ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

NAJLEPSZY ŻEL DO MYCIA TWARZY- SKÓRA TRĄDZIKOWA

 Cześć,


Jak wiecie z poprzednich lat są dwie rzeczy, które kocham testować, są to żele do mycia twarzy i toniki, właściwie ostatnio też kremy z SPF. Chociaż to czasem naprawdę męczy i szukałam czegoś na dłużej. Bardzo długo opierałam się modzie na markę CeraVe. Wydawało mi się, że są to produkty przereklamowane, dodatkowo ja mam zawsze taką myśl, że mamy tyle fajnych, polskich produktów, więc po co sięgać po coś zagranicznego.



Jednak w pewnym momencie pomyślałam ryzyk fizyk i zamówiłam Oczyszczający Żel do mycia dla skóry normalnej i tłustej. Wybrałam akurat ten produkt z dwóch powodów, mam trądzik i jednak zbyt nawilżające formuły kosmetyków myjących mi po prostu nie odpowiadają, a po drugie ja lubię kosmetyki raczej mocno oczyszczające. 


Ten kosmetyk ma naprawdę ciekawą formułę. Na początku byłam przerażona tak gęstą i kleistą konsystencję. Jest na to patent. Nakładam bardzo niewielką ilość produktu myjącego i zwilżam dłonie wodą. Przez ten zabieg i pojemność ten produkt jest pieruńsko wydajny. Znajdziecie go w internacie w dwóch pojemnościach: 236 ml/ za ok. 35 zł i 473 ml/ za około 64 zł.  Oczywiście kupiłam najpierw mniejszą pojemność, ale nie wykluczam kupna większej.




To jest bardzo ciekawy produkt. Z jednej strony mocno oczyszcza buzię, z drugiej nie mam uczucia piszczącej skóry. Mam też wrażenie, że odkąd zaczęłam stosować ten produkt to nie mam problemu z naruszaniem swojej bariery hydrolipidowej skóry. Oczywiście miało też na to wpływ zaprzestanie mycia twarzy pod prysznicem, w trakcie kąpieli, ale może kiedyś Wam o tym opowiem. 



Po za tym mam wrażenie, że ten produkt pozwala mi się trochę uporać z moimi niedoskonałościami. Właściwie, ja nie walczę jakoś z moim trądzikiem. On jest, staram się go ukoić i nie psuć swojej skóry. Po używaniu tego produktu nie czuję ściągnięcia, nie mam już problemów z suchymi plackami na skórze. 




Jest to naprawdę fajny produkt. Czekam na dalsze testy, innych produktów tej marki. Naprawdę mam nadzieję, że spodobają mi się inne produkty, bo ich jakość i wydajność jest naprawdę imponująca. Czaję się na ich balsam do ciała, bo moja skóra na ciele to dopiero pobojowisko. 




Używałyście coś z marki CeraVe?



Trzymajcie się ciepło,



XOXO,

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION