ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

Odliczamy do świąt: 7!

Hej, 

Dacie wiarę, że za tydzień będę o rok starsza, no i jest Wigilia, taki mały szczególik :D Uwielbiam siedzieć u mnie w pokoju oświetlonym tylko lampkami na ścianie. Cudowne uczucie. Mimo, że już śnieg leży, a ja nie czuję świątecznego klimatu w tym roku i wątpię, abym poczuła go kiedykolwiek, ale kto wie. 




Dzisiejszy dzień do pewnego momentu to pasmo zjawisk, o których chciałabym zapomnieć. Najlepiej zaraz teraz i już.  Zacznijmy od tego, że na lekcji matematyki zgłosiłam się do zadania , ale pomyliłam zadania i musiałam zrobić dwa zadania, jednego nie umiałam, zostałam wpisana na czarną listę i mogę się spodziewać kartkówki zawsze i wszędzie. Czy to nie jest znęcanie się tuż przed świętami.  




Popołudnie po szkole spędziłam z Pauliną. Podczas dni ze mną, czy odliczania do świąt zawsze wspominam pierwsze posty na moim blogu, które były o Paulinie. No już szmat czasu, kiedy tak szwędamy się razem ze sobą, jeszcze się nie pozabijałyśmy przez tyle czasu, a to jakiś sukces. Nie?
Spędzimy razem sylwestra, mam nadzieję, że to będą najlepsze wspomnienia na całe życie. Nigdy niewiadomo gdzie poniesie Nas życie.







Poczyniłam zakupy. Kupiłam z Revolution PRO korektor ten mega kryjący. Nie potrzebny mi nowy korektor, ale potrzebna mi dobra baza pod makijaż. A Kitulec polecała właśnie to cudo, jako zamiennik tej słynnej bazy, którą chwalą dziewczyny na instagramie. Kupiłam, bo był na promocji, kosztuje 13 zł. Mój odcień to najjaśniejszy C1.  W sumie najjaśniejszy korektor jako baza sprawdza się najlepiej, bo podbija pigmentację cieni. Jest bardzo lepki, a w dodatku dobrze kryjący, w dodatku ma ciężką, tłustą konsystencję. Zobaczymy jutro jak się sprawdza i pod oczami i jako baza. Trzymajcie kciuki.




Kupiłam też piankę pod prysznic. Pierwszą swoją w życiu kupiłam dokładnie rok temu na odliczanie  do świąt. To super wydajny produkt, ładnie pachnie kokosem i kosztuje niewiele, czyli ok 7 zł. c






Suchy szampon, każda kobieta powinna mieć taki w swoich zapasach kosmetycznych. Ratuje w awaryjnych sytuacjach, w dodatku nadaje objętość, sprawia że włosy lepiej się układają. 





Najwspanialszą rzeczą dzisiejszego dnia jest to, że mój tata postanowił po wczorajszej tragedii, że aparat będzie dobrym prezentem od rodziców na urodziny i święta. Wybrałam więc moje nowe, lepsze cudeńko i już jutro będzie moje! Pokaże Wam jutro jak wygląda, opowiem trochę o nim, pokaże zdjęcia. A dzisiaj to już uciekam spać. Ależ mi się oczy zamykają!



Śpijcie dobrze! 

Trzymajcie się ciepło,


XOXO.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION