ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

4 LATA BLOGA

 Cześć,

02.02.2015

15 letnia Alicja postanowiła, że założy bloga. Miała to być zabawa, na chwilę, zajęcie na krótszą metę. Byłam w gimnazjum. Miałam dziwne mniemanie o świecie. Nie byłam ani dorosła, ani dojrzała. Pisałam o wszystkim i niczym. Blogowanie było zabawą.




02.02.2019

Mam lat 19. Jestem przed maturą. W głowie mam poważne plany na przyszłość. Te 4 lata nauczyły mnie wiele. Wiele rzeczy doświadczyłam. Tych złych także, ale przede wszystkim dojrzałam i zaczęłam pisać o czymś konkretnie!




Blogowanie uczy


Każdy ma swoje zdanie. Przekazywanie go publicznie łączy się z tym, że  ktoś może się z Tobą nie zgadzać, może mu się wręcz twoje zdanie nie podobać, nie być w ogóle ważne. Pisanie bloga rozwija. Po za tym pisanie stało się moją pasją. Mam łatwość przelewania słów na papier, czy klawiaturę. 



Stałam się dorosłą kobietą, która zwraca uwagę na to w jakim świecie żyje i żyć chce. Stałam się bardziej pewna siebie i moje wartości się wyklarowały. 



Nie mogę nie wspomnieć też o aspekcie makijażu, który stał się punktem rozpoznawczym mojej osoby. Stałam się osobą, która maluje innych na różne okazje! Dacie wiarę? Ja? 


Ja, ta, która mówiła, że konturowanie jest do kitu, a rozświetlacz nie ma racji bytu. Moje prace podobają się innym, a to że na studniówkę malowałam moją przyjaciółkę też było ogromnym zaszczytem! Ze wszystkich ludzi jakich mogła wybrać, wybrała akurat mnie! 


Dzięki blogowi poznałam wielu ludzi.  Są ludzie, którzy byli przy mnie cały czas przez 4 lata, a są tacy których nie ma. Dziękuję każdemu z Was z osobna. Blogowanie jest ważną częścią mojego życia, mimo że jest to nieregularna sprawa. 



Wiele razy chciałam zrezygnować z blogowania, ale nie potrafię. Jest to dla mnie tak oczywiste jak oddychanie. Tak oczywiste jak moje imię! Moja kraina czarów trwa dopóki ja sobie nie odpuszczę.































Chciałabym zatrzymać się przy ostatnim zdjęciu. To jestem ja na początku mojej drogi z blogowaniem i ja w zeszłe wakacje. 


Czas na łzawe podziękowania! Dziękuję Wam wszystkim za to, że jesteście. Ja nigdy nie sądziłam, że stworze swoje miejsce w sieci,w którym będziemy gadać o babskich sprawach, że to sprawi mi taką radość! Dziękuję Wam za wszytko, bez Was nie było by mnie!


Dzisiaj zamiast kawy zapodajmy sobie picolo na część mojej krainy czarów, mojego świata!


TRZYMAJCIE SIĘ CIEPŁO,

XOXO.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION