ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

Pielęgnacja twarzy- WIECZÓR

Hej dziewczyny,

Ostatnio pokazałam Wam moją poranną pielęgnacje (klik), a dzisiaj przyszedł czas na część wieczorną.







Pierwsza i najważniejsza sprawą jest demakijaż. I nie, nie można zasnąć w makijażu i nie sam płyn micelarny nie wystarczy. Makijaż nie szkodzi, ale nie zmyty szkodzi. Pomyślcie o tym w ten sposób, że jeśli nie zmyjecie makijażu to w waszych porach ten cały syf z makijażu, podkład puder korektor, wszystko w waszej skórze, fuj. Ja pierw "myje" twarz olejem kokosowym, Pozwala mi to na rozpuszczenie pierwszej, najgorszej warstwy makijażu. Jak już się tak wysmaruje tym olejem, to go zmywam jakimś mydłem, mydła Wam nie pokaże bo jest w stanie tragicznym w łazience. Kiedy spłucze, używam żelu do mycia twarzy (który pokazywałam Wam w poprzedniej części pielęgnacji) i do tego używam szczoteczki do twarzy z Bierdonki. Pokazywałam Wam ją w tym poście (klik). Uwielbiam ją, bardzo pomaga mi w oczyszczaniu twarzy. Twarz jest gładka, oczyszczona i mięciutka w dotyku. I jest to chyba najtańsza szczoteczka, bo mnie z 20 zł kosztowała.





Po tym oczywiście tonizuje twarz, tą mieszanką toników z poprzedniego postu. Kolejnym krokiem jest Bielenda Serum Różane. Jest to cudowny produkt, pięknie pachnie. Cudownie nawilża. Trzeba go wstrząsnąć, aby dwa olejki się na chwile połączyły i wtedy pipetką nakładamy to na twarz. To cudowne uczucie. Jest twarz mega nawilżona i przygotowana do dalszych etapów.



I tu mam parę opcji.

Krem Ziaji z serii Jagody Acai. Jest to kolejna nowość z tej serii u mnie z Ziaji. Jest to propozycja, kiedy moja skóra jest w dobrej kondycji. To dobrze nawilża, regeneruje i pomaga utrzymać stan nawilżenia na dość dobrym poziomie.  Polecam krem, myślę, ze dla cery tłustej będzie idealny.





Garnier  Essentials Hydration. Jest to ogólnie krem mało nawilżający pod makijaż, ale ja do niego dolałam sporą część tego serum z Bielendy. Odpicowałam swój krem i teraz to jest dobrze wchłaniający się krem dobrze nawilżający. Czyli ideał. Jest to krem na dni, kiedy moja cera jest taka nijaka i chcę ją nawilżyć.



Ziaja krem nagietkowy. Jest to krem mega nawilżający, ciężki i tłusty. Krem na naprawdę tłustą konsystencję. Używałam go głównie w zimie, ale gdy mam problemy z suchą cerą. A to czasem się zdarza. Krem ładnie pachnie i naprawdę cudownie nawilża.



Czasem, raz dwa razy w tygodniu wykonuje kroki dodatkowe.



Peelingiem, który używam od jakiegoś czasu jest  Perfecta Moc Minerałów Oczyszczanie Peeling enzymatyczny. W tym peelingiem to jest tak, że oczyszczamy twarz i nakładamy go na całą noc i dopiero rano go zmywamy. Skóra po nim jest tak niewyobrażalnie miękka, gładka i oczyszczona. Cudowny jest ten kosmetyk, uwielbiam go.



Maseczki. Jestem fanką maseczek, stosuje je raz/dwa w tygodniu. Aktualnie denkuje moją maseczkę oczyszczającą z Avon Herbal Steam Bath. Oczywiście jak ją kupiłam to mi ją z Avonu wycofali. A jest naprawdę świetna. Doskonale oczyszcza, skóra jest taka miękka i promienna. I jej zapach. Cudooo.





Dziewczyny to już wszystko jeśli chodzi o moją pielęgnację twarzy. Jak widzie przyłożyłam się do tego w tym roku i jestem systematyczna i zdeterminowana.


Macie jakieś triki używane w pielęgnacji twarzy? Chętnie je poznam!



Trzymajcie się chłodno !

XOXO

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION