ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

REVOLUTION RELOADED NEWTRALS 2

Hej makijażowe sroki,

Ostatnio jesteśmy w temacie mocno skupiającym się na oczach. Nic dziwnego, skoro to moja ulubiona kategoria makijażowa. 



Marka Revolution (wcześniej "MakeupRevolution) zajmuje szczególne miejsce w mej pamięci. To od ich paletki zaczęła się moja przygoda z makijażem oczu. Nie oszukujmy się, wtedy średnio było z jakością ich palet. Jak wiecie, albo nie ja mam swojego ulubieńca tej marki. Jest to paletka, która powstała we współpracy z youtuberką Soph (klik). Paleta "Extra Spice", bo o niej mowa, ma cudowne, żywe, ciepłe kolory i doczekała się całkiem lubianej przez Was recenzji!


RECENZJA PALETKI EXTRA SPICE  (klik)



Podczas świątecznych zakupów w drogerii internetowej Cocolita postanowiłam dorzucić do koszyka paletkę Revolution Reloaded Newtrals 2. Jest to paletka zamknięta w przeźrovzystym, plastikowym opakowaniu. Pomaga to z pewnością w przypadku, kiedy macie więcej niż jeden produkt z tej serii, w różnych wariantach kolorystycznych. Wariantów jest naprawdę sporo, więc dla każdego coś dobrego.

Wersja, którą ja mam jest ciepła, momentami ręcz pomarańczowa.. 15 cieni, z czego 4 błyszczące, 11 matowych i satynowych.  Zanjdziecie tam róże brązy, pomarańcz, brzoskiwnie, a nawet błyszczący beż i matowy też.



Cienie matowe


Są to cienie dobrze napigmentowane, suche i osypujące się. Ta pigmentacja co prawda nie powala, tak jak pigment cieni Affect, czy Glamshop. Jednak da się z nich wydobyć potencjał. Osypywanie się jest dość spore. Mi to nigdy nie przeszkadza, bo ja zawsze robię pierw makijaż oka, a potem twarzy. Robię to po to, aby się nie wnerwiać każdego dnia, że osypały mi się cienie.


DYGRESJA: Ostatnio dostałam pytanie, czy można zacząć od makijażu oka, czy tak jest poprawnie. Moja odpowiedź brzmi, poprawnie jest tak jak jest Wam wygodnie. Ja nie lubię się przejmować osypem, nie lubię uważać na cienie i denerwować się co będzie jeśli czarny, czy brązowy, czy złoty cień mi się osypie.

Cienie blendują się bardzo poprawnie. Jedyny ich minus, który zauważyłam, to ciemnienie cieni w ciągu dnia. Makijaż jest bardzo intensywny zaraz po nałożeniu, a potem magicznie robi się ciemniejszy.  Być może to "zasługa" mojej powieki. Mam podobnie w cieniach marki Inglota. Ta sama śpiewka. Małe krasnoludki sypią na mnie z góry ciemnym cieniem. 


Cienie błyszczące



Przechodzimy do mojego królestwa #teamsroki. No niestety, tak jak kocham błyski w wspomnianej wyżej palecie Extra Spice, tak tu nic mi nie urywają. Nie błyszczą za mocno. Bardziej opalizują. No nie mój klimat. Ja lubię błyszczeć jak latarnia na oczach. Są mięciutkie, dobrze napigmentowane, ale ich odbijanie światła jest tylko poprawne.  



Ogólne przemyślenia



Niestety chciałabym podkreślić jeszcze jedną wadę paletki. Mimo, że mamy wiele cieni, różnie wyglądających w opakowaniu. Na powiece bywa że wyglądają tak samo. Makijaż z 6 cieni wykonany, wygląda jakby był z max. 3. Czepialstwo? Być może. 


Powiem Wam, że ta paleta jest cholernie poprawna. Niby nie da się przyczepić do palety za 20 zł, ale jednak nie jest ona spełnieniem moich kosmetycznych marzeń. Stałam się wymagająca, bardzo. Ta paletka służy mi na co dzień, ale nie postawiłabym na nią jako pewniak.  


Uważam bardzo szczerze, że te w z Was, które zaczynają pokochają tą paletkę i inne jej wersje. Wiecie, za np. 80 zł będziecie mieć 4, w różnych wariantach kolorystycznych. Kusi mnie jeszcze ta zielonkawa. Takich cieni nie mam jeszcze, a chciałabym po niebieskim makijażu pociągnąć mój #kolorwyczelendż. 


Myślę, że może paletka Newtrals 2 znajdzie inny, lepszy dom i będzie bardziej kochana, niż ja ją kocham!


Miałyście? Macie? Lubicie?




Trzymajcie się ciepło,

XOXO.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION