ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

PROJEKT DENKO #14

Hej,


Mam dla Was pewnie ostatni projekt denko z domu rodzinnego. Przeprowadzka niedługo więc raczej nie uda mi się zużyć na tyle kosmetyków, by zrobić kolejne denko. A więc można uznać, że to trochę sentymentalny post będzie. Produktów jest dość sporo, a więc nie mamy na co czekać, zaczynajmy.










KALLOS COLOR


Emolientowa maska do włosów, bardzo tania. Po co te emolienty? Po to aby wygładzić włosy, zamknąć pielęgnację włosów. Po prostu domknąć łuski włosa. Bardzo lubię tą maskę za to, że ona dociąża włosy, pozwala je odżywić i jest boska do zemulgowania oleju. W skrócie mówiąc ta maska ułatwia zmywanie oleju. Olej łatwiej " odkleja " się od włosów myty odżywką, maską, niż szamponem.


Maski Kallos są mega tanie, są łatwo dostępne- HEBE. Macie do wyboru mnóstwo masek, mniejsze i większe pojemności. Każdy rodzaj masek możecie znaleźć tą maskę.







PĘDZEL HAKURO H21


Pierwszy raz w życiu w denku pojawi się pędzel. Chciałabym wprost powiedzieć, że pędzel się skończył. Pędzle Hakuro są moim pierwszymi narzędziami pracy jakie mam w swojej mini kolekcji. Pędzel H21 jest skośnym, puchatym pędzlem do konturowania. Swego czasu używałam tego pędzla i do nakładania różu, rozświetlacza i bronzera. Taki wielofunkcyjny. Po 3 latach używania pędzel odbarwił mi się przez moją głupotę, bo wsadziłam go do brudnej kosmetyczki. Pomijając już fakt estetyczny, często gęsto maluje kogoś i nagle trochę mi wstyd wyciągać taki brudny pędzel. W dodatku zaczął wychodzić klej z pędzla, co spowodowało odbarwienie. Idąc dalej chyba spadł mi pędzel i potłukł się trzonek i znając mnie rozwaliłam sobie rękę. Pędzel służył mi wiernie, kochałam go. Pomyślę o czymś innym skośnym pędzlu na jego miejsce.




TOŁPA PEELING 3 ENZYMY



O Boziuniu jaki dobry jest to peeling! Jest to pierwszy peeling, który sprawił, że chciało mi się sięgać po ten peeling. Wylizałam go do cna! Ładnie pachnie, ma dobre opakowanie, które pozwala na wylizanie produktu. Zostawia on cerę cudownie oczyszczoną, odświeżoną i miękką. Można piec i szczypać przez pierwsze parę sekund, przez enzymy owocowe, ale jest gro osób dla których jest to za mocne. Jeśli szczypie dłuższą chwilę, to należy to zmyć i zapomnieć. Uważam, że jest to jeden z lepszych dla mnie peelingu ever. Odkąd się skończył zauważyłam zmianę w jakości mojej cery. Pamiętajcie, że peelingi enzymatyczne są lepsze dla osób z wrażliwą cerą, z cerą problematyczną, z cerą, która nie lubi pocierania, tarcia, jak macie trądzik i ranki. 











WIBO X ZMALOWANA SHIMMER- 1 GOLDEN CREAM 


Wkład do paletki Wibo x Zmalowana. Nie myślałam, że się tak polubimy. Jest to rozświetlacz w kolorze złotym, ale nie żółtym. Nie daje on mega blasku, błysku, ale mi to nie przeszkadza absolutnie. Podobał mi się najbardziej w momentach kiedy miałam delikatny makijaż oka, ogólnie twarzy. Jest to dość sucha formuła, nie przeszkadza mi to. Uważam jednak, że tak mało " bijący po oczach rozświetlacz" nie powinien znaleźć się w tak kolorowej palecie, jaką jest paleta Zmalo. Teraz mam inny wkład z Wibo i mam ogólnie podobne odczucia. 





CIEN SUN AFTER SUN MASKA NA TKANINIE 



Maska z lidla w płachcie. Najtańsza maska w płachcie jaką kiedykolwiek widziałam, bo kosztuje ok 3 zł. Czad, nie?  Ma dobry skład, potwierdzony przez osoby które się na tym znają, czyli PiggyPeg. Po kąpieli słonecznej, której nie polecam, ale jak się Wam zdarzy to ta maska to ideał, nie tylko na twarzy, ale na całe ciało. Pozwala to na złagodzenie, regeneracje podrażnionego naskórka od słońca. Polecam. Szmatka jest z tego co pamiętam dość spoko przycięta i mocno nawilżona. 



SENSIQUE HIGHLIGHTING POWDER


Mocniejszy kaliber niż poprzedni rozświetlacz. W złotawym kolorze, dość " fruwający". Bardzo mocny, ale jednocześnie bardzo ładny rozświetlacz. Podobno jest to odpowiednik Amrezy. Być może, nie wiem, nie miałam, nie chciałabym nawet mieć. Trochę się pokruszył, jest mało sprasowany. Dość ma ciemiawy kolor. Polecam, podobał mi się, ale jest skubany dość mocny. P.S zużyłam dość sporo rozświetlaczy w ostatnich paru miesiącach. Idę dość szybko.










BIELENDA COMFORT+ SKARPETY EKSFOLIUJĄCE 


Skarpetki złuszczające. Zrobiłam je razem z moją młodszą kuzynką. Trzyma się je 60-90 minut. Po czym myje stopy. Naskórek zaczął mi schodzić po tygodniu około. Jednak nie zszedł on jakby do końca. Miałam inne skarpetki w zeszłe wakacje, niestety te działają gorzej. Jakby naskórek nie zlazł do końca i stopy nadal zostają szorstkie. Szkoda. Bardzo szkoda. 






REVOLUTION PRO FULL COVERAGE CONCEALER W ODCIENIU C1




Na emeryturę przeszła moja ukochana baza pod cienie, czyli korektor nieidealny, czyli idealna baza. Kocham tą małą tubkę. Robiłam na nim makijaże i sobie i nie sobie. Cienie na tym mają taki pigment, takie nasycenie, że kurde nie mogę. Wydłubałam do cna, robiłam cut crease, robiłam i kreski i nie kreski. Naprawdę dobrze się na tym mi pracowało, jak tylko gdzieś to dorwę, to kupię sobie i wiele więcej. Mam najjaśniejszy kolor, by podbić jeszcze kolorem pigment. Sztos, kocham. Jak kiedyś napiszę post o tym co potrzebuję w swoim kufrze " makijażystki" to będzie to pierwszy podpunkt. 






PERFUMETKA AVON ATTRACTION


Bardzo lubię perfumy Avon. Są tanie, trwałe, mają różne zapachy. Attraction jest mega zmysłowym i kobiecym zapachem. Zawiera nuty piżma, jeżyny i wanilii. Powiem Wam, że uwielbiam ten zapach i że jest to jeden z topowych zapachów tej marki. Są trwałe i po prostu cudowne. A perfumetki polecam, jednak mają tylko 10 ml. 








MAYBELLINE NEW YORK LASH SENSATIONAL  


Jeden z moich ulubionych tuszy. Ma silikonową wygiętą szczotę. Zapewnia niesamowite efekty na moich lichych rzęsach. Podkręca, wydłuża i nawet pogrubia. Mówiłam Wam ostatnio, że potrzebuję tuszu, który dobrze wygląda i w życiu codziennym i na zdjęciach na ig i to jest maskara idealna. Kocham, ubóstwiam, uwielbiam. 





DOVE NOURISHING SECRET ŻEL O ZAPACHU KOKOSA


No może nie jest to zapach Raffaello, ale ja kocham żele Dove. One starczają na bardzo długi czas, cudownie się pienią, nie wysuszają skóry. Po za tym mają one różne zapachy, które można wybierać i przebierać. Polecam kupować je na promocji, wtedy za 10 zł za sztukę opłaca się je kupować. Naprawdę dobrze użytkuje mi się te żele, wielbię je. 




BIELENDA DOTANIC FORMULA KREM ODŻYWCZY


Czy on taki odżywczy? Nie. Jest to zwykły, pospolity, krem nawilżający skórę. Można rzekomo nakładać go na skórę pod oczami. Powiem Wam, że mam aktualnie inny krem marki Bieledna i mam takie samo wrażenie. Nie zrozumcie mnie źle, jeśli macie cerę mieszaną, tłustą to pewnie będzie to spoko, a nawet dobry krem. Ja jednak ostatnio mam mega suchą, przesuszoną twarz i to nie wystarcza. Mają taką w miarę gęstą konsystencję, spoko skład z tego co wiem. Trochę ciężko się to rozprowadza.



LOREAL ELSEVE DREAM LONG ODŻYWKA ROZPLĄTUJĄCA


Odżywka zaskoczenie w sumie.  Zatrzymajmy się jednak przy zapachu. Pachnie luksusowo i dodatkowo kokosowo. Połączenie- sztos.A to ciekawostka ode mnie, czyli ja kocham jak moje włosy pachną. Mam bzika na tym punkcie. Ja nie dzierżę jak przejmują brzydkie zapachy, np. po ognisku.  Odżywka serio pomaga rozczesać kłaczory. Odżywia włosy. Dobrze się nią emulguje olej. W skrócie dobrze zmywa olej z włosów. Postaram się przetestować dla Was więcej produktów z tej linii marki, bo ona najbardziej mnie ciekawi. Może ten krem do scalania czegoś tam, albo szampon. Kto wie. 








SORAYA PLANTE ROŚLINNA ESENCJA TONIZUJĄCA



Nowa seria marki robi trochę szał w necie. Rozumiem czemu. Kosmetyki są tanie, mają dobry skład i nawet ładne opakowanka. Chciałabym spróbować kremy i pod oczy i na cerę. Postawiłam pierw na esencję z potrzeby chwili, bo po prostu się skończył. Ja kocham toniki. KOCHAM. Jednak ten szału nie zrobił. Nie był zły, nie zrozumcie mnie źle, był po prostu średnio-przeciętny. Nie nawilża bardzo mocno, nie robi cudów, nie jest WOW. Dla mnie wow jest, np. tonik Vianek, bardzo podobne cenowo nawet i mają psikadło. Jest okej, ale szału nie ma. 






ARGANOWE GLINKA ZIELONA 

Kupiłam podczas zakupów Rossmanna. Moja pierwsza styczność z glinkami. Macie tu 70 g glinki czystej z tego co wiem, ale może walnęłam błąd, nie wiem. Używałam jej na twarz jako maski. Glinka uwaga (!) nie powinna zastygnąć na twarzy i trzeba ją psiknąć wodą jak zaczyna schnąć. Używałam jej też do peelingowania skóry głowy. Po prostu mieszałam szampon z glinką i myłam włosy.  Super jest glinka do cery trądzikowej. Zwłaszcza ta zielona. Oczyszcza. Na włosach unosi je, pozwala pozbyć się wszystkiego i z cery i z włosów. Podobało mi się używanie tej glinki. Szkoda, że ich już nie ma w Rossie. Muszę pomyśleć o innych glinkach. Macie swoje ulubione glinki, jak tak jakich marek?






OLEJEK Z CZARNUSZKI Z BIEDRONKI


Dostępny w biedronie olejek na końcówki. Tylko na końcówki, bo to w sumie serum olejowe. Pachnie jak olejek do e-papierosów, autentycznie. Dobrze zabezpiecza końce, pozwala przetrwać do kolejnej wizyty u fryzjera. Są naprawdę spoko, są różnej z tej serii naprawdę gorąco polecam. 








BANIA AGAFIA WITAMINOWA FITOAKTYWNA MASECZKA DO TWARZY


Wstęp opisujący konsystencję, zapach. Maska wygląda, pachnie jak mus truskawkowy, naprawdę. Wygładza, odżywia skórę. Myślę, że jest to spoko przed ważnymi wyjściami. Producent opisuje, że maska jest na parę użyć. Mam ją już pół roku i niestety trochę strach mi już nie pozwala jej używać. Niestety. Podobało mi się używanie tej maseczki. Bardzo fajna. Kosztuje ok 12-20 zł. 





SODA OCZYSZCZONA


Nie regulujcie odbiorników, nie zawariowałam od czasu spędzonego przed komputerem. Chciałabym pokazać Wam, że soda oczyszczona jest super dodatkiem kosmetycznym. Jako dodatek do szamponu, aby mega wyczyścić włosy, do maski na trądzik, aby złagodzić, czy wysuszyć bąble, do kąpieli aby odprężyć mięśnie. Jak widzicie ma ona mnóstwo zastosować. Przygotuje dla Was wpis o kosmetykach diy, które robię sobie regularnie. 




AVON NATURALS FACE ODŻYWCZA MASKA DO TWARZY ZIELONA OLIWKA

Moja ulubiona maska nawilżająca za grosze. Nawilża, odżywia i regeneruje. Jak się kończy kupuje nowe. Gdy moja skóra potrzebuje takiego zastrzyku energetycznego, gdy jest ściągnięta, gdy jest podrażniona ja używam wtedy tej maski. Cudowny. Nie każdemu się podoba. Moja Madzia jej nie lubi, ale ja kocham. Mogę jej używać non stop. 



ODŻYWKA BOTANIC THERAPY ZIELONA HERBATA, EUKALIPTUS I CYTRUS 


Jest to zdecydowanie odżywka dodatek do innej, np. do emulgowania oleju, do jakiś masek, do dodawania do mikstur na włosing, ale nie samodzielna. Nie dla mnie. Nie dla mnie, bo nie dociąża, nie nawilża, nie regeneruje aż tak moich włosów. One są mało dociążone, fruwają, są spuszone. Dlatego mówię, że ta odżywka jest dobra jak macie cienkie włosy, które łatwo się obciążają, które są mega przyklapnięte. Dla mnie jest to baza do ulepszenia, ewentualnie jak któregoś przesadzę z innymi odżywkami. Po za tym jest nie do mojego typu włosów. 











To już wszystko, miałyście coś z mojej listy śmieci? 


Trzymajcie się ciepło,


XOXO.  



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

PRZYKŁADOWE OLEJOWANIE WŁOSÓW PLUS METODA OMO