ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

Moje ulubione youtuberki- pielęgnacja.

Hej dziewczyny,

Tak jak obiecałam dzisiaj przychodzę do Was z moimi ulubionymi youtuberkami w kwestii pielęgnacji,






CZARSZKA


Jeśli nie znacie Czarszki to ja nie wiem, co Wy na tym świecie robicie. Kobieta ma tak cholernie ogromną wiedzę na temat kosmetyków do pielęgnacji, że ach. Jej kanał poświęcony jest naturalnej, koreańskiej i domowej pielęgnacji. A to coś do czego ja aktualnie dążę, czyli do zamienienia całej pielęgnacji na właśnie taką i małymi kroczkami do tego dążę. Po za przeogromną wiedzą uwielbiam jej poczucie humoru. Wielki ulubieniec tego roku. Naprawdę. Jeśli ktoś zaczyna z pielęgnacją, bądź dla przyjemności chcę ją obejrzeć, to polecam serdecznie. Po za tym ta kobieta ma własną linie ręcznie robionych kosmetyków na, którą czaję się.








MARKA

Jest to duet MARtyna i KArolina. Dziewczyny są mega. Są ogólnie moimi ulubionymi youtuberkami na całym yt w każdej kategorii. Po prostu je uwielbiam. Ich wiedza o pielęgnacji jest naprawdę spora. Obie przeszły na trochę koreańską, a trochę naturalną pielęgnacje. Są po prostu autentyczne, ZAWSZE odpisują na komentarze i są cudowne. Wiem, że naprawdę testują kosmetyki, które pokazują i ich odczucia są zawsze szczere. Po za tym moje problemy skórne identyfikują się z problemami skórnymi Martyny, więc zawsze kusi mnie to co poleca. Mogę być nieobiektywna, bo je uwielbiam, ale cóż.













Nie tylko pielęgnacją twarzy żyje człowiek. Uwielbiam dbać o włosy i robię to dłużej niż dbanie o cerę. Agnieszka prowadzi bloga i youtube i grupę na Fb. Jest osobą wszystko wiedzącą, moim zdaniem, o włosach. Zna się na wszystkich możliwych składnikach, sprzedaje cenne porady i pokazuje wiele rzeczy na swoich, pięknych, rudych i długich włosach. Ja się tak na tym nie znam, ale zaczynam powoli stosować się do jej raz.  Na przykład wczesuję odżywkę we włosy, czy olejuje je itp. Polecam zajrzeć i dowiedzieć się czegoś ciekawego. 











Pani kosmetolog. Kolejna włosomaniaczka. Czerpię od paru dobrych lat różne porady jak dbać o włosy, ciało i twarz. Ostatnio też zaczęła polecać perfumy, więc aromaterapia gwarantowana. Jednak nie tylko dowiecie się od Angeliki jak dbać o włosy, ale też o twarz czy ciało. Albo jak poprawie wykonywać demakijaż, lub co robić by zyskać objętość na włosach. Polecam, serio.






Jak możecie zauważyć w pielęgnacji jest tego troszkę mniej. A Wy macie swoje ulubione yotuberki w tym temacie?



Polećcie mi coś ciekawego.



Trzymajcie się ciepło

XOXO.








Komentarze

  1. O czarszce (?) słyszałam a że interesuję się naturalną pielęgnacją to właśnie zasubskrybowałam (dzięki!) :D Znam jeszcze MarKę, ale o reszcie nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super!!! Mam nadzieję, że ci się kanał sprawdzi.
      Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION