ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

LEGINSY SPORTOWE DLA OSOBY PLUS SIZE- CARPATREE, STRONG POINT, CRAFT

 

Cześć,



Jeszcze przed pandemią panowało we mnie przekonanie, że leginsy sportowe ze znanych marek nie są dla mnie, bo ich rozmiar na pewno nie będzie pasować na osobę plus size. Jakie było moje zaskoczenie, kiedy moja przyjaciółka pokazała mi swoje leginsy i ja je przymierzyłam i były dobre! Od tego czasu stałam się fanką leginsów od marek sportowych.


Od razu powiem Wam, że wiele z tych leginsów możecie kupić na vinted, gdzie ja też kupowałam niektóre sztuki tych spodni. Jest to wtedy mniejsza inwestycja, możecie też wyrwać już niedostępne kolekcje.  








CARPATREE


Już ponad rok temu kupiłam pierwsze leginsy sportowe, były one zwykłe, czarne z wysokim stanem właśnie z tej marki. Są to jedyne leginsy z tego postu, których już się pozbyłam bo po prostu przetarły się w kroku, ale nosiłam je bardzo namiętnie przez  ponad pół roku.  Wydaje mi się, że leginsy bezszwowe są bardziej wytrzymałe. Tamte leginsy nie modelowały  sylwetki tak mocno i trochę się zsuwały. Jednak nie prześwitywały praktycznie wcale. 



Aktualnie posiadam bezszwowe leginsy tej marki, w kolorze brzoskwiniowym. Od razu powiem Wam, że według mnie leginsy bezszwowe pięknie wygładzają sylwetkę i nie widać w nich na przykład celulitu, to na przykład koronkowe majtki będą się odznaczać. Może nie prześwitywać, ale będzie widać strukturę tych majtek. To trzeba mieć na uwadze wybierając bieliznę do tych leginsów. Kupiłam je na vinted właśnie. Mam je w rozmiarze L. Noszą się świetnie. Są bardzo wygodne, nie zsuwają się. Jestem dość wysoka, bo mam 173 cm wzrostu i są idealnej długości. Mają w tali gumę ściągającą, jednak nie jest ona na tyle mocna by sprawiało to dyskomfort w noszeniu. Ja naprawdę bardzo Wam je polecam. Bardzo lubię w nich chodzić, są parktycznie niewyczuwalne na skórze. Dobrze się w nich też ćwiczyć. 


Chociaż ja raczej w tych leginsach po prostu chodzę, bo ćwiczyć wolę z krótkich spodenkach. Do chodzenia czy to po mieście, czy po domu są naprawdę ekstra. 


Tylko od razu muszę zaznaczyć, że zamawiając ze strony producenta czekałam 21 roboczych dni na realizację swojego zamówienia. Wiem, że moja przyjaciółka czekała dwa dni robocze, więc zależy to pewnie od tego czy mają coś na stanie, czy nie. Jest to trochę loteria. 




STRONGPOINT


Strongpoint przeżywa aktualnie renesans swojej popularności w internecie. Z jednej strony nie dziwię się. Marka zrzesza ludzi, którzy jarają się sportem. Znajdziecie wiele ambasadorów marki i wiele kodów rabatowych. Moja przygoda zaczęła się od różowych, bezszwowych leginsów, które mam w rozmiarze M. Są one najbardziej przylegające z całej mojej kolekcji i też oczywiście najmniejsze. Nadal się w nie mieszczę. Są one bardzo porównywalne do leginsów marki carpatree, tylko według mnie mają w sobie więcej śliskiego materiału. Oczywiście taki efekt może cię podobać lub nie. Mi bliżej osobiście do wyglądu tych z carptree.  Także mają pas modelujący w tali, leżą dobrze na wysokiej osobie. Warto wspomnieć, że moje leginsy też są z vinted. 






Co łączy te wyżej wymienione obie marki?  W kroku mają takie wkładki, które zapobiegają odznaczaniu się miejsca intymnego w leginsach. Postaram się uchwycić Wam to na zdjęciach. Oczywiście poprawia to komfort noszenia tego typu ubrań, bo niestety bardzo często mają one tendencje do podkreślania tego, czego raczej wolimy nie podkreślać. 






Oprócz długich leginsów, tego lata zakupiłam sobie spodenki z marki strongpoint. Spodenki kupiłam już na oryginalnej stronie producenta. Są one czarne, mam je w rozmiarze L/XL i z perspektywy czasu mogę Wam powiedzieć, że są lekko za duże. Jednak pomijając ten fakt leżą bardzo dobrze. Dobrze się w nich ćwiczy, dobrze się z nich podróżuje, po prostu spędza czas. Tak jak leginsy, nie prześwitują, ale wiadomo, uwidoczniają strukturę, np. koronkowej bielizny. 









CRAFT



Bardzo lubię ciuchlandy, często buszuje w swoim ulubionym i zdarza mi się znaleźć tam perełki. I właśnie leginsy marki Craft są taką perełką. Kupiłam je za 20 zł, skusił mnie ich wzór, lekkość i nie prześwitywanie. Byłam bardzo zaskoczona tym, że te leginsy nie prześwitują, bo mierzyłam je w czarnej bieliźnie. Są to już leginsy całkiem inne niż wymienione wyżej. One nie mają pasa modelującego w talii, tylko zwykłą, wąską gumkę. Nie są też bezszwowe. Jednak są najbardziej wygodne, nie modelują sylwetki, ale dobrze się w nich i ćwiczy i chodzi na długie spacery. Są one niby zwykłe ale ekstremalnie wygodne. Po za tym jestem naprawdę w głębokim szoku, że tak jasne leginsy nie prześwitują nic a nic.  Są najwygodniejsze z dzisiejszego zestawienia, ale też nie robię sylwetce nic dodatkowego, nie trzymają ani brzucha, ani ud, ani nie modelują pośladków. Uważam jednak, że fajnie jest postawić czasem na komfort noszenia czegoś. Genialnie mi się w nich też ćwiczy, a mimo ich śliskości nie zsuwają mi się gumy oporowe.







Ważna informacja jest taka, że leginsów sportowych nie należy prać w płynie do płukania, które mają właściwości zmiękczające, bo mogą one stracić swoją strukturę i kształt. Ja leginsy sportowe piorę z kapsułkami do prania, w 30-40 stopniach i nigdy nic mi się z nimi nie stało.




A wy jakie firmy leginsów sportowych polecacie?

Trzymajcie się ciepło,


XOXO.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION