieram je w same końce. Gdybym nałożyła je chociaż trochę wyżej moje włosy by wyglądały na bardzo zaniedbane. Jednak chroni końcówki przed rozdwajaniem się. Zabezpiecza te najstarsze włosy na Naszej głowie.


Drugie serum należy do serii "Daily Shine" jest już lżejsze w swej konsystencji, nakładam je tak najmocniej na końcówki, ale resztki wcieram we włosy trochę wyżej. Nie używam ich w te same dni, ale jednak codziennie staram się przed wyjściem z domu zabezpieczać końcówki, aby moje włosy nie wyglądały tragicznie do następnej wizyty u fryzjera.




A więc to moja aktualna pielęgnacja włosów. A JAK WYGLĄDA WASZA PIELĘGNACJA WŁOSÓW? 


Trzymajcie się ciepło,

XOXO.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION