ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

Przegląd moich odżywek do włosów

 Cześć,



Dzisiaj zapraszam Was na przegląd moich odżywek do włosów. Kwestia pielęgnacji włosów jest dla mnie dość ważna kwestią i dużą częścią tematyki mojego bloga. Znajdziecie tu mnóstwo postów o włosach, o tym jak poprawnie je myć, olejować oraz zestawienie różnych odżywek. 






W tym poście po dłuższym czasie pokaże Wam jakich odżywek używam aktualnie. Oczywiście wskaże Wam czy są to odżywki proteinowe, emolientowe czy humektantowe. Tu warto dodać, że mam włosy średnioporowate. 




VIS PLANTIS ODŻYWKA DO WŁOSÓW SUCHYCH I MATOWYCH- HE



Jest to odżywka, którą uwielbiałam gdy miałam włosy do pasa. Jako pierwsza wywołała u mnie efekt wow. Włosy po niej były miękkie, cudownie błyszczące i dobrze się rozczesywały. Ten produkt starcza na długie miesiące. Opakowanie z pompką jest bardzo wygodne do używania. Dla mnie ta odżywka musi być zawsze pod moim prysznicem. Gdy nie wiem czego używać, zawsze używam tego produktu. Po za tym jest w świetnej cenie i dużej pojemności. Moje włosy bardzo lubią odżywki i marki HE i EH. 





CRAZY HAIR  MASKA DO WŁOSÓW NA NOC- PEH


Jeśli kiedykolwiek jedliście jogurt jagodowy z jogobella to ta maska wygląda i pachnie tak samo. Zafascynowała mnie ta maska samym stwierdzeniem, że jest to maska na noc. Jak dobrze wiecie, albo nie odradza się nakładania masek, albo żelu aloesowego na całą noc, bo ma to rozpulchniać włosy. Dlatego miałam pierw wątpliwości. Pierwszy raz użyłam jej jako podkład pod olejowanie na całą noc. Efekt był zaskakujący. Naprawdę. Włosy były sypkie, lśniące i ujarzmione.  Maska zawiera olej ze słodkich migdałów (moje włosy go uwielbiają), proteiny roślinne, trehalozę i mocznik. Używam też jej często jako po prostu zwykła odżywka. Efekt nadal jest bardzo satysfakcjonujący.







ISANA MASKA DO WŁOSÓW 3W1 MLEKO MIGDAŁOWE- PEH 


Maska mocno polecana na włosowych instagramach z Rossmanna. W składzie znajdziemy olej ze słodkich migdałów, hydrolizowane proteiny mleka i panthenol. Moje włosy uwielbiają tą mieszankę składników. Używam jej najczęściej. Mam po niej błyszczące, sypkie włosy. Nie mam po niej problemów z rozczesywaniem. Masek PEH najczęściej używam, kiedy chce mieć pewność, że moje włosy tego dnia będą wyglądać bardzo dobrze.  Ma też bardzo ładny perfumeryjny zapach. 







BARWA PEACE LOVE HAIR - E




Kolejna marka wypuściła odżywki dedykowane każdemu składnikowi równowagi PEH. Generalnie kosmetyki do włosów marki Barwa lubię bardzo, szampon octowy jest świetny, tak samo jak odżywka jajeczna. Odżywka peace love jest dość gęsta, ma świetny taki lekko brzoskwiniowy zapach. W składzie znajdziemy olej winogronowy, biotynę, czy olej z pestek moreli. Uwielbiam ją jako czysty emolient w mojej codziennej pielęgnacji. Spełnia wszystkie moje wymagania. Włosy są po niej dociążone, elastyczne i lśniące. Lubię takie zestawienia. 









To jest zestawienie odżywek, które aktualnie używam i to jest wszystko co potrzebują moje włosy.  Dajcie znać jakich odżywek wy używacie aktualnie!



Trzymajcie się ciepło,


XOXO.







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION