ZOSTA膯 KONSULTANTK膭 AVON

Ka偶da z nas kiedy艣 s艂ysza艂a, albo u偶ywa艂a kosmetyk贸w marki Avon. A gdyby tak mo偶na te kosmetyki zamawia膰 taniej? Mo偶ecie to robi膰 zostaj膮c konsultantk膮 Avon . Mo偶ecie dosta膰 rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Warto艣膰 rabatu zale偶y od wielko艣ci warto艣ci Waszego zam贸wienia. Dodatkowo mo偶ecie korzysta膰 z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mie膰 dost臋p do nowo艣ci katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

Ulubie艅cy CZERWCA 馃挏

Hej,

Mamy ju偶 lipiec, wi臋c nietypowo na moim blogu podsumujemy kosmetycznie ten miesi膮c. Nie robi臋 ulubie艅c贸w, bo ja zazwyczaj nie kupuje a偶 tyle kosmetyk贸w, by m贸c Wam co miesi膮c pokaza膰 co艣 nowego i ciekawego. Jednak czerwiec obfitowa艂 w fajne kosmetyki, kt贸rymi planuje si臋 z Wami podzieli膰.


Zaczn臋 od rzeczy,  kt贸rej nigdy bym nie podejrzewa艂a o pojawienie si臋 w moich ulubie艅cach, a landrynek truskawkowych.  Jest to malutki balsam w sztyfcie, kt贸ry po za 艂adnym zapachem fajnie nawil偶a usta. Nie wiem jak to si臋 sta艂o, ale si臋gam po niego regularnie. A ja i balsamy do ust, ale i do cia艂a to zwi膮zek oparty na nienawi艣ci. Nawil偶enie tego produktu do ust starcza mi w zupe艂no艣ci i tylko jak mam go na oku to smaruje nim usta. Dosta艂am go w prezencie, wi臋c innych szczeg贸艂贸w zdradzi膰 Wam nie mog臋, ale dla os贸b ma艂o wymagaj膮cych polecam.







Zazwyczaj jak o czym艣 m贸wi ca艂y internet to podchodz臋 to tego do艣膰 sceptycznie, tak by艂o i w tym przypadku. O czarnej masce Pilaten tr膮bia艂 swego czasu ca艂y internet. Ja ostatnio b臋d膮c w pewnej niesieciowej drogerii kiedy zauwa偶y艂am, 偶e moja przyjaci贸艂ka chce kupi膰 t膮 maseczk臋, stwierdzi艂am a co mi tam. Przed u偶yciem przeciera艂am nos, bo na nosie mi najbardziej zale偶a艂o, r臋cznikiem z gor膮c膮 wod膮. Efekt jest rewelacyjny, a m贸j nos coraz g艂adszy. C贸偶 ogl膮daj膮c co ta maska wyci膮gn臋艂a jest do艣膰 niesmacznie, ale wa偶ne, 偶e dzia艂a. W necie by艂y opinie, 偶e wyrywa w艂oski na twarzy, mi nie bardzo je艣li mam by膰 szczera. Jednak ja jej nigdy nie na艂o偶臋 na ca艂膮 twarz, bo pewnie sko艅czy si臋 to gorzej ni偶 藕le. Jedyny minus, maska brudzi wszystko, r臋ce, zlew, biurko, wszystko. 







 Kolejna rzecz, kt贸rej bym si臋 nie spodziewa艂a. Nie jestem fank膮 malowania paznokci. Moje paznokcie ci臋偶ko zapu艣ci膰, rozdwajaj膮 si臋 i og贸lnie nie wygl膮daj膮 za fajnie. Jednak ostatnio uda艂o mi si臋 je troszk臋 zapu艣ci膰. I po obejrzeniu filmu dziewczyn z kana艂u Marka postanowi艂am kupi膰 lakier z Golden Rose z serii Ice Color w odcieniu 152. Skusi艂 mnie ten 艂adny niebieski kolor, kt贸ry jest czym艣 bardziej wakacyjnym ni偶 ja nosz臋 na co dzie艅. Lakier szybko wysycha. Bardzo 艂adnie odbija 艣wiat艂o. I trzyma si臋 na moich paznokciach 2-3 dni, wi臋c jak na moje paznokcie i tak sukces. Kosztuje 4 z艂, wi臋c czego chcie膰 wi臋cej. Na pewno kupi臋 inne kolory, jednak najpierw czekaj膮 mnie 偶elowe paznokcie ju偶 nie d艂ugo. 



Jestem ogromn膮 fank膮 oczyszczania twarzy. Brakowa艂o mi jednak jakiej艣 delikatnej pianki do oczyszczania buzi rano. Kiedy to nie mamy makija偶u, a jednak potrzebujemy zmy膰 kurz i resztki piel臋gnacji wieczornej. I z katalogu Avon zam贸wi艂am od艣wie偶aj膮c膮 piank臋 do mycia twarzy.  Piana jak膮 ta pianka wytwarza jest taka du偶a i mi臋ciutka i przyjemnie oczyszcza twarz. Jednak nie jest to oczyszczenie zbyt mocne. Ten produkt jest do艣膰 delikatny, na pewno nie strawi, 偶e Wasza sk贸ra b臋dzie piszcz膮ca. Nadaje si臋 do stosowania i rano. I jako ewentualnie trzeci produkt do mycia buzi, trzeci etap demakija偶u, gdy czuj臋, 偶e moja sk贸ra jest nie doczyszczona . Polecam.





Powtarza艂am milard razy, ale si臋 powt贸rz臋, jestem alergikiem i nie mog臋 u偶ywa膰 za mocnych zapach贸w, bo si臋 dusz臋, kicham, albo wszystko naraz. Moim zbawieniem s膮 mgie艂ki, a te z Avonu s膮 sentymentalne do tego.  Zapach zielonej herbaty i werbeny jest to troch臋 inny zapach ni偶 my艣la艂abym, 偶e m贸g艂by mi si臋 spodoba膰, a jednak. Mgie艂ki te nie pachn膮 d艂ugo, ale ten zapach jest taki letni, 偶e polecam.



Ju偶 ostatni m贸j ulubieniec, to nie kosmetyk, ale narz臋dzie do nak艂adania  kosmetyk贸w. A mowa tu o ma艂ej g膮beczce, kt贸r膮 kupi艂am w drogerii tej samej co czarn膮 mask臋. Nie jest to g膮beczka rozmiar贸w takich jak mini BeautyBlender, bo jest troch臋 wi臋ksza, a jakby si臋 uprze膰 mo偶na ni膮 na艂o偶y膰 ca艂y makija偶 twarzy. jednak dla mnie jest cudowna, do nak艂adania korektora punktowo i pod oczami, pudru-bakingu i roz艣wietlacza. Jest fajnie mi臋kka i naprawd臋 fajna. 






A jacy byli Wasi ulubie艅cy czerwca. Macie co艣 wartego uwagi?



Trzymajcie si臋 ciep艂o! 

XOXO










Komentarze

  1. Beauty Blender tak偶e sta艂 si臋 moim wybawieniem, ale na szcz臋艣cie tylko w zimowe lub po prostu zimne dni. W lecie zazwyczaj si臋 nie maluj臋 a偶 tak :D

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja to zale偶y, mam ochot臋 to si臋 maluje, nie to nie. I to niezale偶ne od pory roku.
      U mnie to chyba zale偶y od tego, 偶e jestem stworzeniem domowym w pe艂ni, wi臋c mi nie grzeje za cz臋sto.

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

OD呕YWKI DO W艁OS脫W MARKI ISANA- CZY PIEL臉GNACJA W艁OS脫W MUSI BY膯 DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SI臉 NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION