ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

Pozytywne w maju i czerwcu.

Hej,

Nie pisałam posta na blogu, bardzo długo. Znaczy, dla mnie bardzo długo. Mówiłam na insta stories, że się zastanawiałam czy nie zamknąć bloga, nie skończyć mojej "kariery" z blogowaniem. Podchodziłam do tej decyzji bardzo dojrzale w końcu, po trudach, znojach i innych katorgach postanowiłam zostać z Wami tu trochę jeszcze. Co prawda od września zacznie się klasa maturalna, ale coś w ramach odskoczni muszę robić, bo zwariuje. Jako, że kumulowało się we mnie mnóstwo złych emocji ostatnio to uznałam, że mój powrót uczcimy najlepszym, pozytywnym akcentem, czyli pozytywnymi z maja i czerwca. Z maja i czerwca, bo chciałabym je uwiecznić do zakończenia roku, bo następny tego typu post ukaże się we wrześniu z moich wakacji. A więc, nie przedłużając zaczynajmy.




Ostatni czas przyniósł mi ogrom radości, tej zaplanowanej, jak i spotanicznej.

URODZINY ZUZI

Jestem wolontariuszką chyba od 6 lat i od tego czasu chodzę do Zuzi, wspaniałej, cudownej dziewczynki, chorej niestety bardzo poważnie. Wrzucałam Wam swego czasu zrzutkę na jej wyjazd do Bangkoku na przeszczep komórek macierzystych. Cała akcja się udała i efekty kuracji widać już teraz. Po powrocie Zuzia wraz z rodziną zorganizowała cudowne przyjęcie urodzinowe na cześć Zulki.


Było mnóstwo śmiechu, radości i łez wzruszenia, gdy dostałam podziękowania, za swoje w sumie nie robienie nic szczególnego, czyli wolontariat. Na imprezie spełniłam swoje mini dziecięce marzenie i mam zdjęcie z minionkiem!







Oczywiście z Myszką Miki też się znalazło!









SPONTANICZNY WEEKEND Z RODZINKĄ



Wiele spontanów mi w życiu nie wyszło, bo ja do spontanicznych nie należę. Jednak w maju udało mi się wyskoczyć na spontaniczny weekend z rodzicami, siostrą i jej rodzinką. Były to chwile totalnego resetu i zacieśnienia więzi rodzinnych, których każda relacja potrzebuje. Nie obyło się bez zabaw z moją kochaną siostrzenicą.


 







 NIESPODZIANKA URODZINOWA


Chyba nigdy wcześniej nie brałam udziału w imprezie urodzinowej, która jest niespodzianką i osoba, która obchodzi imieniny jej się nie spodziewa. Ostatnio mi się udało, wymagało to ode mnie wiele silnej woli, bo ja zazwyczaj ni umiem dochować niespodzianki. Upiekłam nawet drugie babeczki w swoim życiu w ramach tortu.




EKSPERYMENTOWAŁAM Z MAKIJAŻEM




















POSADZIŁAM ROŚLINKĘ


Moja przyjaciółka jest takim człowiekiem, któremu jak coś powiem, zostaje w nim na wieki. Nie mogłam nigdzie znaleźć nasion Mimozy wstydliwej. To taka zacna roślinka, która się porusza pod wpływem bodźców, a w następnym tygodniu, ona przyniosła mi nasionka tej roślinki. Byłam tak wzruszona, że chyba nigdy wcześniej, aż tak nie byłam, z tak banalnej rzeczy. Jestem bardzo wdzięczna, że mam przyjaciół, którzy mnie słuchają.







Dostałam też od Gabrysi Knoopersa kokosowego, w momencie, kiedy byłam dość poważnie przykuta do łóżka ze względu na mój obolały kręgosłup. Może nie smakował jakoś turbo kokosowo, ale był naprawdę dobry.







ZMIENIŁAM KOLOR WŁOSÓW


Co prawda nieznacznie, ale wreszcie przykryłam mój przykry blond, który zaczął mi się wytrącać na włosach.  Zrobiłam to henną, jednak tym razem z drogerii i nie polecam Wam jej, zrobiła coś dziwnego z moimi włosami, strasznie się plączą mimo odżywek, masek i olejowania, a kolor nie jest jakiś bardzo intensywny.  




PRZED 









PO








POMALOWAŁAM DZIEWCZYNY NA BAL GIMNAZJALNY



Ostatnio jakoś przeniosłam moje makijaże trochę na inny poziom. Jak widać moje makijaże stały się bardziej artystyczne. Po za tym zaczęłam  malować innych. Co prawda raczkuję w tym temacie, ale zaczęłam myśleć o tym bardziej poważnie. Właśnie z tej okazji malowałam moja kuzynkę i jej przyjaciółkę na bal gimnazjalny. Stawiałyśmy na różne dwa makijaże, ale tylko zdjęcie jednego makijażu wyszło tak jakbym chciała.









POGODA I OWOCE


Czy tylko ja piszczę z zachwytu nad owocami i innymi pysznościami, które funduje nam ten okres w roku? Truskawki, jagody, czereśnie ♡ Piękne zachody słońca, możliwość szwędania się do późnych godzin i zbliżające się upragnione wakacje!















A więc to wszystko. To był bardzo pozytywny czas, a jako, że idą wakacje to znaczy, że będzie jeszcze lepiej!



A jak Wam minęły poprzednie dwa miesiące?


Trzymajcie się ciepło!

XOXO

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION