ZOSTA膯 KONSULTANTK膭 AVON

Ka偶da z nas kiedy艣 s艂ysza艂a, albo u偶ywa艂a kosmetyk贸w marki Avon. A gdyby tak mo偶na te kosmetyki zamawia膰 taniej? Mo偶ecie to robi膰 zostaj膮c konsultantk膮 Avon . Mo偶ecie dosta膰 rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Warto艣膰 rabatu zale偶y od wielko艣ci warto艣ci Waszego zam贸wienia. Dodatkowo mo偶ecie korzysta膰 z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mie膰 dost臋p do nowo艣ci katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

Inglot paletka freedom system 馃拕

Hej dziewczyny,

Po kr贸tkiej przerwie (we wtorek by艂 brak posta) wracam ze dwojon膮 si艂膮 i motywacj膮, na razie moje wyzwanie roczne, aby posty pojawia艂y si臋 co wtorek, czwartek i co weekend idzie mi nie藕le. Ale wracaj膮c. Jaki艣 czas temu a raczej dok艂adnie dwa tygodnie temu by艂a rocznica naszego zwi膮zku i z tej okazji robili艣my sobie prezenty. W ramach mojego prezentu dosta艂am od Paw艂a miedzy innymi paletk臋 Inglot Freedom System z cieniami, kt贸re sobie wybra艂am. Powiem Wam szczerze, 偶e troch臋 rzuci艂am si臋 z motyk膮 na s艂o艅ce i stwierdzi艂am, 偶e chc臋 troch臋 bardziej cienie nie w moim stylu, co艣 nowego. M贸j makija偶 jest bardzo minimalistyczny, wi臋c ta paletka nie zbyt wpisuje si臋 co ko艅ca w tak膮 tematyk臋, ale stwierdzi艂am, 偶e mo偶e w ko艅cu czas spe艂ni膰 swoje marzenia i p贸j艣膰 w tak膮 taka bardziej artystyczn膮 stron臋 makija偶u, tak膮 bardziej profesjonaln膮. I te cienie, bynajmniej te najciemniejsze pos艂u偶膮 mi do, n.p wykonywania makija偶u na bloga.


Paletka jest na 10 cieni, nie ma jednego, bo troch臋 zagin膮艂 w niewyja艣nionych okoliczno艣ciach, ale pomijaj膮c to. Chcia艂am paletk臋 10 cieni, aby je przetestowa膰, bo to pierwsze moje zetkniecie z cieniami Inglota, z ich jako艣ci膮 i trwa艂o艣ci膮. 


Pierwsze od czego zaczniemy to kolory jakie ja wybra艂am :)

RAINBOW

Cie艅 124.  Jest to po艂膮czenie trzech cieni. Od jasnego r贸偶u po fiolet. Szkoda, 偶e s膮 to cienie z mocnymi drobinami. Jednak zalet膮 my艣l臋 cieni Rainbow jest to, 偶e mo偶na ich u偶ywa膰 w r贸偶ny spos贸b. Pierwszy jest taki, 偶e mo偶na u偶ywa膰 ich osobno, maczaj膮c p臋dzel w jednej cz臋艣ci cienia, a drugi to mieszaj膮c je. Ja na swatchu pokaza艂am w艂asnie jak wygl膮daj膮 zmieszane. Daje Wam to mo偶liwo艣膰 uzyskania r贸偶nego efektu jednym cieniem. Albo nawet ca艂ego makija偶u oka jednym cieniem.





MATTE:

Cieni matowych mam zdecydowanie najwi臋cej, a s膮 to :

326. Najciemniejszy z cieni kt贸re wybra艂am. Wygl膮da w paletce na prawie czarny, chod藕 w rzeczywisto艣ci to ciemny, ch艂odny br膮z, kt贸re ju偶 pr贸bowa艂am u偶ywa膰, na mokro jako kreski. Jest to te偶 bardzo fajny cie艅 do zaznaczenia dolnej powieki, jaki i zewn臋trznego k膮cika g贸rnej powieki.





328. Ciemny nude. Czemu ciemny ? Bo wybra艂am te偶 taki idealnie 偶贸艂ty cie艅 do zaznaczenia 艂uku brwiowego. Ten natomiast jest be偶em, be偶em do delikatnego zaznaczenia za艂amania powieki, albo na ca艂膮 powiek臋. Wybra艂am takie nudziakowe kolory, aby uskutecznia膰 swoj膮 minimalistyczn膮 wersje makija偶u. Ten kolor jak i poprzedni s膮 w stu procentach matowe. 



351. Idealny 偶贸艂ty cie艅 do zmatownienia 艂uku brwiowego i na艂o偶enia go w wewn臋trzny k膮cik, gdzie ja nie lubi臋 b艂ysku, a bardziej wol臋 mat. Cie艅 idealnie matowy w idealnym kolorze, kt贸ry jest widoczny. Nie oszukujmy si臋 zazwyczaj takie cienie s膮 po prostu niewidoczne i maj膮 minimaln膮 pigmentacje. W tym przypadku jest zupe艂nie inaczej. Pigmentacja 6 z plusem.



Teraz trzy cienie z kolekcji What A Spice.

296. Tu zaczyna si臋 ekstrawagancja. Jest to czerwony cie艅 wpadaj膮cy w r贸偶owe tony. Bardzo napigmentowany, bardzo. Cie艅 wygl膮da ob艂臋dnie na ca艂ej powiece. A jeszcze lepiej w za艂amaniu. Cudowna sprawa. Widz臋 je w takich 艂adnych, ale nie wyj艣ciowych dla mnie makija偶ach jesiennych, by膰 mo偶e do jesieni naucz臋 si臋 tak malowa膰, by Wam pokaza膰 jaki艣 tutorial, albo makija偶 z u偶yciem tego i innych cieni z tej serii.







300 Ciep艂y br膮z. Bardzo ciep艂y br膮z. Jest bardzo fajny, jak na艂o偶ymy go delikatnie w za艂amanie, delikatnie, bo jego pigmentacja powala i mo偶na sobie rozbi膰 plam臋, nie do roztarcia, bynajmniej ja potrafi臋. No wiecie ob艂臋d. I tyle.





301. Ostatni z posiadanych przeze mnie cieni z serii What A Spice. Jest to burgund. W por贸wnaniu do 296 jest ciemniejszy i ma bardziej czerwone tony. Wiecie, ja uwielbiam ten cie艅 w za艂amaniu, Wygl膮da te偶 dobrze na dolnej powiecie, albo w zewn臋trznym k膮ciku. 




AMC SHINE

48. Jedyny m贸j cie艅 z tej serii, jest to r贸偶 z drobinkami. Nigdy nie by艂am przekonana do r贸偶u na moich powiekach, w sumie nie wiedzia艂am, czy to b臋dzie gra艂o z moimi zielonymi oczami. Jednak kolor i pigmentacja tego cienia to co艣 cudownego. Na艂o偶ony na ca艂膮 powiek臋 mo偶e robi膰 z jedyny cie艅 w makija偶u oka i wygl膮da cudownie.




PEARL SYSTEM.

395. Jest to per艂owy be偶owy cie艅. Chcia艂am co艣 艣wiec膮cego w takiej neutralnej tonacji. I powiem Wam szczerze, 偶e ten cie艅 jest te偶 fajnym roz艣wietlaczem. Wygl膮da bardzo 艂adnie na szczycie ko艣ci policzkowych, nie wiem czy nie 艂adniej ni偶 roz艣wietlacz z paletki Wibo.



Tak prezentuj膮 si臋 swatche wszystkich kolor贸w:








Moja og贸lna opinia o tej paletce:

 Paletka jest magnetyczna i bardzo, bardzo dobrze wykonana. Bardzo porz膮dna i ja jestem przekonana, 偶e pos艂u偶y na wieeeeeeeele lat. Bardzo podoba mi si臋 idea freedom system. Mo偶na wybra膰 to co si臋 nam najbardziej podoba i nie ma zb臋dnych cieni, jak w fabrycznie u艂o偶onych paletkach. Jestem po uszy zakochana w cieniach, w ich jako艣膰, trwa艂o艣ci, pigmentacji. We wszystkim, dzi臋kuj臋 KOCHANIE 馃挏馃挏


Mia艂y艣cie ju偶 cienie marki Inglot? Kt贸re Wam si臋 podobaj膮 z mojej malutkiej kolekcji? I co my艣licie o moich cieniach ?


Trzymajcie si臋 ciep艂o! XOXO









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

OD呕YWKI DO W艁OS脫W MARKI ISANA- CZY PIEL臉GNACJA W艁OS脫W MUSI BY膯 DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SI臉 NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION