ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

MOJE WPADKI KOSMETYCZNE

Hej,

Rozmawiamy często o różnych rytuałach kosmetycznych, które nam się podobają, które nam wychodzą, rzadko mówimy o naszych wpadkach. Więc tak dla śmiechu, albo ku przestrodze powiem Wam o moich. Zapraszam serdecznie!






MYCIE WŁOSÓW JAJKIEM

Pamiętam jak w listopadzie chyba widziałam u Lamakeupbella sposób na mycie żółtkiem włosów. Sposób stary jak świat, bo kobiety kiedy w obliczu braku kosmetyków nakładały różne spożywcze rzeczy, które miały pod ręką. Zabieg ten miał spowodować, że włosy będą gładkie, miękkie i lśniące. Wszystko ładnie, pięknie. Poszłam po jajko, umyłam włosy. Z rozpędu przy spłukiwaniu odkręciłam kurek z ciepłą wodą i w to co miałam na głowie zamieniło mi się w jajecznicę. Jak dzisiaj o tym myślę, to wydaje mi się to logiczne. Powiem Wam, że śmiałam się sama z siebie i własnej głupoty.






MASKA DO TWARZY ZE SPIRULINĄ


Spirulina, to alga, w sumie sinica. Ludzie przypisują jej ogromne działanie. Obniża ciśnienie krwi, pomaga w redukcji trądziku, masy ciała. Szkoda, że nie pierze i nie gotuje. Przeczytałam to wszystko. Myślę dobra. Mam tą algę w tabletkach, zmielę w młynku, dodam wody i będzie super. Zmywałam tą maskę 30 minut, nie mogłam domyć tej zieleni ze swojej twarzy i dekoltu. Żadnego efektu nie było, a ja zalałam pół łazienki i męczyłam się, żeby nie wyglądać jak ogr. Chociaż bycie Shrekiem jest całkiem interesującą ścieżką zawodową.





UŻYWANIE OKRĄGŁEJ SZCZOTKI

Wpadka kosmetyczna, która zdarzyła mi się stosunkowo bardzo dawno temu, ale bawi mnie do dzisiaj. Moja babcia zawsze miała taką cienką okrągłą szczotkę, do układania swoich krótkich włosów. I ja z jakieś 4 lata temu uznałam, że to nie może być trudne. Wzięłam pod swoje długie włosy szczotkę i przekręciłam w dwie różne strony i pociągnęłam. Zostałam z wkręconymi włosami na cienką okrągłą szczotkę. Mój tata wtedy przez pół godziny próbował wyplątać moje włosy. Skończyło się na tym, że musiałam wyciąć szczotkę z włosami, czyli ściąć włosy do ramion.






SZCZOTECZKA DO MYCIA TWARZY WYRYWAJĄ WŁOSY


Pamiętacie moją szczoteczkę do mycia twarzy z Biedronki. Post o niej napisałam (klik). I któregoś razu tak myję sobie twarz w rozpuszczonych włosach. Próbowałam doczyścić wszystkie miejsca i wjechała w okolice ucha i boków twarzy i wkręciłam sobie pukiel włosów. Oczywiście wyrwałam je sobie.








UŻYŁAM MGIEŁKI ZAPACHOWEJ DO CIAŁA ZAMIAST TONIKU



Kocham mgiełki do ciała z Avonu, miłością prawdziwą. Lubię też bardzo ich opakowania. Dlatego adoptowałam te opakowania na atomizery do toniku. W zeszłe wakacje byłam na wyjeździe. Wróciła do domu w nocy, musiałam wstać bardzo wcześnie. Poszłam szybko do łazienki, zmyłam makijaż i no i sięgnęłam po buteleczkę i spryskałam twarz. Jak już położyłam się do łóżka to zdałam sobie sprawę, że spryskałam twarz mgiełkę zapachową. Dręczyła mnie alergia, bo podrażniłam nos.







A jakie są Wasze wpadki kosmetyczne?



Ten post ma na celu pokazanie, że czasem nie wychodzi częściej niż wychodzi.


P.s Widzicie, że to moje włosy cierpią najbardziej?


Trzymajcie się ciepło!

XOXO

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

PRZYKŁADOWE OLEJOWANIE WŁOSÓW PLUS METODA OMO