ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

MISTRZOWSKI DUET DO DBANIA O STOPY

 Cześć, 



Idą ciepłe dni, chociaż ostatni śnieg moze na to nie wskazywać i niedługo zaczniemy pokazywać więcej ciała i stopy. Często temat dbania o stopy jest albo pomijany, albo traktowany po macoszemu. Zwłaszcza jak nosimy wysokie zabudowane buty albo skarpetki. Jednak problem zaczyna się, gdy zaczynami odkrywac stopy i wtedy zaczynamy się martwić co z nimi zrobić. 



Przeglądając kiedyś bezwiednie tik toka zobaczyłam sposób jednej z twórczyń, że ona używa toniku z kwasem glikolowym na stopy pod krem i jak to spróbowałam to nie chciałam już zrezygnować. 



Tonik z kwasem glikolowym marki Miya kupiłam dawno temu do twarzy. Jednak nie sprawdził mi się on do twarzy i  w sumie tak stał i czekał na lepsze czasy. Co prawda widziałam wiele zastosowań tego kosmetyku, np na  zapalenie około mieszkowe po goleniu, albo pod pachy, aby zapobiec  poceniu się. Jednak nigdy mi się nie chciało. Kremować stóp też mi się nie stało.



Aż do pewnego dnia, gdy po prysznicu stwierdziłam, że czas w końcu coś zrobić ze stopami i wpadł mi w ręce ten tonik glikolowy. Więc postanowiłam spróvować.. Nałożyłam tonik na wacik kosmetyczny, przetarłam stopy dokładnie tym produktem i nałozyłam krem, a następnie założyłam skarpetki.



Krem jaki używam to Biotinne Urea 33%, produkt ten znajdziecie w Rossamnie. Sam ten krem super działa na stopy, używany regularnie zapewnia efekt gładkich i miękkich stóp. Mega polecam sam krem jeśli nie macie wielkich problemów ze stopami. 



Jaki efekt daje kuracja z tonikiem z kwasem glikolowym i kremem do stóp? Natychmiastowe nawilżenie, napięcie i zmiękczenie skóry na stopach. Wszystkie suche skórki już po pierwszym użyciu, po paru godzinach w skarpetkach stopy były ekstremalnie miękkie.



Nie będe Was kłamać, że używam tego duetu codziennie, ale raz, dwa razy w tygodniu daje spektakularny efekt. Uznałazm, że muszę się z wami tym trikiem podzielić.



Używałyście kieyś takiego połączenia? Jak Wy dbacie o swoje stopy?



Trzymajcie się ciepło,


XOXO



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION