ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

ULUBIONE PRODUKTY MARKI: AVON

Hej,


Dzisiaj przychodzę do Was z postem z nowej serii, w której będę pokazywać Wam ulubione produkty z danej marki.  Na pierwszy ogień idzie marka Avon dlatego, że z tej marki przetestowałam naprawdę wiele produktów na przestrzeni lat, więc tych produktów jest dość sporo.





Z marką Avon jestem związana bardzo emocjonalnie, o dziwo. Pamiętam, że jak byłam młodsza babcia zamawiała mi mgiełki do ciała i ja w wieku 8-10 lat czułam się mega dorosło. Jako, że sama jestem konsultantką, czy ambasadorką mogę sobie zamawiać tanie kosmetyki i w przeciągu ostatniego roku przetestowałam naprawdę wiele ich produktów.




MGIEŁKI DO CIAŁA 


Jak już wspominałam o nich to dokończę. Lubię je zwłaszcza latem, kiedy to ciężkie produkty mogą powodować przebarwienia, po za tym zapachy są wzmagane przez gorącą aurę. Przez co nie oszukujmy się lepiej nam się sprawdza coś lżejszego, co jest bardziej niezobowiązujące. Przetestowałam naprawdę wiele zapachów mgiełek, np zapach maliny z czarną porzeczką, czy jagoda z orchideą. Myślę, że jest to świetny prezent dla jakieś nastolatki, której ciężkie perfumy są kompletnie nie potrzebne, ani nie potrzebuje ich stosować.






AVON TRUE NOURISHING LIP OIL 



Ja to nie lubię zbytnio malować ust. Wie o tym większość ludzi, którzy gdzieś tam obcują ze mną, że ja dużo gadam, nie bardzo lubię zwracać uwagę na moje usta, a niestety pomadki lubią i przechodzić na zęby i rozmazywać się i lądujecie z pomadką pod nosem. Za to pokochałam olejek do ust marki Avon. Zostawia usta soczyście błyszczące, nie klei się, cudownie pachnie i nawet słodko smakuje. Jest w dwóch odcieniach, ale jest to raczej transparenty produkt. Po nim usta są nawilżone i on zwykle jest dla mnie produktem do ust, który nakładam na co dzień i od święta. 



PERFUMY 


Nazwałam to bardziej nazwą kategorii niż osobnego produktu, bo ja naprawdę lubię wiele zapachów z tej marki. Uważam, że mają oni naprawdę trwałe i ładnie pachnące produkty w nie zbyt wysokich cenach. Lubuję się w zapachach typu: Luck czy Attraction. Po za tym męski perfumy też mi się podobają i nawet bardzo lubię męską wersję perfumy Luck. 










SPRAY UTRWALAJĄCY MARK. MAGIX 


Nie wiem, które to moje opakowanie tego produktu, wydaje mi się że z 5-6. To jest dobry, podstawowy utrwalacz do makijażu, który może być też stosowany jako baza. Zdejmuje pudrowość z twarzy, sprawia że makijaż lepiej i dłużej się użytkuje. Na skórach suchych, co prawda, może powodować uczucie ściągnięcia. Sprawdza się do nakładania cieni na mokro, do zmoczenia gąbeczki przed użyciem. Naprawdę jest to wielofunkcyjny kosmetyk, taki ulubieniec wszech czasów u mnie, który kupuje, zużywam, kupuję i zużywam. 














AVON NAUTRALS FACE ODŻYWCZA MASECZKA DO TWARZY ZIELONA OLIWKA


Odkąd przestałam używać produktów z szkodliwymi związkami w składzie nie kupuję już raczej produktów do pielęgnacji ciała z marki Avon. Chociaż muszę się przyznać, że maseczkę nawilżającą kocham. Moja cera ma taki czas zawsze w roku, że jest mega odwodniona i przesuszona. Wtedy ta maseczka to leci każdego dnia. Cudownie nawilża cerę, nie zapycha mnie, mogę jej używać codziennie, jej koszt to naprawdę kilka złotych. Jest dość wydajna i naprawdę przyjemna. Ma delikatny zapach, ale on jest z tej kategorii przyjemnych. Maseczka ma kremową konsystencję, dobrze się ją rozprowadza, należy ją zmyć wg opakowania po 10 minutach, ale ja ją i po 30 trzymam.








PĘDZLE 


Pędzle z włosia sztucznego wcale nie muszą być drogie i nie muszą być jakiejś sławetnej firmy. Według mnie Avon ma dobrej jakość pędzle z włosia sztucznego. Sama mam dwa modele. Jeden z nich pędzel w formie tulipana  do makijażu policzków- bronzer, róż. Mają one gumowe trzonki i metalowe skuwki. Druga mój pędzel to wachlarzyk. Oba mają cudownie miękkie włosie. Wyglądają dobrze nawet po roku użytkowania.


Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej o rodzajach włosia i innych podstawach w pracy z pędzlami, to zapraszam do postu z podstawami makijażu o pędzlach właśnie (klik)









KREM DO DEPILACJI WŁOSÓW NA TWARZY 


Kiedyś będąc w trakcie malowania kogoś usłyszałam o tym produkcie. Wtedy postanowiłam go sobie kupić. Wszystkie borykamy się z włosami w okolicach ust, czy brody. Ten kosmetyk nakładany na parę minut (do 7 minut) usuwa wszystkie złośliwe włoski, które zalegają Wam na twarzy. Bez bólu, plastrów czy pęsety. Uwielbiam ten produkt, zauważyłam też, że po zużyciu prawie jednego opakowania moje włoski stały się słabsze i rosną rzadsze.





To wszystkie moje top produkty marki Avon. Lubicie tą markę? Czy raczej stronicie od niej?



Trzymajcie się ciepło,


XOXO> 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION