ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

Kalendarz na nowy rok szkolny BTS#1

Hej,

Jest końcówka sierpnia, a więc przyszedł czas na obowiązkowy punkt na mapie każdego bloggera, czyli "Back to school". Jest to jedna z serii, której nie odpuszczam od początku istnienia Krainy czarów. W tym roku ta odsłona jest wyjątkowa, bo OSTATNIA. Za rok możecie o tej porze roku ewentualnie wyczekiwać postów ze zwiedzania świata, czy ostatecznej wyprowadzki z domu. Jednak dzisiaj jeszcze zostańmy w temacie szkoły.













Jednym z niezbędnych artykułów, który można znaleźć w mojej torebce szkolnej, jest kalendarz. Kalendarz to moja pamięć podręczna, mój brudnopis, notatnik, spis pomysłów na siebie, życie. Trochę też teczka na ważne papierki i przede wszystkim mój pomocnik w organizowaniu rytmu pracy w szkole. Kiedyś nie używałam kalendarza, a szkoły nie praktykowały wirtualnych dzienników i daty sprawdzianów miałam powypisywane na zeszytach, czy luźnych kartkach, nie oszukujmy się, raczej nikt nie ogląda każdego swojego zeszytu codziennie by sprawdzić, czy a nuż nie ma w nim daty sprawdzianu.


Podam Wam parę przykładów dlaczego ważne jest posiadanie kalendarza:


  •  ODCIĄŻACIE SWOJĄ GŁOWĘ- nie musicie pamiętać o wielu rzeczach, które zaśmiecają tak naprawdę Wam głowę
  • MACIE JEDNO MIEJSCE, KTÓRYM JEST WSZYSTKO- tak jak napisałam wyżej, ważne daty, spisy zadań, lektur, pomysły, brudnopis 
  • OSZCZĘDZACIE SOBIE NERÓW- "Ten sprawdzian z matematyki to będzie w tym, czy przyszłym tygodniu?"
  • JESTEŚCIE SAMOWYSTARCZALNI- zawsze można liczyć, że nasza ukochana przyjaciółka z ławki zanotuje kiedy jest ta praca klasowa, ale tak naprawdę nie musi, więc może i ona nie wiedzieć. 





A więc teraz jak już wiemy, po co nam ten planner potrzebny. Teraz ważne jest wiedzieć jaki on tak naprawdę powinien być.



Pokaże Wam pierwszy krok, który powinniście uczynić przed zakupem plannera, a więc spisać rzeczy dla Was ważne. Teraz pokażę Wam co jest ważne dla mnie:

  1. Mały, ale posiadający dużo miejsca na notatki. Nie potrzebuję kalendarza A4 z milionem kartek na napisanie planu dnia. Potrzebny mi mały kalendarz, ale musi on mieć miejsce na mój ogromny charakter pisma i notatki.
  2. Brak bezsensownych rubryk, w stylu "Menu dnia", "Motto na miesiąc", których i tak nie wypełniam
  3. Musi być ładny, nie oszukujmy się będę na niego patrzeć co najmniej przez rok.
  4. Dobry papier, nie przebijający tuszu, po którym dobrze się piszę.
  5. Ewentualna dodatkowa storna na układ miesięczny i kieszonka na dokumenty z tyłu.

To moje 5 wytycznych, których mniej więcej się trzymam, aby mieć kalendarz, który mnie satysfakcjonuje i zadowala po wieloma względami.  A teraz przejdźmy do konkretów, czyli jaki kalendarz kupić. Przygotowałam dla Was różne kalendarze w przeróżnych cenach, które względem Waszej listy mogą pasować do Was:



#SIMPLEPLANNER


Mój wybór na zeszły 2017 rok.  Co prawda firma nie prowadzi z tego co wiem edycji studenckich, czy szkolnych, ale zawsze można poprosić Mikołaja o taki kalendarz na 2019 rok. To kalendarze, które cechują się dobrą jakością, ale tez wieloma rubrykami, które mi osobiście nie były potrzebne. Były finanse na cały rok, motywujące wpisy, rubryki z postanowieniami noworocznymi. Cały dzień zajmował jedną kartkę A5, co sprawiało, że kalendarz był trochę ciężki i gruby. Jednak jeśli uwielbiacie planowanie i cenicie sobie staranne wykonanie kalendarza,a w dodatku potrzebujecie kontrolować tyle różnych obszarów w swoim życiu to Simple Planner to ideał dla Was. Jako, że byłam posiadaczką tego plannera to zapraszam Was na mój wpis odnośnie tego kalendarza, z dokładnymi zdjęciami jego w środku.





Kalendarze dostaniecie na stronie sklepu:  lovesimple.pl (klik)




#ZAPLANUJSWÓJSUKCES


Czyli jak tworzyć piękne rzeczy papiernicze i wstawiać cudowne zdjęcia na instagramie! Jak coś jest naprawdę urokliwe to ciężko wokoło niego przejść obojętnie. Tak jak pisałam w jednym z podpunktów ze swojej listy, dla mnie jednak jest to ważne, bo będę się na niego patrzeć codziennie.  Po za tym ta marka przygotowała na nowy rok szkolny kalendarz specjalnie przystosowany do potrzeb uczniów i studentów. Znajdziecie tam, np. rubryki do wpisywania ocen z danego przedmiotu. Dodatkowo miesięczny widok i rubryka do codziennej aktywności fizycznej. Gdyby mnie codziennie kuła w oczy taka rubryka, może zaczęłabym aktywność fizyczną? Kto wie. Wszystko okraszone nowoczesną czcionką i sporą ilością miejsca na notatki i bazgraninę. Do tego macie sporo wzorów okładek do wyboru.


Kalendarze znajdziecie tutaj: (klik)



# DESINGYPURLIFE


Z wielu względów postanowiłam wcisnąć tu jeszcze jeden droższy planner w zestawieniu z paru względów. Po pierwsze śledzę poczynania autorki i założycielki marki na co dzień w social mediach. Ostatnio, np. Alina pokazywała jak ona radzi sobie z organizacją swojego czasu, jakie ma systemy i co dokładnie planuje. Po drugie wcześniejsze zestawienia to były kalendarze, czyli to co wolę. Są daty, wiadomo, że np. 31.08 to niedziela, a w szkole to jest ważne  A w tym plannerze macie dowolność uzupełniania dat. Możecie prowadzić kalendarz co dwa tygodnie, miesiąc nie prowadzić, potem kolejne dwa prowadzić. Jest to zbawieniem dla osób, które nie potrzebują planować każdego dnia, a poszczególne dni. W zależności od twoich potrzeb musisz to rozpatrzeć.



Plannery i cały asortyment sklepu Aliny (klik)

Co ciekawsze, w sklepie znajdziecie inne, przydatne rzeczy do planowania, kartki z kalendarzem, zakreślacze itp.








#KALENDARZE Z EMIPKA


Przeszliśmy droższe rzeczy, czas na coś na no każdy z Nas może sobie pozwolić. Empik co roku ma  ogromny asortyment swoich papierniczych przyborów do planowania! Mój tegoroczny kalendarz także jest z empika. Ma prawie wszystko, czego mogłabym sobie zapragnąć. Tydzień na jednej stronie a obok cała kartka na bazgranie. Bardzo go lubię!

Znalazłam w empiku parę fajnych modeli kalendarzy w cenie do 30 zł:

WARIANT 1:  (klik)  Lama

WARIANT 2 : (klik) Leniwiec

WARIANT 3: (klik) Kaktusy




Całkiem dobrym finansowo pomysłem są kalendarze, które znajdziecie w szkolnej ofercie Biedronki czy Lidla, są one proste, ale i tanie zazwyczaj, a czasem zdarzają się naprawdę śliczne modele!








#BULLETJOURNAL


Przechodzimy do zupełnie innego wymiaru planowania, czyli do stworzenia własnego kalendarza, plannera. Bullet Journal jest idealny dla osób, które lubią wyżyć się artystycznie, a w dodatku żaden kalendarz nie odpowiada Wam po wieloma względami. Z założenia jest to kalendarz prowadzony na kropkowanym papierze. Jest to bardzo wygodne i sama tę kartkę do "bazgrania" w swoim przybytku mam w kropki. Pozwala to rysować proste linie bez użycia linijki i pisać w różne strony. Mam dla Was dwie opcje zeszytów w kropki. Jedną tańszą, drugą trochę droższą.



Planner pełen czasu do Pani Swojego Czasu:


Moje życie autentycznie zmieniło się po tym jak poznałam założycielkę marki- Olę Budźyńską. To w jaki sposób ona uczy kobiety zarządzania sobą w czasie jest niewiarygodnie autentyczne. Do tego prowadzi różne akcje, niekoniecznie związane z planowaniem, np. mówiła o konieczności ochornny "mózgu" i noszenia kasku podczas jazdy na rowerze, albo aktualna akcja #rusz4litery, która ma zmotywować do aktywności fizycznej. Od Oli można się dowiedzieć naprawdę wiele i to za darmo, a jak chcemy posiąść wiedzę pełną to musimy udać się do jej sklepu. Sama wiele razy korzystałam z jej webinarów. To są jedyne takie jakie ja oglądam, bo widać, że one są z jeden strony bardzo merytoryczne, a z drugiej czujecie się jak na kawusi z dobrą koleżanką, która ma po prostu wiele do powiedzenia.


Pani Swojego Czasu ma swój sklep, w którym to aktualnie jest promocja na plannery pełne czasu, czyli zeszyty w kropki bardzo dobrej jakości. Jeśli ma Wam to służyć na lata, albo szukacie czegoś tworzonego z prawdziwą pasją to ja polecam. Zwłaszcza z okazji tej promocji.


Dwie wersje plannera dorwiecie w sklepie Pani Swojego Czasu (klik)








Empik


Jeśli jednak chcecie zacząć z czymś niskobudżetowym to stary, dobry Empik przychodzi nam na przeciw z serią swoich zeszytów w kropki. Można kupić i sprawdzić jak nam się to Wam sprawdzić. W sklepie stacjonarnym widziałam mniejsze formaty, a więc pewnie znajdziecie różne.



NOTES W KROPKI (klik)


ZESZYT W KROPKI (wersja najtańsza) (klik)






Kanały na youtubie, które mówią o metodzie bullet yournal:


Tosiakowo (klik)

Sami (klik)

Oleska (klik)



Możecie popatrzeć sobie jak dziewczyny sobie z tym radzą i jak uzupełniają swoje kalendarze.





Moje wcześniejsze posty o organizacji czasu:


ORGANIZACJA CZASU BLOGGERA


ORGANIZACJA W CZASIE ROKU SZKOLNYM 








A jaki jest wybór Waszego kalendarza na nowy rok szkolny, albo akademicki? Macie jakieś swoje triki organizacyjne? Jeśli tak to chętnie poczytam!



Trzymajcie się ciepło,


XOXO.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION