ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

PODSUMOWANIE 2018 ROKU

Hej,

Wiem, że powtarzają to wszyscy, ale ja muszę to podkreślić, jak to możliwe, że skończył się kolejny rok! Czas na podsumowanie, czas na chwilę refleksji by rozpocząć zaraz nowy okres, kolejną czystą kartkę. Jednak trochę w oparciu o odchodzący rok. 










Chciałabym podsumować jakoś odchodzący rok, jednak żadne ze słów nie do końca oddaje charakteru tego czasu, z pewnością był ważny i trudny, ale i szczęśliwy. Był wyjątkowy, magiczny, a za razem magii pozbawiony.        



Żeby rozpocząć podsumowanie przytoczę post z moimi planami i celami na 2018 (klik). Przyjrzyjmy się moim celą i ich realizacji!


Zdać prawo jazdy.


Zdałam. W bólach i znojach.  Było stresująco, czas gonił, a ja nie miałam kompletnie wizji, ani ochoty na to. Jednak według mnie jest to skreślony punkt z mojej listy. Odhaczone, zrobione, a zrobione jest lepsze od doskonałego. Jestem kierowcą, jest to punkt ku mojej niezależności, który był mi potrzebny.                                                                                               


Pojechać na samotne wakacje.

    
No wiadomo, nie do końca samotne, z przyjaciółką.  W te wakacje pojechałyśmy z Pauliną na wakacje do Sopotu. Od razu po egzaminach zawodowych zapakowałyśmy się i pojechałyśmy, bez planu zwiedzania, bez mapy. Zwiedziłyśmy cudowne miejsca, pospędzałyśmy se sobą ogrom czasu. 


Napisałam relacje z pobytu w Sopocie na blogu (klik).    



                                                                                                                                                                                                                                                                                            






Próbowanie nowych rzeczy.

Punkt, który nazwałam tak, nie do końca wiedząc jakby to wcisnąć w to. Jednak próbowanie nowych rzeczy było. Jadłam pierwszy raz w życiu sushi! Próbowałam nowych metod organizacji czasu, robienia zdjęć, próbowałam nowych makijaży. Żyłam tak jak chciałam!




Makijaż.


Punkt, z którego jestem najbardziej dumna na świecie w tym roku, a mianowicie makijaż. W tym roku mój makijaż był taki jaki zawsze chciałam. Był kolorowy, fotografowany, były posty makijażowe, czyli coś co zawsze chciałam zrobić, a nigdy nie miałam odwagi. Był to wspaniały rok po tym względem. Zaczęłam też zarabiać pieniądze z mojej, właśnie, makijażowej pasji. Jednak nie o pieniądze tu chodzi, a o to, że dla mnie makijaż jest sztuką, pasją i czym z czym jestem bardzo chyba kojarzona. Dziękuję wszystkim, którzy oddali się w moje ręce i nie bali się że wydłubię im oko! To też bardzo miłe, jak moi znajomi pytają mnie o kosmetyczne rady i porady. Miłe jest to, że wierzycie w moje polecenia, że słuchacie ich i że są dla Was ważne.






A propo postanowienia o przyklejaniu sztucznych rzęs, to jestem w trakcie realizacji, a więc proszę o cierpliwość. Okej, nie oszukujmy się, mam tylko miesiąc aby się nauczyć!




Na zdjęciu wyżej możecie ujrzeć moje pierwsze próby klejenia rzęs. Są one z blendit i jest do model "Halfiess"



Makijaż jest moją pasją, największą, mimo że nie wiążę z nim przyszłości jako takiej chcę aby  był częścią mojego życia. Na bank w trakcie najdłuższych wakacji w moim życiu będę produkować makijaży i poświecę się blogowi, bo wreszcie będzie na to czas!







A wyżej widzicie zdjęcie, które pokazuje wiele rzeczy, po pierwsze, że kiedyś robiłam zdjęcia kalkulatorem :D, po drugie źle wykonany makijaż postarza, a po trzecie dobrze wykonany makijaż dodaje masę uroku. Te zdjęcia dzielą 4 lata. 4 ważne lata, 4 długie lata i jakieś tysiąc, albo i więcej makijaży. Nauczyć malować się da, oczywiście że się da, ale trzeba dużo ćwiczyć.










Biologia.


Dla mnie matka nauk,  bo o życiu, ludziach, organizmach. Dla mnie biologia jest ważną częścią życia. Rok 2018 upłynął mi pod jej znakiem i był to ważny krok dla mnie. Utwierdziłam się w moim przekonaniu, które posiadam od podstawówki, że wiązanie przyszłości z około medycznymi kierunkami, opierającymi się na biologii to moja przyszłość. 

Dużo dają mi też zajęcia z nauczycielką z biologii, która pomaga mi zrozumieć ważne tematy i sprawdza moje zadania, za co jestem przeogromnie wdzięczna! Aktualnie jak piszę ten post to tego dnia czeka mnie powrót po małej przerwie do nauki i biologii, a więc trzymajcie kciuki.





Bliscy.


Jak zawsze jestem mega wdzięczna, że mam wokoło siebie tak wspaniałych ludzi, którzy mnie kochają, spędzają ze mną czas i są ze mną. Dziękuję za każda chwilę spędzoną ze mną, za każde słowo otuchy, wsparcia, za każdą próbę poprawy mi humoru. Dziękuję za poświęcony czas, bo tego nikt Wam  nie zwróci. Nadajecie sens mojemu życiu, dosłownie i w przenośni.

Mam tylko nadzieję, że byłam dla Was tak samo jak Wy dla mnie! 

























Wspomnienia.


2018 był rokiem wspomnień, połową mojej klasy maturalnej, ostatnim pełnym rokiem tu gdzie jestem, uczniem, w domu rodzinnym. Tworzę i zapisuje każde wspomnienie. Dobre i te nie zbyt. Każde kształtują to kim jestem, kształtują to jaką jestem osobą, czego od siebie i innych wymagam. Jestem po prostu prawdziwą sobą. 



POST O PRAWDZIWEJ MNIE (KLIK)



Czas na wspomnienia. Jaki był Was 2018? 



Z okazji Nowego Roku życzę Wam wiary w siebie. Wiary we własne JA. Życzę Wam, żebyście wyolbrzymiali szczęście, tak jak problemy. Życzę Wam aby Wasz świat był Wasz. Abyście widzieli magię w życiu. Aby makijaż trzymał się aż do zmycia, a cienie do powiek i rozświetlacze błyszczały prawdziwe mocno!


MNIEJ DRAMATU WIĘCEJ BROKATU!


Trzymajcie się wystrzałowo,


XOXO. 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION