ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

MAKIJAŻ SYLWESTROWY

Hej,

Dzisiaj przychodzę do Was z propozycjami makijażu na sylwestra! Pokaże Wam zaczątki mojego makijażu twarzy, pokaże Wam też na co zwrócić uwagę i dam Wam może jakąś inspirację!


Jednak na samym początku zaznaczę to co zaznaczam, że najlepszy makijaż to taki, w którym czujesz się dobrze, to Twój makijaż. Baw się nim, eksperymentuj i nie bierz go całkiem serio. Przecież można go zmyć w każdej chwili!





Makijaż sylwestrowy jest zupełnie czym innym niż makijaż świąteczny, chociaż oba typy makijaży są makijażami wieczorowymi, jednak różnią się okazją i specyfiką. Makijaż na święta jest elegancki, taki bardziej dystyngowany, jednak mniej brokatowy. No, a na sylwestra? Nic tylko posypać się brokatem, nałożyć na to rozświetlacz i przyklepać pudrem rozświetlającym.


Jako, że wszystkie imprezy sylwestrowe odbywają się raczej po zmroku to makijaż sylwestrowy z samego założenia może być makijażem mocniejszym, którzy będzie dobrze wyglądał w sztucznym świetle.


Możecie w takim razie pozwolić sobie na odrobinę więcej makijażu niż zawsze. Oczywiście i to trzeba rozważyć pod sposób spędzania przez Nas sylwestra, np. jeśli wiesz że na imprezie będą robione zdjęcia z fleszem zastanów się czy twój biały, sypki puder nie odbija za mocno światła, przez co możesz wyglądać, jakbyś nie usunęła nadmiaru pudru. 


Możesz zrobić sobie sama w domu test, robiąc sobie zdjęcie z fleszem. Najprościej było by gdybyś po przypudrowaniu się pudrem sypkim omiotła twarz pudrem z kolorem, może być w kompakcie. Sztuczne światło pożera makijaż, kolory i nasycenie, więc nawet większej ilości makijażu nie będzie zbytnio widać.


Pytanie, które zadawałyśmy sobie w poprzednim poście "Usta czy oczy?" dalej jest aktualne, jednakże w tym przypadku zależy to tylko i wyłącznie od waszych preferencji.


Ja, jak zawsze, postawiłam na oczy. Przygotowałam dla Was dwie, zupełnie różne propozycje makijaży oczu. 



BAZA DO OBU MAKIJAŻY
Korektor Revolution Pro Full Coverage Concealer w odcieniu C1

Wibo Eyeshadow Base





Do pierwszej z nich użyłam 

Paletki Revolution Sophx Extra Spice 
⤅ Paletki Revolution  Reloaded Newtrals 2
Kredka Avon Mark the Big Skinny w odcieniu deep plum 











Głównym akcentem w tym makijażu miało być srebro z paletki Revolution w kolaboracji z Soph x Extra Spice. Kolor Infinity nałożony na mokrą bazę sprawia, że wyglądamy jakbyśmy miały nałożone płynne srebro na powiece. Reszta jest roztarta z fioletem, czerwienią i połyskującym odcieniem bordowym. Zależało mi też na rozświetleniu wewnętrznego kącika oka i robię to za pomocą tego samego srebrnego cienia. Następnie nakładam kredkę na linię wodną, na górną powiekę, rozcieram.


Jest to makijaż spotlight, czyli mamy najjaśniejszy cień, w dodatku błyszczący, na środku powieki, a na zewnętrznych częściach oka i wewnętrznych częściach jest ciemniejszy kolor. 







Czemu taki pomysł? Bo ja uwielbiam ciepłe makijaże oka, a złoto pasuje do nich najlepiej, więc srebrno różowy makijaż oka jest dla mnie wyzwaniem. I to sporym. 





Jednak nie aż takim jak następny makijaż. Nie chciałam robić kolejnego czerwonego smokey ze złotem, w którym chodzę przez większość życia. Chciałam coś bardziej oryginalnego i powtarzalnego dla Was stworzyć, a więc jestem.


Kosmetyki użyte do drugiego makijażu:

Miyo Five Points Palette
My Secret magic dust pigment w odcieniu golden green 













Druga propozycja jest matowa w pełni na górnej powiece, a jedynym akcentem błyszczącym i kolorystycznym jest pigment na dolnej powiece. Paletka Miyo ma naprawdę świetne jakościowo cienie, które cudownie się rozcierają i są bazą do naprawdę wielu makijażu. Jest to paleta dość neutralna, a nawet chłodna momentami. Dlatego przy tego typu makijażu radzę uważać, żeby nie wyglądał on jak siniak, albo brud. W tym celu dobrze użyć trochę cieplejszego akcentu, u mnie to jest ta brzoskwinia w wewnętrznym kąciku i w załamaniu. Chciałam nadać temu makijażowi jeszcze więcej szyku, więc ma on ostrą krawędź w zewnętrznym kąciku.


No i oczywiście punkt wieczoru czyli brokatowa dolna powieka, która robi całą robotę w tym makijażu. Jest to zdecydowanie najprostsza opcja podrasowania swojego makijażu. Wystarczy tylko nałożyć odrobinę mokrej bazy, albo zmoczyć pędzelek wodą i nałożyć i mamy piękny, nietypowy makijaż, gotowy. Zdjęcia nie oddają w stu procentach tego jak ten makijaż wygląda na żywo. 






Chodziłam w tym makijażu cały dzień wczoraj i czułam się bardzo wyjątkowo i inaczej więc kto wie, czy taki typ makijaży nie zagości u mnie częściej.



Podzielę się z wami moimi jeszcze małymi poradami apropo makijażu na sylwestra i przygotowaniem do niego.


Warto zaopatrzyć się w mgiełkę utrwalającą makijaż, która pozwoli nam przedłużyć jego trwałość. Ja polecam tą z marki Avon Mark. Jest dla mnie niezastąpiona od lat i mam już jej drugą buteleczkę. Jednak nie polecam jej dla osób, które mają wrażliwą czy suchą skórę, uczucie ściągnięcia występuje!






Do makijażu sylwestrowego warto zacząć już przygotowania z samego rana, pamiętać o porządnym peelingu, dobrej, odżywczej maseczce, być może o płatkach pod oczy i balsamie do ust. Jest to niezbędne, bo najlepszą bazą pod makijaż jest pielęgnacja twarzy! Nawet najlepiej wykonany makijaż nie będzie prezentował się dobrze, gdy skóra będzie zaniedbana. 




P.s Zawsze na koniec możecie całe obsypać się brokatem, w końcu kto Wam zabroni!



Jak spędzacie sylwestra? Jaki planujecie mieć makijaż?

Życzę Wam cudownej zabawy i sylwestra w gronie cudownych ludzi, niezależnie jak go spędzacie!



Trzymajcie się wystrzałowo,

XOXO.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION