ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

ODLICZANIE DO ŚWIĄT: 22! 🎄🎄🎄

🎄🎄🎄 Cześć,


Dzisiaj co prawda oprócz zawieszki z kalenadarza adwentowego powiem Wam o moich ulubionych podcastach, aplikacji i innych takich rzeczy, także zapraszam Was do przeczytania wpisu! 






Po pierwsze zawieszka pod okienkiem nr 2 jest naprawdę piękna i bardzo mi się podoba. Mimo, że sama jakoś nie przepadam za srebrną biżuterią to ta naprawdę mi się podoba. Był jak narazie jeden łańcuszek, a domyślam się, że teraz będzie wiele zawieszek.









Powiem Wam, że Spotify okazało się ulubieńcem życia. Naprawdę. Jako studentka mam na niego promocję i płacę po 3 msc darmowego użytkowania 9,99 zł. Naprawdę Wam polecam. Od tego czasu nie słucham muzyki na youtube prawie wcale. Cały czas mogę trafiać na nowe kawałki, czy słuchać podcastów. O paru Wam zamierzam powiedzieć. 


Po pierwsze Kryminatorium to perfekcyjny podcast kryminalny. Prowadzi go Michał, autor kanału na yt pt."Niediegetyczne". Powiem Wam, że głos autora jest idealny do opowiadania tego typu historii, a muzyka podkładana do podcastów jest mrożąca krew w żyłach, Ja po prostu uwielbiam sprawy kryminalne, słuchałam ich najpierw na yt, potem na spotify. Jak narazie ten podcast kryminalny jako jedyny przypadł mi do gustu. Odcinki nie są długie, da się je przesłuchać na raz. Polecam Wam serdecznie.








Włosowe opowieści, czyli coś zupełnie innego i bardziej wesołego. Czekałam na dłuższy czas na podcasty o tematyce urodowej. Nie samymi morderstwami żyję człowiek.  Autorką podcastu jest posiadaczka najpiękniejszych włosów na polskim youtubie, czyli Agnieszka Niedziałek. Agnieszka zaprasza różne osoby do rozmowy o włosach. Bardzo fajnie to wychodzi, nie tylko można poznać nowe persony w polskim internecie. Rozmowy są i merytoryczne i trochę o akceptacji swoich włosów jeśli macie z tym problem. Ogólnie polecam i kanał Agnieszki i jej grupę na Fb, bo ta kobieta to kopalnia wiedzy na temat pielęgnacji włosów i ja jej ufam w 100%.





Oczywiście Spotify wykorzystuję głównie do słuchania muzyki. Jest to kopania wszystkiego. Kocham, uwielbiam. Będę dla Was testować nowe podcasty i kanały i na pewno polecać dużo rzeczy w najbliższym czasie.


Przejdźmy teraz do netflixa. Tak wykupienie go przez sesją jest na bank złym pomysłem, ale co ja Wam mam powiedzieć. Ja go lubię i to bardzo.  Polecę Wam serial i program przyrodniczy.



Serial, który mną zawładnął doszczętnie to Jane the Virgin. Zabawny, wzruszający. Trochę przesadzony, jak hiszpańska telenowela, ale powiem Wam, że po prostu jest świetny. Mimo, że czasem porusza trudne tematy, nawet bardzo i jest mocno zakręcony to go uwielbiam. W sumie nie mogę Wam za dużo powiedzieć o tym serialu, bo w sumie mogę Wam zdradzić jak potoczą się losy Jane, ale polecam Was z całego serca.








Zawsze ciągnęło mnie do przyrody. W sumie co się dziwić jeśli chcę zostać biologiem. Kocham programy przyrodnicze, a Our Planet jest najpiękniejszym programem tego typu ever. Ma idealnie zrobione klatki, jakość powala i te kolory!


Polecam obejrzeć i jeśli chcecie się zastanowić jakie spustoszenie sieją obecne czasy na Ziemię. Nie jestem zatruwania się myślą, że człowiek zepsuł wszystko, ale film skłania do refleksji. Idealny na niedzielne oglądanie z dziećmi.










W sumie na dzisiaj to tyle. Ja uciekam spać. Widzimy się jutro!


Trzymajcie się ciepło,


XOXO.










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION