ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

MOJE TOP #5 ŻELI DO TWARZY NATURALNYCH

Hej,

Dzisiaj mam dla Was zestawienie moich ulubionych żeli do twarzy jakie kiedykolwiek testowałam na swojej twarzy. Dodatkowym atutem produktów, które Wam dzisiaj pokażę jest fakt, że to kosmetyki z dość dobrymi składami, bez detergentów. Także jeśli chcecie zobaczyć co lubię w mojej ulubione kategorii pielęgnacyjnej to zapraszam do czytania.









MIEJSCE 5:  ISANA YOUNG EGG WHITE


Jest to produkt dostępny stacjonarnie w Rossamnie. Jest to delikatnie myjąca pianka do mycia twarzy. Nie podrażnia, nie wysusza, nie powoduje zaostrzenia się trądziku. Co prawda ta pianka pęka szybko pod palcami. Domywa reszki olejku do demakijażu, jest też odpowiednia dla mycia porannego twarzy. Ja go bardzo lubię. Jest to zaskoczenie z marki Isana i z Rossamna. Naprawdę. Trochę przeszkadza mi pojemność, bo jest mikroskopijna, więc nie bardzo, ale produkt sam w sobie jest świetny. 






MIEJSCE 4: EO LABOTARIE TONNING WASHING MOUSSE



To żel do mycia twarzy, który używam aktualnie. Ma on konsystencję kremu Nivea. Naprawdę czuję jakbym myła twarz kremem. Wystarczy bardzo niewielka ilość by umyć całą twarz, a nawet dekolt i szyję. Zostawia twarz milusią, miękką i dosłownie cudownie nawilżoną. Jest to przedziwny kosmetyk jak dla mnie. Właśnie dla tego, że ma on taką, a nie inną  konsystencję. To jaki on jest wydajny i jaką pozostawia skórę. Jest to naprawdę innowacyjny kosmetyk o delikatnym zapachu, który co prawda potrzebuje podwójnego użycia, jednak nie przeszkadza mi to. Tym kosmetykiem naprawdę warto się zainteresować.








MIEJSCE 3: SYLVECO TYMIANKOWY ŻEL DO MYCIA TWARZY


Kultowy kosmetyk do żel do mycia twarzy z ekstraktem z tymianku. Idealny do cery trądzikowej. Ma on bardzo rzadką konsystencję, oczyszcza cerę, jest łagodny. Nie zmaga trądziku, w dodatku trochę łagodzi jego skutki. Według mnie jest do idealny żel do twarzy dla nastolatek jako pierwszy żel do twarzy jako podstawę do budowania pielęgnacji. Zapach tymianku jest bardzo wyczuwalny i nie jest on jakiś super, ale do przeżycia. Polubiłam się z tym produktem.




MIEJSCE 2:  BIOLAVEN ŻEL DO TWARZY Z OLEJKIEM Z PESTEK WINGRON


To jest już kosmetyk turbo ulubieniec. Pachnie winogronem, chociaż moja Madzia mówi, że wyczuwa tam bardziej lawendę. Ma dobry skład. Cudownie domywa. Zostawia mega miękką skórę. W dodatku koi skórę. Uwielbiam myć nim skórę. To jest naprawdę porządny żel do twarzy. Ma pompkę. To jest naprawdę świetny kosmetyk, który uwielbiam, do którego będę wracać.



PRO FAKT: Żel do twarzy i żel do higieny intymnej mają TAKI SAM SKŁAD. Po prostu inną pojemność i cenę. Bardziej opłaca się kupić żel do higieny intymnej, jest tańszy w przeliczeniu na liczbę ml. 








MIEJSCE 1: PIANKA DO MYCIA TWARZY Z COSNATURE


HIT WSZECHCZASÓW.  Pianka do twarzy, która nie pęka tak szybko pod palcami, domywa wszystko. Nie ma detergentów. Jest mega wydajna, tania i łatwo dostępna. Pachnie trochę płynem do naczyń, ale no cóż. Domywa cudownie, jest to naprawdę najlepsza pianka, którą miałam w swoim kosmetycznym życiu. Miałam ją bardzo długo. Na pewno do niego wrócę. Hiper produkt.












To już wszystkie moje ulubione produkty do mycia twarzy. Jakie wy produkty do mycia twarzy lubicie? 



Trzymajcie się ciepło,



XOXO. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

PRZYKŁADOWE OLEJOWANIE WŁOSÓW PLUS METODA OMO