ZOSTA膯 KONSULTANTK膭 AVON

Ka偶da z nas kiedy艣 s艂ysza艂a, albo u偶ywa艂a kosmetyk贸w marki Avon. A gdyby tak mo偶na te kosmetyki zamawia膰 taniej? Mo偶ecie to robi膰 zostaj膮c konsultantk膮 Avon . Mo偶ecie dosta膰 rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Warto艣膰 rabatu zale偶y od wielko艣ci warto艣ci Waszego zam贸wienia. Dodatkowo mo偶ecie korzysta膰 z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mie膰 dost臋p do nowo艣ci katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

ODLICZAMY DO 艢WI膭T: 21, 20 I 19!馃巹馃巹馃巹

馃巹馃巹 Cze艣膰 Wam,



Sta艂o si臋 tak jak przewidywa艂am, czyli nie dzia艂o si臋 nic co by艂oby warte pokazania Wam na blogmas. Dzisiaj poka偶e Wam par臋 fajnych kosmetyk贸w, opowiem troch臋 o studiowaniu biologi i poka偶e Wam moje dzienne makija偶e oka!





Nie lubi臋 balsamowania, naprawd臋 nie. Ostatnio w ulubie艅cach Maxi us艂ysza艂am o metodzie olejowania cia艂a. Czyli po prysznicu na mokro, wcieracie w sk贸r臋 olejek. U mnie jest to olej s艂onecznikowy, albo z oliwek, czyli olej do sma偶enia. Potem wycieracie si臋 delikatnie r臋cznikiem. Sprawia to, 偶e w sumie nie musicie si臋 niczym za bardzo naciera膰, a jest to szybsze i efektywniejsze.


Ju偶 ostatecznie lubi臋 bardzo balsam marki Yope Kokos S贸l Wanilia. Jest do艣膰 g臋sty, dobrze si臋 rozprowadza, pachnie 艂adnie. Mo偶e nie kokosem, ale naprawd臋 jest to delikatny, 艂adny zapach. Jest to idealne mas艂o do cia艂a na zimne wieczory. Mocniej nawil偶a ni偶 reszta poprzednich moich balsam贸w. U偶ywam go co prawda jak moja sk贸ra jest ju偶 tak sucha, 偶e a偶 piszczy i boli. Po prostu zmiana temperatury na dworze i w mieszkaniu jest zab贸jcza dla sk贸ry i w艂os贸w.


Znalaz艂am  te偶 spos贸b na zaczerwienienia po goleniu. Tonik z Kontigo z aloesem jest zbawienny dla mojej podra偶nionej sk贸ry. Po popsikaniu sk贸ry tym preparatem jest naprawd臋 ukojona. Wi臋c chyba jest wreszcie spos贸b na sk贸r臋 truskawki. Aloes ma dzia艂anie mocno koj膮ce, bardzo mocno koj膮ce. Jest to tez humektant, dobrze nawil偶a. Szczeg贸lnie w艂osy, chocia偶 sama nie lubi臋 zbyt du偶ej ilo艣膰 humektant贸w i protein w kosmetykach do piel臋gnacji w艂os贸w. Kocham za to emolienty! I to bardzo, g艂贸wnie za ich wyg艂adzaj膮ce dzia艂anie.








Polecam Wam zrobi膰 test porowato艣ci u Agnieszki napi臋knew艂osy (klik) i Anwen (klik). Gdy poznacie porowato艣膰 艂atwiej Wam b臋dzie dzia艂a膰 po 艣wiadomej piel臋gnacji w艂os贸w. Moje s膮 艣rednioporowate, ale id膮ce w stron臋 wysokoporowatych w艂os贸w. Dlatego olejowanie robi臋, ale nie co mycie. Moje w艂osy maj膮 tendecj臋 do puszenia, ale idzie wydoby膰 z nich tafl臋 i domkn膮膰 艂usk臋  tak aby by艂y l艣ni膮ce. 







A teraz poka偶e Wam moje ostatnie przyk艂adowe makija偶e oczu:





















Poka偶e Wam co znajdywa艂o si臋 w kalendarzu adwentowym marki Avon 3, 4 i 5 dnia grudnia.








Kolczyki- gwiazdki i pere艂ki. Zgaduj臋, 偶e kolczyki pasuj膮 do zawieszek z 艂a艅cuszka. 




I kolejna pi臋kna zawieszka.


Postanowi艂am pokaza膰 Wam jeszcze moje ulubione kolczyki z aliexpress. Kosztowa艂y mnie 3 z艂 i s膮 ob艂臋dne!!






Link do kolczyk贸w (klik)




Jeszcze obiecana pogadanka na temat studi贸w, a dok艂adniej pierwszego roku biologii. Powiem Wam, 偶e na to co musicie si臋 przygotowa膰, a mnie do艣膰 mocno zaskoczy艂o to do艣膰 sporo chemii. I wyk艂ady i 膰wiczenia. A wi臋c tego sporo jest. Mnie czeka w przysz艂ym tygodniu i egzamin z ko艣ci i egzamin z prawa. Mam dwa razy w tygodniu co tydzie艅 wej艣ci贸wki z botaniki i z chemii. Kolokwia co dwa-trzy tygodnie z zoologii bezkr臋gowc贸w. Jedyne co lubi臋 tak naprawd臋 na tych studiach to, 偶e wiele rzeczy nie jest dok艂adanie do sesji, wiele egzamin贸w i przedmiot贸w ko艅czy si臋 przed styczniem. 

W sumie na razie studia mi si臋 bardzo podobaj膮. To tyle ode mnie na dzisiaj. 






Trzymajcie si臋 ciep艂o,


XOXO.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

OD呕YWKI DO W艁OS脫W MARKI ISANA- CZY PIEL臉GNACJA W艁OS脫W MUSI BY膯 DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SI臉 NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION