ZOSTA膯 KONSULTANTK膭 AVON

Ka偶da z nas kiedy艣 s艂ysza艂a, albo u偶ywa艂a kosmetyk贸w marki Avon. A gdyby tak mo偶na te kosmetyki zamawia膰 taniej? Mo偶ecie to robi膰 zostaj膮c konsultantk膮 Avon . Mo偶ecie dosta膰 rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Warto艣膰 rabatu zale偶y od wielko艣ci warto艣ci Waszego zam贸wienia. Dodatkowo mo偶ecie korzysta膰 z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mie膰 dost臋p do nowo艣ci katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

PROJEKT DENKO #5 馃攦

Hej,


Witam Was dzisiaj z kartonikiem pe艂nym 艣mieci, czyli w projekcie denko.  Tym razem szybko uda艂o mi si臋 dobi膰 do dna w paru produktach, a jakich i czy mi si臋 podoba艂y zobaczycie ju偶 za moment.







# LA ROCHE-POSAY EFFACLAR DUO (+)

Mniejsza pojemno艣膰 moje cuda! Borykam si臋 z tr膮dzikiem lat z 8. I m贸j tr膮dzik powoduj膮 hormony. Nie wp艂ywa na niego na niego pozytywnie nic. A tylko obrywam negatywnie. Kiedy dosta艂am od mojej przyjaci贸艂ki Moniki ten produkt by艂am do艣膰 sceptycznie nastawiona. W 偶yciu przetestowa艂am r贸偶ne rzeczy i nic nie pomaga艂o, wi臋c dlaczego to mia艂o by pom贸c. Jakie by艂o moje zaskoczenie, gdy na drugi dzie艅 po zastosowaniu moje zmiany by艂y mniej czerwone, a sk贸ra wyciszona i z艂agodzona. Natomiast moje zmiany mniejsze i mniej bol膮ce. Kupi艂am ju偶 du偶e opakowanie i stosuje codziennie. Cudowny kosmetyk. Wart ka偶dej z艂ot贸wki, a kosztuje ich a偶 sze艣膰dziesi膮t.






#LOREAL ELSEVE MAGICZNA MOC OLEJK脫W DWUFAZOWY ELIKSIR


Mia艂am przerw臋 od u偶ywania od偶ywek bez sp艂ukiwania. To by艂 du偶y b艂膮d, bo moje w艂osy 艣rednio si臋 rozczesuj膮. Kiedy s膮 kr贸tsze, jest o wiele 艂atwiej, ale jednak czasem stawiaj膮 op贸r. Od偶ywka ta sprawia艂a, 偶e moje w艂osy normalnie same si臋 rozczesywa艂y, by艂y bardziej b艂yszcz膮ce i zdecydowanie lepiej wygl膮da艂y. Przetestuje chyba inne od偶ywki z tej serii.






# AVON P艁YN DO K膭PIELI ORCHIDEA I GARDENIA

Te p艂yny przewijaj膮 si臋 w moich denkach. Lubi臋 je za zapach. Zdecydowanie ich plusem jest jeszcze pojemno艣膰. Mamy zawsze w domu 1000 ml. No i najwi臋kszy atut tworzenie niewyobra偶alnej piany. K膮piele z tymi p艂ynami s膮 relaksuj膮ce dla cia艂a, umys艂u i zmys艂u w臋chu. Polecam, bo nie kosztuj膮 du偶o, a zapach贸w jest wiele i ka偶dy znajdzie co艣 dla siebie.







#ORIFLAME 呕EL PODPRYSZNIC Z LAWEND膭 I  FIG膭.

Je艣li mam okre艣li膰 moje ulubione zapachy z tych ci臋偶szych, to b臋d膮 to w艂a艣nie figa z lawend膮. Ten 偶el pod prysznic pachnia艂 bardzo intensywnie. Na tyle, 偶e po k膮pieli ca艂a 艂azienka pachnia艂a przez par臋 kolejnych godzin jego zapachem. Bardzo mi si臋 podoba艂. Nie przesusza艂 sk贸ry, my艂. Nic wi臋cej do szcz臋艣cia nie potrzeba.







#ORGANIC SHOP 呕EL POD PRYSZNIC "GOR膭CE 呕R脫D艁O"


Polubi艂am firm臋 Organic Shop. Zobaczycie to na przestrzeni kolejnych wpis贸w. 呕el po prysznic tej marki posiada bardziej naturalny sk艂ad. I kosztuje w granicach 10 z艂. Ma bardzo orze藕wiaj膮cy zapach.  Mam jednak par臋 uwag. Po pierwsze ma艂a pojemno艣膰. W szamponach i 偶elach pod prysznic lubi臋 kolosalne pojemno艣ci, bo nie musz臋 si臋 co chwil臋 martwi膰, 偶e mi si臋 co艣 ko艅czy. A po drugie przez naturalniejszy sk艂ad ten 偶el jest strasznie lej膮cy. I leje si臋 przez palce, co jest troch臋 marnowaniem produktu. Po za tym jestem jak najbardziej na tak.









# PRO SKIN LABORATORY 呕EL POD PRYSZNIC LOTUS FLOWER/ ALOE.


Ostatni ju偶 偶el pod prysznic w zestawieniu. Fajnie, 偶e mia艂 pompk臋. Mia艂 te偶 cudowny 艣wie偶y zapach idealny na lato, kiedy to go zu偶ywa艂am. Og贸lnie spoko, ale nie by艂o zachwytu.







# SZAMPON DO W艁OS脫W BIA艁A BANIA AGAFII.


Szampon do w艂os贸w z troch臋 lepszym sk艂adem. Pierwszy m贸j tego typu produkt. Fajnie doczyszcza艂 w艂osy, ale je pl膮ta艂. Co jest normalne przy takich kosmetykach. Podoba mi si臋 jego zapach i opakowanie. Czy艣ci膰 czy艣ci艂. Nie wymagam od szamponu nic wi臋cej, wi臋c uznaje 偶e by艂o okej.







# KALLOS GOGO  REGENERUJ膭CA MASKA DO SUCHYCH W艁OS脫W.



Marka Kallos ma dobre maski do w艂os贸w z ogromnymi pojemno艣ciami. Jednak ten rodzynek ma najgorszy sk艂ad. W sensie nic szczeg贸lnie wartego uwagi w nim nie ma. Ma 艂adny zapach trawy cytrynowej. W艂osy po tej masce by艂y nawil偶one i 艂adnie si臋 rozczesywa艂y. Jednak osobi艣cie wole du偶e kallosy.





# ORIFLAME LOVE NATURE TONIK Z RUMIANKIEM.


Tonik jak tonik. Przygotowuje sk贸r臋 do dalszych zabieg贸w piel臋gnacyjnych. Przy tym nie jest lepki, wi臋c jest okej.







#BIOAQUA WONDER ESSENCE



Esencja, kt贸rej pojemno艣膰 jest zdecydowanie za ma艂a. Kosmetyk zamkni臋ty jest w ma艂ej, szklanej buteleczce. Mia艂o bardzo g臋st膮 konsystencje. Niesamowicie dobrze nawil偶a艂o, mia艂o te偶 do艣膰 przyjemny zapach. Buzia po tym serum by艂a nawil偶ona, uspokojona i z艂agodzona. Gdyby nie ta pojemno艣膰 skusi艂abym si臋 na jeszcze jedn膮 buteleczk臋.







# PERFECTA ICE PATH HYDRO呕ELOWE P艁ATKI/ KOMPRES POD OCZY.


Zdecydowanie najlepsze p艂atki pod oczy jakie mia艂am. Wk艂adamy je na godzin臋, dwie do lod贸wki, ja zrobi艂am to na ca艂膮 noc. S膮 hydro偶elowe, wi臋c przyczepiaj膮 si臋 do naszej sk贸ry pod oczami i mo偶emy z nimi robi膰 wszystko. Niesamowicie zdejmuj膮 opuchlizn臋 spod oka. Spojrzenie wygl膮da na 艣wie偶sze, a my jak by艣my spa艂y co najmniej 8 godzin. Cudowne. Polecam spr贸bowa膰.





#CZYSTE PI臉KNO  MASKA JOGURTOWA


Jak ta maska ch艂odzi艂a! Cudowna by艂a na letnie dni, po ekspozycji na s艂o艅ce, do tego cudownie nawil偶a艂a, a cera po niej by艂a jak pupcia niemowlaka. Do dorwania w Biedronce.









#BIELENDA DETOX & REGENERACJA MASKA METALICZNA.


By艂 sza艂 na te maseczki jaki艣 czas temu, wi臋c na ostatniej promocji w Rossmanie postanowi艂am j膮 kupi膰. Na wst臋pie si臋 poskar偶臋. Po co w maseczce do twarzy brokat?! Maska co prawda wygl膮da na twarzy zjawiskowo, ale jak usiad艂am przy biurku i zobaczy艂am r臋ce w brokacie to my艣la艂am, 偶e oszaleje. Jednak sk贸ra po tej masce by艂a tak 艂adnie roz艣wietlona i nawil偶ona. Jednak efekt do uzyskania dzi臋ki innym mask膮 i nie b臋d臋 si臋 musia艂a u偶era膰 z brokatem.









# PHARMA P艁ATKI DO TWARZY Z POMARA艃CZ膭 I OG脫RKIEM


Dwa skrajnie r贸偶ne produkty jeden ca艂kiem fajny, drugi bubel 偶ycia. Zacznijmy od bubla, czyli p艂atk贸w z ekstraktem z pomara艅czy. Po pierwsze te p艂atki s膮 suche. I zastanawia艂am si臋, czy to mo偶e nie jest win膮 tego, 偶e mo偶e kupi艂am otwarte opakowanie, ale nie. Dziewczyny w sieci pisa艂y o tym samym, wi臋c. Wi臋c CO艢 NIE PYK艁O. Drugie p艂atki z og贸rkiem s膮 ju偶 fajniejsze. Nawil偶aj膮 jako tako. Ale jednak nie przemawia do mnie ta forma.






#GARNIER SKINACTIVE  OCZYSZCZAJ膭CA MASECZKA Z GINLK膭

Nowo艣膰 firmy Garnier. Jestem szczerze zaskoczona t膮 maseczk膮. Niesamowicie oczyszcza. 艁agodzi. I sprawia, 偶e sk贸ra wygl膮da lepiej. Na pewno wypr贸buje inne maski z tej serii.







# BIELEDNA CARBO DETOX

Szczerze? Mia艂am ju偶 wszystkie maseczki z tej serii i ja nie widz臋 偶adnego dzia艂ania. No nic a nic. Nic. Kompletnie nic. Po za u偶eraniem si臋 ze zmywaniem, kt贸ra zdecydowanie jest negatywn膮 cech膮. No niestety.






To ju偶 wszystkie moje 艣mieci. A Wam co uda艂o si臋 zu偶y膰? I czy macie swoj膮 opinie na temat kosmetyk贸w, kt贸re Wam przedstawi艂am?



Do nast臋pnego.


Trzymajcie si臋 ciep艂o.


XOXO!


P.s nie dajcie si臋 chorobie. Jak ja :(.


Komentarze

  1. Fajne denko :) ja szykuj臋 swoje, chc臋 zrobi膰 miesi臋czne i ju偶 mam ca艂y koszyk pustych opakowa艅 :D

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ja jako艣 tak wolno zu偶ywam kosmetyki 馃榿

    OdpowiedzUsu艅
  3. Osobi艣cie lubi臋 ostatni膮 maseczk臋 z Bielendy, ale fakt zmywanie jest do艣膰 uporczywe. jeszcze nie testowa艂am tych z艂otych i srebrnych, ale znaj膮c mnie na pewno si臋 skusze. No i oczywi艣cie musz臋 koniecznie zapozna膰 si臋 osobi艣cie z mark膮 LA ROCHE-POSAY, bo tyle o niej s艂ysz臋, a jeszcze nic nie mia艂am :D A i ten szampon naturalny - one tak maj膮, 偶e pl膮cz膮 w艂osy, ale po odzywce jest ok, a przynajmniej potem skalp jest spokojny ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jak mia艂am d艂ugie w艂osy, to to te偶 by艂o uci膮偶liwe. Ale odk膮d mam kr贸tkie mog臋 u偶ywa膰 takich szampon贸w nawet bez od偶ywki. Mnie brokat w Bielendzie odrzuca :D

      Usu艅
  4. Spore denko :) Szampony Banii znam w innych wersjach i niezale偶nie od wersji bardzo je lubi臋, podobnie jak i maseczki do twarzy :) Je艣li jeszcze ich nie pr贸bowa艂a艣 to polecam, przy okazji xd Maski Kallos tak偶e bardzo lubi臋, ale w艂a艣nie w litrowych - du偶ych opakowaniach. Mia艂am te偶 maseczki z Bielendy, te z serii w臋glowej w sumie mi艂o wspominam, szczeg贸lnie zielon膮 wersj臋.Fioletowa akurat z tej serii najs艂abiej si臋 u mnie sprawdzi艂a. Z serii metalicznej mia艂am srebrn膮, ale nie zapad艂a mi za bardzo w pami臋ci wi臋c pewnie sza艂u nie robi艂a. Nie mniej jednak mam ochot臋 pozna膰 jeszcze inne szczeg贸lnie niebiesk膮 :)
    Zostaj臋 na d艂u偶ej! :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jak mi艂o! Kallos w litrowych opakowaniach to cudowny "偶el" do golenia n贸g :D

      Usu艅
  5. Chcia艂am ostatnio kupi膰 t膮 od偶ywk臋 z Elseve i chyba jednak si臋 na ni膮 skusz臋 :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

OD呕YWKI DO W艁OS脫W MARKI ISANA- CZY PIEL臉GNACJA W艁OS脫W MUSI BY膯 DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SI臉 NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION