ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

KOSMETYKI MARKI ORIENTANA

 Post powstał we współpracy ze sklepem bee.pl 


Cześć, 



Są takie marki i takie współprace, które cieszą mnie najmocniej i do jednej z nich należy sklep bee.pl. Jest to trzecia odsłona tej współpracy  i jest w pełni kosmetyczna. Dzisiaj przybliżę Wam produkty marki Orientana.


Marka ta przewija się w urodowej części internetu, zwłaszcza u fanek naturalnych kosmetyków i czystych składów. Wiadomo, sam skład to nie wszystko, najważniejsza jest kompatybilność z naszą skórą i efekty jakie dany produkt przynosi. Dzisiaj opowiem Wam o czterech produktach tej marki, także zapraszam Was w dalszą cześć recenzji. 








BALSAM DO UST COCONUT ENERGY 



Moje usta ostatnio przechodziły ciężki okres. Niestety mam taką przypadłość, że wiele składników balsamów do ust mnie uczula i mam wtedy darmowe powiększanie ust, wraz z pieczeniem i swędzeniem. Jednak jak nie używam produktów nawilżających to moje wargi są bardzo spierzchnięte. Obawiałam się, że w przypadku tego produktu będzie tak samo, jakie było moje zaskoczenie kiedy żadna reakcja alergiczna nie wystąpiła. Nie jest to zdecydowanie mocno nawilżająca i regenerująca formuła, choć dla mnie wystarczająca. Noszę ten balsam ciągle w torebce i naprawdę ratuje moje wargi. Nie mogłabym nie wspomnieć o przepięknej szacie graficznej, która kojarzy mi się z latem. Dodatkowym plusem jest kartonowe opakowanie, jednak niech to Was nie zmyli, opakowanie jest bardzo dobrze wykonane! Ten produkt naprawdę ratuje moje usta i na pewno wrócę do niego ponownie. 




orientana



NATURALNY KREM DO RĄK ŚLUZ ŚLIMAKA 



Jak pewnie wiecie, studiuję biologię, często noszę rękawiczki, myje i dezynfekuje ręce, dlatego moje dłonie są bardzo przesuszone i ściągnietę. Zwykle, kremy drogeryjne nie są wystarczająco dobrze regenerujące. Krem z marki Orientana szybko się wchłania, ma gęstą konsystencję i bardzo delikatny zapach. Możecie nakremować dłonie i używać po 30 sekundach klawiatury, bez zostawiania tłustych odcisków palców. Szczerze nienawidzę tłustych, oklejonych od kremów dłoni, dlatego polubiłam ten krem.









BOOSTER REGENERUJĄCY REISHI I FIOLET RYŻOWY 




Jestem fanką minimalistycznej pielęgnacji, bez dużej ilości składników aktywnych. Zwykle wybieram lekkie, szybko wchłanialne konsystencje. Kiedy dostałam paczkę z tymi kosmetykami booster był  komsetykiem, który mnie najbardziej zaciekawił. Ma porządną, szklaną butelkę, która wygląda bardzo tak luksusowo. Ten booster ma lekką formuję, trochę jak mleczko, szybko się wchłania i zostawia skórę nawilżoną i taką rozświetloną. Używam tego preparatu na wieczór. Myje twarz, używam toniku, a następnie właśnie tego produktu, jako serum. Myślę, że ten kosmetyk sprawdzi się skórą tłustym, które nie lubią przeciążenia, albo skórą suchym, jako kolejny etap w pielęgnacji. Zdarza mi się nawet używać go jako jedyny kosmetyk w pielęgnacji wieczornej, robię tak wtedy jak czuje, że moja cera jest przeciążona innymi kosmetykami. 













NATURALNY WEGAŃSKI KREM DO TWARZY REISHI



Często producenci kosmetyków szufladkują je w zależności od pory dnia i oznaczają je "dzień" lub " noc". Oczywiście jest to tylko po to by podpowiedzieć konsumentom jak dopasować kosmetyk do swojej rutyny pielęgnacyjnej.  Krem wegański do twarzy opisywany jest jako krem na dzień, a mimo to ja używam go na noc, po wspomnianym wyżej boosterze. Krem ma bogatą konsystencję, bardzo delikatny zapach. Zostawia skórę napiętą, nawilżoną i zregenerowaną. W pielęgnacji porannej używam tylko kremu z Spf, więc dla mnie ten krem to zbyt duża dawka nawilżenia. Musiałabym odczekać wiele czasu między jednym produktem, a drugim, na co nie mam zbyt wiele czasu każdego poranka. Zupełnie inaczej niż wieczorem, kiedy to mam czas, żeby krem nałożyć i żeby on się całkowicie wchłonąć. Ten zestaw, czyli serum i krem od ponad 2 tygodni są dla mnie podstawą wieczornej pielęgancji, która sprawia, że moja cera rano jest nawilżona, zregenerowana i nie przeciążona. 











Podsumowując kosmetyki Orientana są sporym zaskoczeniem dla mnie. Są porzadnie wykonane, mają opakowania przyjazne środowisku, dodatkowo wyglądają jak luksusowe produkty. Mają dobre składy, bez zbędnych wypełniaczy i są dla mnie dobrą podstawą mojej pielęgnacji. Jestem mile zaskoczona efektem jakie dają. Także mogę Wam je z całego serca polecić. 





Używałyście coś z marki Orientana?



Trzymajcie się ciepło,


xoxo. 











Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION