ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

PIELĘGNACJA WŁOSÓW- WIOSNA 2019 I GARNIER, PANTENE, FEEL FREE, AVON, PETAL FRESH

Hej,

Dawno nie było pielęgnacji włosów w moim wykonaniu. Darowałam sobie nawet polecanie kosmetyków do włosów w poście z ulubieńcami roku, bo uważałam, że moje włosy są w stanie tragicznym i nie ma co się wychylać przed szereg. Jednak sytuacja się drastycznie zmieniła i postanowiłam podzielić się z Wami moimi sprawdzonymi kosmetykami i pewnymi trikami pozwalającymi na osiągnięcie lepszego wyglądu włosów.








Na początek parę informacji o moich włosach.

Pierwsze o czym należy wspomnieć to, to że mam długie włosy, które aktualnie są do połowy pleców.  W dodatku są gęste i jest ich bardzo dużo. Moje włosy są aktualnie w procesie wracania do naturalnego koloru, który określiłabym jako mysi, jasny brąz. Warto tu też napomknąć, że moje włosy po hennowaniu, czyli nawet jak urosną jeszcze metr, nie będę ich mogła oddać.

Dość standardowo mam trochę suche końców i dość przetłuszczająca się skórę głowy. Mają też tendencję do plątania się.







OCZYSZCZANIE


SZAMPON


Zacznijmy od oczyszczania. Zawsze powtarzałam, że szampon ma tylko myć i nie zwracałam na niego uwagi. To się powoli zmienia i idzie w dobrą stronę. Postanowiłam spróbować czegoś nowego. Padło na bardzo polecany w środowisku włosomaniaczek szampon PETAL FRESH  SCALP TREATMENT SHAMPOO TEA TREE. Ostrzegam, on naprawdę pachnie olejkiem z drzewa herbacianego. Ten gagatek nie zawiera SLS, który jest silnym detergentem, a jego łagodniejszą wersję. Po zwala mi on na jedne dzień więcej bez mycia skóry głowy, co dla mnie jest ogromnym plusem.  Pieni się doskonale, spieniony spieniaczem do szamponów.  Po zostawia też moje włosy uniesione delikatnie od nasady. Po za tym robi przede wszystkim to co ma robić, czyli oczyszcza.


SPIENIANIE


O spienianiu szamponu już nie raz mówiłam. Po co to robić? Po pierwsze oszczędność. Nie muszę mówić ile ja zużywam szamponów w ciągu roku, czy nawet miesiąca? Po drugie spieniony szampon łatwiej dociera w zakamarki skóry głowy, łatwiej je czyście i jest o wiele prostszy do spłukania.

W czym spieniać szampon? Można pokusić się o spieniacze z Allexpress, albo po prostu użyć opakowania z atomizerem do spieniania, np. po piance do mycia rąk czy po piance do mycia twarzy.



PEELINGOWANIE



Tak jak na twarzy, tak i na ciele peelingowanie jest ważne. A pod włosami też mamy skórę, o której peelingowaniu często zapominamy. Można do tego kupić specjalny produkt, albo też wykonać taki peeling samemu. Korzystam sama z peelingu cukrowego, dodaję dwie łyżki cukru do porcji szamponu, dokładnie masując skórę głowy i spłukuję to.


UWAGA: peelingowanie skóry głowy cukrem jest dość mocnym sposobem peelingowania, nie polecam tego robić jeśli macie wrażliwą skórę głowy, która jest podatna na łupież, czy inne alergiczne akcje. W takim przypadku polecam rozejrzeć się za peelingiem z jakimiś kwasami, który nie uszkodzi mechanicznie waszej skóry głowy.





OLEJOWANIE

Olejowanie jest podstawą mojej pielęgnacji włosów. Jest one potrzebne, aby zatrzymać i utrzymać nawilżenie we włosach, zadbać o nie dogłębnie i zregenerować włosy. Olej jaki wybierzecie jest kwestią bardzo indywidualną i zależy w głównej mierze od porowatości włosów, na której się nie znam, więc po prostu testuje, jak zawsze, wszystko na sobie i wyciągam wnioski. 


PODKŁAD POD OLEJ


Mało osób zdaje sobie, że olej nie nawilża sam w sobie włosów, a zatrzymuje nawilżenie. Jest to konkretna różnica. Olej potrzebuje podkładu pod niego. Może to być woda z cukrem, lub miodem, hydrolat, albo wasz ulubiony tonik. Tak też jest w moim przypadku. Używam do tej roli toniku marki FELL FREE REFRESHING FACIAL TONER. Ma on odznakę ECOCERT i cudny skład. To twarzy sprawdza się równie świetnie.

Tonik mam w atomizerze, tak też używam go do twarzy, spryskuje całą głowę i włosy, by były lekko wilgotne. I nakładam olej


OLEJ



Olej jak już wspomniałam jest indywidualną kwestią. Polecam udać się na kanał lub bloga Agnieszki (klik), tam na pewno znajdziecie odpowiedź na pytanie, który olej będzie dla Was odpowiedni. Ja ostatnio ukochałam sobie masło shea, do olejowania. Moje jest z marki NATURALME. Podgrzewam je w mikrofalówce, aby osiągnąć płynną konsystencję. Nakłada mniej więcej łyżkę stołową, maksymalnie dwie na włosy od ucha w dół, skupiając się bardzo na końcówkach. 


EMULGOWANIE OLEJU



Słowo i zwrot, który sprawia najwięcej wątpliwości. Trudne słowo, kojarzy się ze skomplikowanym procesem.  Nic bardziej mylnego. Chodzi po prostu o to by przed myciem włosów nałożyć odżywkę, maskę, by wspomóc zmywanie oleju. 

Wygląda to po prostu tak, że zmywacie olej, który siedział na waszych włosach powiedzmy godzinę, dwie. Najpierw używacie do tego dużej ilości włosy, odsączacie nadmiar, nakładacie maskę, czekacie ile czujecie, że potrzebują wasze włosy i zmywacie odżywkę wodą i myjecie włosy jak zawsze. 





NAWILŻENIE



MASKI


Coś bez czego nie wyobrażam sobie pięlegnacji moich włosów. Moje włosy bez czegoś nawilżającego po umyciu nie są w stanie się rozczesać. Po za tym nie błyszczą się i nie są ujarzmione. Przeszłam w życiu różne maski, jednak znalazłam ulubieńca jakim jest GARNIER FRUCITS FAIR FOOD BANANA.  Po pierwsze zatrzymajmy się przy tym jak to obłędnie pachnie. Ja kocham pachnące produkty do włosów.  Po dwa podoba mi się w jaki sposób marka Garnier pokazała skład maski. Uważam, że dla takich beztalenci składowych, jak ja, to super opcja. Ona tak pięknie działa na moje włosy. Używam jej też do olejowania włosów. Włosy są miękkie, sypkie, błyszczą i genialnie się rozczesują. Dla mnie trzy razy tak. Nie używałam jej jeszcze jako odżywka bez spłukiwania, ale jak użyję to powiem Wam jak się sprawdza i w tej roli.


ODŻYWKA


W mojej filozofii pielęgnowania kudłów nie ma rozróżnienia na maski i odżywki w zasadzie, ale to jednak zakwalifikowałabym do odżywek mimo wszystko. Mowa tu o PANTENE PRO-V FOAM CONDITIONER EXTRA VOLUME (dzięki pantene za okropnie długą nazwę).  To jest bardzo ciekawy prostu, który świetnie się sprawdza do emulgowania oleju, jednak niekoniecznie jako oddzielny produkt. Już Wam mówię dlaczego. Robiłam test tego produktu na instastories i byłam zadowolona, to prawda. Jednak na drugi dzień moje włosy były już bardziej suche i jakby to nawilżenie było trochę niewystarczające i niedługotrwałe. Co do "volume" ja nie nakładam raczej produktów na skórę głowy, by jej nie obciążyć. Myślę, że na krótszych, lżejszych włosach będzie to większy efekt wow. Jak już mówiłam na instagramie, ja do "volume" potrzebuję tapiru i lakieru.




ODŻYWKI W SPRAYU


W kwestii rozczesywania rozplątanych włosów potrzebuję odżywki w sprayu. W sumie używam zawsze randomowej, najlepiej żeby jeszcze ładnie pachniała. Mój faworyt aktualnie to odżywka PANTENE INTESIVE REPAIR. Ładnie pachnie, sprawia że włosy błyszczą i zabezpiecza je. W dodatku spełnia swoją podstawową rolę, czyli ułatwia rozczesywanie włosów. Bardzo się lubimy.







SZCZOTKOWANIE


Zrezygnowałam ze szczotki typu TT, dlatego że moje włosy są na tyle gęste i grube, że taka szczotka po prostu nie czesała ich dogłębnie. Dlatego szukałam szczotki z rączka, która będzie miała opływowy kształt i będzie ją łatwo utrzymać w czystości. Znalazłam taką w marce AVON ADVEANCE TECHNIQUES. Podoba mi się w niej wszystko. Mimo, że sam producent twierdzi, że jest ona do wczesywania kuracji, ja ją używam do zwykłego czesania włosów i sprawdza się świetnie. 



OCHRONA UV


Włosy skąpane słońce i w dodatku z solą morską nie wygladają dobrze. Są przesuszone i zniszczone. Dlatego warto zaopatrzyć się w kosmetyk z filtrem do włosów, wiem że marka Anwen ma takie. Ja swój mam z marki AVON SUN-LIGHT SPRAY. Tak naprawdę ciężko mi ocenić czy działa. Ocenimy pewnie we wrześniu. 





To już wszystko! Miałyście któryś z tych kosmetyków, albo macie swoje sprawdzone triki apropo pielęgnacji włosów? Podzielcie się!


P.s Do 21.03 w Rossmannie możecie dorwać kosmetyki do włosów na promocji 2+2  :D



Trzymajcie się ciepło,


XOXO. 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION