ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

SENSIQUE TRENDY EYESHADOWS TURQUOISE LAGOON

Hej sroki,


Dzisiaj będzie grubo. Ostrzegam lojalnie, że poleją się łzy. Jak wiecie kocham cienie do oczu. Gdybym miała powiedzieć z czego w makijażu nigdy nie zrezygnuje to własnie makijaż oczu. Im więcej brokatu, więcej kolorów, tym lepiej.





Dlatego mój wzrok w drogerii Natura musiał utknąć na paletce Sensique w zwariowanym zielono-fioletowym klimacie. Mała, poręczna paletka zawierająca 4 cienie. Ma 7 g pojemności. Bezsensowne miejsce na pancynkę. Możecie ją dostać za kilkanaście złotówek.



ODCIENIE



Paletka zawiera 4 matowe cienie:

↝Limonkowy cień, zielony wymieszany z żółtą bazą
↝Zielony cień, taki choinkowy
↝Liliowy cień
↝Ciemny fioletowy






PIGMENTACJA I SWATCHE:


Zmacałam paletkę zaraz po powrocie z zakupów. Myślę sobie "WOW". Pigment tych cieni zapowiadał się cudownie. W konsystencji nie wydawały się one też suche. 


Tutaj już zaczęłam się zastanawiać czy ta pigmentacja nie będzie problematyczna. Lubimy dobrze napigmentowane cienie, prawda? Ale nie aż tak mocno.




PRACA Z CIENIAMI



Tu dochodzimy do kulminacji problemu. Nałożyłam cienie jak zwykle. Korektor ten co zawsze, pudrowanie łuku brwiowego, potem cienie. Nałożyłam cień w załamanie, rozcieram a tam plama. Potem dołożyłam i zrobił się prześwit. Następnie zmyłam, nałożyłam bazę od nowa, spróbowałam z jaśniejszymi cieniami to samo. 





W miejscu gdzie dokładałam cienia robiła się jaśniejsza plama, a tego pod spodem nie sposób było dotknąć, bo robiła się smuga i dziura.

Kolejne podejście w pracy z tymi cieniami miałam na zupełnie przypudrowanej skórze na powiece. Myślałam, że one może zbyt kleją się do bazy. Jednak sytuacja się powtarzała. Jednak naszła mnie taka głębsza myśl, że może ja nie umiem pracować z tak napigmentowanymi cieniami. 


Jednak, gdy ostatnio MAXINECZKA w swoim filmie (klik) pokazała na filmie te paletki to stwierdziłam, że ze mną jest chyba wszystko okej. No nie wiem na jaką technikę musiałabym używać tych cieni.


Uważam, że nie ma co kombinować dla kosmetyków aż tak. Zwłaszcza, że jest dużo świetnych cieni. Pewnie znajdę takie odcienie w GLAMSHOPIE.


Szkoda ogromna, bo miałam nadzieję, na dobrej jakości cienie bardzo kolorowe i napigmentowane za niewielką cenę z drogerii.


Ile ja prób postawiłam tej paletce. Walczyłam różnymi pędzlami, na mokro, na sucho, na takiej bazie, na innej, przypudrowane, nie przypudrowane. Może te cienie są tylko do nałożenia i niedotykania, ale wtedy jaki to ma sens?


Cienie trzeba między sobą rozcierać, tworzyć gradient, one powinny się przenikać. 



Powiem Wam szczerze, że rzadko spotykam się z takimi bublami jeśli chodzi o cienie. Zazwyczaj po prostu nie odpowiadają moim preferencją, a nie są do niczego.


Przykre, bo marka Sensique zaczęła trochę zyskiwać w moich oczach po rozświetlaczu. Miałam nadzieję, że te cienie to będzie sztosiwo. Takich kolorów jeszcze nie miałam. 






Nawet nie mam komu oddać tej paletki, bo takich bubli nie powierzę nikomu.


Jak na tę chwilę cienie marki Sensique odpadają. Ja nie będę przez najbliższy czas podchodzić do nich, bo jestem autentycznie zła.


Czy Was coś w ostatnim czasie aż tak zawiodło? Piszcie! Albo czy miałyście do czynienia z tą paskudą i macie inne zdanie?



Trzymajcie się,

XOXO. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

PRZYKŁADOWE OLEJOWANIE WŁOSÓW PLUS METODA OMO