ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

POZYTYWNE WRZEŚNIA' 18

Hej,


Dzisiaj mamy ostatni dzień września, a więc czas na pozytywnych. Od tego miesiąca wprowadzam lekkie zmiany w pozytywnych, postanowiłam że będę tu też wstawiać swoje ulubione kosmetyki i gadżety!









Ale zacznijmy od początku. Wrzesień, liście spadają, zrobiło się zimniej. I po za tą całą cozy otoczką, sweterkami, ciepłą herbatą jest jeden, mały koszmar, który nie daje mi spać każdego dnia- SZKOŁA. I to jeszcze w najgorszej możliwej wersji pt. "KLASA MATURALNA". A więc zdajecie sobie sprawę z tego jak wygląda moje życie?








Wybrałam moje rozszerzenie i wypełniłam deklarację maturalną. Teraz już nie pozostało nic tylko wziąć się w garść i zaprzyjaźnić się z wrogiem, aby go pokonać.



Wrzesień to też miesiąc zawsze jakiś zmian w moim życiu, mam wrażenie,  że z roku na rok te zmiany są coraz bardziej wyraźne. Jak widać po moich pozytywnych lubię doceniać ludzi, którzy są, dzisiaj będę publicznie dziękować bardzo ważnej dla mnie osobie, za to że jest. Dawno odeszłam od pokazywania swojej prywatności w stu procentach, ale jak już się użyło słowa "luby" na instagramie to trzeba by gdzieś wspomnieć, że pojawiła się bardzo ważna osoba w moim życiu! Bardzo dziękuję za to, że jesteś, bo wiem że to czytasz!


P.s doceniajcie ludzi wokoło siebie, Was nic to nie kosztuje, a pomaga popchnąć dalej dobre emocje!











Jesień to też czas pięknych porannych i wieczornych widoków. Liście, cudowne, różowe niebo to coś co pomaga nam się zatrzymać i pokazuje jakie natura wysyła nam piękne obrazki! Ja oczywiście cykam takich zdjęć miliardy, bo uwielbiam zachwycać się nad czymś tak surowym w swojej piękności. Więc podaruje Wam parę moich kadrów z września!





Moi rodzice byli na wakacjach i przywieźli mi parę cudownych prezentów. Jednym z nich są neonowe trampki, które pokochałam w swej prostocie, a zarazem oryginalności. Zauważyłam, że moje stroje są ostatnio bardzo stonowane, a więc neonowe trampki są ciekawym dodatkiem. Taki kod kolorystyczny, kontrastujący z burością aury na dworze.








Moi rodzice postanowili przywieźć nam trochę kultury Tureckiej i powiem Wam jestem szczerze zachwycona i być może kiedyś sama tą destynację odwiedzę. Jednak wybiorę taki miesiąc jak styczeń, bo mój organizm nie wytrzyma temperatury 30 plus. 



Mam dla Was też malutki przegląd moich makijaży wrześniowych:























A teraz czas na ulubione kosmetyki z Września:








Vianek tonik normalizujący- mój ulubieniec, o którym pisałam nawet w nowym poście na blogu. Koi, nawilża, redukuje zaczerwienienie. 



AVON maseczka nawilżająca z oliwą z oliwek- co to jest za maska! Dajecie wiarę, że przez ponad tydzień nakładałam ją każdego dnia! Nawilża tak cudownie, koi, na noc, po ciężkim dniu, jest świetna.


Widzicie dwa dodatki, oba z wakacji, które są tak piękne, że nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Ta klamra jest taka cudna. Mimo, że ja takich rzeczy nie noszę na co dzień to jednak, jest prześliczna. Zegarek pasuje do mojej aktualnej kolorystyki biżuterii, czyli czerń i złoto.


Kobo bronzer w odcieniu Nubian Desert- przerzuciłam się na chłodny bronzer. Mimo, że bałam się zawsze takich kolorów to jednak przy takiej temperaturze. Takiej pogodzie wygląda się nawet całkiem przyzwoicie. Nie jest hipernapigmentowany. Nie zrobicie sobie nim krzywdy, nie jest zbyt fioletowy, nie wygląda jak siniak. Pasuje do delikatnego makijażu, który od poniedziałku do piątku króluje na mojej twarzy.


Czemu? Bo sen w klasie maturalnej to podstawa by nie pozabijać ludzkości. 






Perfumy Avon Attitude- nowe w mojej kolekcji na bazie olejku koksowego z nutą cytrusową, są takim przejściem między bardzo delikatnymi letnimi zapachami, a mocnymi, które wolę jesienią czy zimą w dodatku mają piękny flakonik!





Właściwie to by było na tyle! Mój wrzesień kręcił się wokoło nauki i spania! Mam nadzieję, że Wasz miesiąc był bardziej ekscytujący! 




P.s Wszystkim zaczynającym dzisiaj rok akademicki studentom życzę powodzenia!



Trzymajcie się ciepło!

XOXO.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION