ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

Zestawienie moich ulubionych filtrów SPF

 Cześć, 


Dzisiaj przychodzę do Was z zestawieniem moich ulubionych kremów z wysoką ochroną przeciwsłoneczną. Na tego typu produkty jest trend ostatnio. Chociaż, ja pamiętam pierwsze wzmianki o kremie z SPF w kultowej książce Sekrety Urody Koreanek, którą czytałam już w 2017 roku. Od tego czasu używałam filtrów latem, a od jakiegoś pół roku używam ich codziennie. Chciałabym dzisiaj pokazać Wam moje top 3 i opowiedzieć trochę o każdym testowanym przeze mnie produkcie parę słów.

Idealny filtr dla mnie powinien mieć:

  • dość bogatą konsystencję, bo mam cerę suchą,
  • powinien nie bielić,
  • szybko się wchłaniać,
  • nie szczypać w oczy,
  • współgrać z makijażem
  • dobry stosunek ceny do jakości



Najfajniejsze jest to, że kremy z SPF stały się tak popularne, że znajdziecie je praktycznie w każdej marce. Nie ma problemu dostać je czy stacjonarnie czy online, oczywiście od lutego do września. Potem jest już ciut gorzej z dostępnością. 



MIEJSCE NR 3-NACOMI NAWILŻAJĄCY KREM Z SPF 50 PA ++++


Ten krem mocno wyróżnia się od dwóch pozostałych swoim opakowaniem i konsystencją, bowiem zamknięty jest w standardowym opakowaniu kremu- plastikowym słoiczku. Ma konsystencję musową, przez co ciężej się go rozprowadza i dłużej się wchłania. Zostawia skórę nawilżoną, ale nie wyświeca się aż tak. Wiem, że SPF'y marki Nacomi wzbudzają sporo kontrowersji głównie przez formę podania. Standardowa metoda nakładania kremu z filtrem to metoda na dwa palce, czyli rozprowadzamy sobie krem wzdłuż dwóch palców i taką porcję kremu nakładamy na twarz. Wiadomo, w tym przypadku to jest niemożliwe. Producent jednak zaleca stosowanie 1g kremu.  Zajmuje on w moim rankingu trzecie miejsce, ze względu właśnie na długość wchłaniania, bo efekt jaki daje na skórze, jest naprawdę okej. Dostaniecie go w Hebe, cena regularna 39,99 zł/50 ml ( ja kupiłam na promocji 17,99 zł)




MIEJSCE NR 2- REVOX JUST DAILY SUN SHIELD SPF 50



To jest chyba najbardziej popularny i polecany krem z SPF z  odmętów internetu. Bardzo często jest polecany na początek przygody z kremami z filtrem. Jest łatwo dostępny, dostaniecie go w Hebe, kosztuje tam w cenie regularnej 29,99 zł/ 30 ml (często jest w promocji za 20,99 zł).  Zostając przy cenie, jest to mój największy problem z tym produktem. 30 ml kremu z SPF starcza na dwa tygodnie. Dla mnie ten produkt jest niewydajny i nie opłaca się go kupować. Ma lekką konsystencję, szybko się wchłania i bardzo ładnie pachnie. Idealnie współgra z makijażem. Naprawdę jest idealny, gdyby nie stosunek ceny do jakości. Pewnie będę go czasem kupować. Może na jakieś wyjazdy, krótkie wakacje, bo jednak jest mały i poręczny. 




MIEJSCE NR 1- ALTRUIST DERMATOLOGIST SUNSCREEN SPF 50


Szukając lepszej opcji od kremu marki Revox, znalazłam produkt marki Altruist. Możecie go znaleźć w drogeriach internetowych za cenę 36,99 zł za 100 ml  produktu. No nie powiecie mi, że to nie jest najlepsza okazja ever. Ten produkt ma ciut gęstszą konsystencję niż poprzednik. Zostawia skórę świetlistą, ale szybko się wchłania do takiego satynowego wykończenia. Jest to naprawdę świetny produkt pod makijaż. Nie roluje się, nie wpływa na trwałość podkładu. Dla mnie jest idealny, wydajny i fantastycznie się zachowuje. 



Chciałabym też zaznaczyć, że po żadnym z wymienionych produktów mój trądzik się nie zaostrzył, ani nie pojawiło się szczypanie w oczy. Oczywiście, ja oczyszczam twarz dwuetapowo, a samym kremem z SPF nie podjeżdżam pod linię rzęs. 

Pamiętajcie zawsze, że jeśli krem z SPF nie sprawdza się Wam do twarzy można go użyć do ciała. Warto też smarować tatuaże i zmiany skórne kremem z wysoką ochroną przeciwsłoneczną. Dbanie o tatuaże pozwoli się cieszyć nimi dłużej, nie wyblakną, a wy nie dostaniecie poparzenia.

Już niedługo będę testować filtry do ciała, więc możecie wyczekiwać kolejnego zestawienia. 


Jestem ciekawa jakich Wy kremów z SPF używacie najczęściej?



Trzymajcie się ciepło,


XOXO. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION