ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

PRODUKTY ZE SKLEPU BEE.PL

 Cześć, 


Lubie testować nowe, naturalne produkty. Może nie jestem ekoświrem, ale jest to działka kosmetyków i żywności, która mnie ekstremalnie ciekawi. Jest to coś innego niż otaczam się tym na co dzień, stąd moja fascynacja. Od jakiegoś czasu zaczęłam też interesować się zdrowym stylem życia i zdrową żywnością, to też ucieszyła mnie bardzo propozycja pokazania Wam produktów ze sklepu bee.pl.






Zaczniemy od tego co tygryski lubią najbardziej, czyli kosmetyki naturalne. Wszystkim znane, większości lubiane i wychwalane. 


BABUSZKA AGAFIA NATURALNE MYDŁO SYBERYJSKIE 


Wiecie już pewnie, że ja kocham produkty wielofunkcyjne; wszystkie masła, oleje, wszystkie żele aloesowe, olejki, kocham. Kocham, bo macie jeden kosmetyk do wszystkiego. Tak też jest w tym przypadku. Długo słyszałam dobre opinie o tym produkcie, ale nigdy nie było mi po drodze do jego przetestowania. 

A jak już to zrobiłam to się zakochałam. Używałam go jako szampon do włosów. Idealnie oczyszczał, robił mi mega objętość na włosach. Używałam go do mycia ciała, zero podrażnień, zero alergii. Używałam go do mycia twarzy i świetnie wygładza twarz, koi niedoskonałości i idealnie doczyszcza. Jest to kosmetyk jedyny do mycia włosów, ciała i twarzy jaki zabrałam ze sobą na weeknd. Nie zdarzyło się to nigdy wcześniej. Chętnie przygotuje dla Was obszerniejszy wpis o tym produkcie, bo jestem nim zauroczona i to jest na pewno nie ostatnie moje opakowanie tego cudownego kosmetyku, który zastępuje trzy inne w mojej pielęgnacji. Uwielbiam.


MIRACLE ISLAND ŻEL BAMBUSOWY DO PIELĘGNACJI CIAŁA 95%


Kolejny wielofunkcyjny kosmetyk, trochę taki aloes.  Używałam go oczywiście, do olejowania włosów jako podkład nawilżający. Nie wiem, czy nie sprawdził się nawet lepiej niż żel aloesowy. Moje włosy odżyły. Dodatkowo jest to fajny produkt na podrażnienia po goleniu, z którymi zmagam się cały czas. Ten produkt robi mi trochę za podkład pod balsam do ciała, wtedy nie mam ani podrażnień, ale też parę dni po goleniu nie mam wielu problemów z suchą skóry. Dodatkowo preparat szybko się wchłania, nie zostawia lepkiej warstwy, będzie idealny na lato. 



LAQ PEELING MYJĄCY BANAN


Zapach tego produktu sprawia, że mam ochotę go zjesc. Dodatkowo utrzymuje się w łazience na długo po moim użyciu. To jest trochę inny peeling niż zwykłe. Często po peelingach mam problem, żeby zmyć z siebie drobinki cukru, tu nie ma tego problemu. Wszystko pięknie schodzi z ciała. Nie zostawia tłustej warstwy, co dla mnie jest mega ważne, bo ja nie cierpię się kleić. Duże opakowanie, dobra cena, świetny zapach. 









NESCAFE ZESTAW ICE GOLD KAWA ROZPUSZCZALNA I SPIENIACZ 



To, że kocham kawę, jest raczej pewne. Piję ją codziennie od 15 roku życia. Zawsze chciałam też spieniacz do mleka. Sama bardzo często kupuję kawę Nescafe, uważam że to jedna z lepszych kaw rozpuszczalnych. Spieniacz okazał się fajnym dodatkiem do zwykłej kawy, chociaż piana z mleka dość szybko ucieka. Sam gadżet jest na baterie, jest porządnie wykonany i nie trzeba guzika cały czas trzymać, by działał, co jest według mnie plusem. Bardzo polecam Wam ten zestaw.























CASA DE MEXICO SALSA GUACAMOLE 


Lubię wszystkiego rodzaju sosy do chipsów, do tortilli. Salsa guacamole smakuje mi bardzo, chociaż ja bardzo lubię awokado. Jest to też po prostu zdrowsza wersja salsy do chipsów. Nie ma tyle kalorii co sos serowy. Jako zdrowszy zamiennik sosów do chipsów jest idealny.




MASLOVE KREM Z PIECZONYCH MIGDAŁÓW





Jestem fanką wszystkich maseł orzechowych, słodkich dodatków do naleśników. Tutaj pierwszy raz spotkałam się z innym rodzajów masła, niż z orzechów arachidowych. Masło z pieczonych migdałów, przynajmniej to, nie jest sztucznie dosładzane, przez co nadaje się nawet bardziej nie tylko do słodkich, ale także słonych potraw. Ma bardzo gęstą konsytencję, więc jeśli chcecie, żeby było bardziej lejące trzeba by dodać trochę mleka i wsadzić do mikrofali na minutę. Nie jest to gładkie masło. Co ciekawe, ma dość sporo białka! Więc jest idealne dla osób dbających o odpowiednią podaż makroskładników. Jak dla mnie jest mega dobre, zawsze można dodać do niego trochę soli i zmienić smak tego produktu. 





WA: ŻYWO PASTA Z SUSZONYMI POMIDORAMI



Jaka to jest pyszna pasta na kanapki! Smakuje jak wege wersja paprykarzu szczecińskiego. Uwielbiam suszone pomidory, a ta pasta no naprawdę wyniosła moje kanapkowe życie na inny level. Wiem, że są inne smaki tych past i naprawdę planuje przetestować wszystkie i na pewno zagoszczą w mojej kuchni na stałe.











BAKALLAND BA! MUSLI CHRUPIĄCE Z MIODEM 5 ZIAREN




Lubię proste i szybkie jedzenie. Najlepiej jak moje śniadanie i kolacja są właśnie szybkie. Dlatego kocham wszelkiego rodzaju owsianki, płatki i musli. Najlepiej jak jest mocno chrupiące.  Nie suszonych owoców, których ja nie bardzo lubię. Nie ma rodzynek. Są same płatki, ziarna i orzechy. Idealnie chrupiące, dobre do wszelkiego rodzaju jogurtów. Dla mnie idealne na śniadanie. 





















DELECTA ŁACIATE BABECZKI O SMAKU BELGIJSKIEJ CZEKOLADY Z NUTĄ LIMONKI




Oprócz tego, że kocham gotować, to kocham też piec. Babeczki są fajną i najprostszą formą pieczenia, jakie można sobie zafundować w domu. Cała zabawa z pieczeniem w piekarniku zajmuje maksymalnie 30 minut. Babeczki z nutą limonki wyglądają,jakby były pokryte mchem z lasu. Są bardzo dobre w smaku i banalne w wykonaniu. Ja dodałam do każdej babeczki kostkę czekolady, którą utopiłam w cieście.  Efektowne, proste w wykonaniu. Potrzebujecie tylko dwóch jajek, oleju i mleka. Mamy tam dwie paczki, jedna z masą czekoladową, druga z masą limonkową, do każdej dodajemy olej, jajko i mleko. Nawet nie potrzebujecie miksera. Super frajda dla dzieci i fajna przekąska do kawy.

















ZEMANKA CIASTKA KOKOSOWO- CZEKOLADOWE



Najlepsze ciastka kokosowe jakie jadłam w życiu. Co więcej bez laktozy, bez jajek. Są ultra miękkie, mega kruche i po prostu pyszne. Naprawdę lepszych ciastek nie jadłam, a uwierzcie mi jadłam mnóstwo ciastek kokosowych.



DOBRA KALORIA QUINOA NA OKRĄGŁO  MALINA I KOKOS


Bardzo fajna, zdrowa przekąska, także bez laktozy i glutenu. Lekka, dobra, krucha quinoa w formie kuleczek. Dobra na uczelnie, do szkoły, czy do pracy. Polecam. 



XAWERY MIODOWY O-CIACHO KAWOWE


Typowe ciastko, w stylu zdrowym, mokre, ciężkie i bardzo sycące.  Co ciekawe, produkt zawiera 100 mg kofeiny, czyli prawie tyle, ile w napoju energetycznym. 












INNA BAJKA GRYCZOTTO- BURAK I JARMUŻ





Fajnie, że jest zdrowa alternatywa zupek chińskich. Instant forma gryczotto sprawdzi się idealnie do pracy, szkoły czy na szybką przekąskę. Co prawda mi smakiem nie podeszło. Nie przepadam za burakiem, ale jest to oczywiście osobista preferencja. 




To już wszystkie produkty jakie przetestowałam dla Was ze sklepu bee.pl. W sumie jest to przydatne miejsce w internecie, w którym znajdziecie i kosmetyki i zdrową żywność, za jedną  przesyłką.




A Wy jakie polecacie kosmetyki naturalne albo zdrowe, fajne jedzenie?



Trzymajcie się ciepło,


xoxo.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION