ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

POZYTYWNE- STYCZEŃ I LUTY

Hej, 

Po paromiesięcznej przerwie od "Pozytywnych" zapraszam Was dzisiaj na wielki powrót tej serii. A jeśli jesteście nowi i nie wiecie o co w tym chodzi to, post ma na celu podsumowanie minionego czasu. 





Styczeń i początek lutego do lekkich nie należały, jak mam być szczera. Po przerwie świątecznej spadło na mnie wiele obowiązków szkolnych. Chyba nie było dnia, żebym nie musiała czegoś robić i się uczyć, z żalem i smutkiem odliczałam dni do ferii. Są też pozytywy tej sytuacji. Ja pracuję lepiej, efektywniej i sprawniej, jak mam dużo rzeczy do zrobienia. Wtedy umiem się i zorganizować i sensowniej odpoczywać, a niżeli jak mam dużo czasu i mało rzeczy do zrobienia. Wtedy wydaje mi się, że przecież mogę coś przesunąć godzinę, czy dwie w czasie i nic się nie stanie. Jest to zgubne oczywiście. Sprawia to, że nie wykonuję nawet tych prostych i krótkich czynności i spędzam dzień na kanapie przed telewizorem.






Potem przyszedł czas wyczekiwanych ferii, które ja zaczęłam wizytą na "Nowym Obliczu Greya" i wyrobieniu profilu kandydata na kierowcę. Co do filmu. Obejrzałam dwie poprzednie części w ramach ciekawości o co chodzi z tym zachwytem nad tym. Dla mnie historia dziwna, ale do przejścia. Trzecia część należała chyba do tych najbardziej normalnych i dlatego według mnie ta część jest najlepsza.  Tak przy okazji w ferie byłam na jeszcze jednym filmie, o którym nawet napisałam post (klik). Dzięki temu zrealizowałam swoje postanowienia na nowy rok. Mowa o tych, które mówiły, aby kreatywnie spędzać chodź jeden dzień w miesiącu.







A same ferie? Mega intensywnie. Łącznie pewnie z trzy dni siedziałam w domu. W pierwszym tygodniu spotkania z ważnymi i ukochanymi ludźmi. A nawet rozwinęłam pewne ważne i mam nadzieję długie relacje. To był przełomowy moment. Cudownie jest się czuć potrzebnym i kochanym i móc powiedzieć komuś wszystko, zawsze. Uwielbiam za to ludzi wokoło mnie. Powiem Wam, że co to rozwijania relacji luty był najpiękniejszym czasem. Pewnie więcej szczegółów zdradzę Wam niedługo.








W drugim tygodniu ferii natomiast zaliczyłam teorię prawa jazdy. Było okropnie siedzieć na przez pięć dni przez 5 godzin w jednym miejscu. Jednak to była jedyna opcja, nie obciążająca mnie w czasie szkoły. Teraz tylko czekają mnie jazdy. Tak ogłoszę kiedy ludzie mają zakaz wychodzenia na ulice Bydgoszczy. Ja chciałabym się podzielić z Wami doświadczeniami z ostatniego dnia teorii. Spotkania z panią ratownik medyczny. Dało mi to wiele do myślenia. Jej podejście do ratownictwa i pierwszej pomocy, było wreszcie ludzkie. Nie rozumiem pokazywania pierwszej pomocy, jako bezludzkich odruchów, naukowego bełkotu i zasad, których nie oszukujmy się w stresie i tak nie przestrzegamy. Ukochałam tą kobietę i pokazała ona mi zupełnie inne spojrzenie na świat!










Styczeń i luty to także miesiące uśmiechania się, z którym czasem mi do twarzy. A raczej zawsze mi do twarzy. Jak i wszystkim kobietom. Stajemy się przez to ładniejsze, pewniejsze siebie i sprawiamy, że świat krzyczy do Nas "TAK". Więc pamiętajcie, żeby go ze sobą zabierać każdego dnia.


I z takim pozytywnym akcentem zakończyłam moje mini podsumowanie dwóch ostatnich miesięcy. Mam nadzieję, że następne miesiące będą jeszcze lepsze od poprzednich. W końcu idzie wiosna!



Trzymajcie się ciepło,

XOXO.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION