ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

PODSUMOWANIE WAKACJI- 2019

Hej,


Dzisiaj zajedzie lifestylem, a nawet prywatą. Dawno nie pisałam pozytywnych miesiąca, danego okresu, ale jednak potrzebuję napisać dla Was podsumowanie moich wakacji. Moje wakacje po klasie maturalnej trwały pół roku, więc dużo się działo. Dużo się zmieniło i w sumie nie wiele jednocześnie. 

P.S będzie dużo zdjęć.






ZAKOŃCZENIE SZKOŁY



O Boże, jak ja na to czekałam.  Zwłaszcza w ostatniej klasie. Byłam przytłuczona nauką do egzaminów zawodowych i do matury, do rozszerzonej biologi. Miałam dosyć wszystkiego. A zakończenie szkoły było okupione martwieniem się o przyszłość, w związku ze strajkiem nauczycieli, ale się udało. Czy będę tęsknić? Absolutnie. Technikum było najtrudniejszym momentem w moim życiu. Cieszę się, że skończyłam ten etap. Koniec szkoły też pokazał na jakich ludzi mogę polegać, a jakie relacje były bardziej transakcjami związanymi ze szkołą. Czy była to potrzebna lekcja? Tak. Będę tęsknić za niektórymi ludzi, których nie będę już widywać codziennie.


Tu od razu wspomnę o egzaminach zawodowych i maturze. Zdałam wszystko. Nie wszystko tak jak chciałam. Niektóre wyniki były niewspółmierne z ilością pracy jaką włożyłam w naukę, ale..







ZOSTAŁAM STUDENTKĄ BIOLOGI


W bólach i cierpieniu, ale spełniłam swoje marzenia. Pokazałam sobie i innym, że da się.  Teraz czas na spełnianie się w zawodzie i zakresie wiedzy jaką kocham. Warto walczyć o swoje marzenia. Czy było trudno? CHOLERNIE. Nie pytajcie ile razy beczałam nad książkami, ile razy uznawałam, że nie dam rady, ale po prostu moje zobowiązania, słowa dane nauczycielce od biologii, umówione korki i wszystko pozwoliło mi brnąć do przodu. Przede mną studia i chyba 3 lata w Toruniu, czyli wyprowadzka z domu. Może kiedyś na blogu podsumuje Wam moją przygodę z przeprowadzką i mieszkaniem z innymi studentami, a może nawet kosztami życia na własną rękę.








WAKACJE WE WŁADYSŁAWOWIE


Ja dostałam swego czasu mega nauczkę od życia, by nie dzielić się w sieci swoją prywatnością. Zwłaszcza, że mój blog przestał być moim pamiętnikiem, a stał się miejscem, gdzie czytają mnie ludzie i Ci nieznajomi i Ci mi dobrze znani. Aktualnie już wiem, że pokazywanie swoich związków jest po prostu problemogenne. Ja pokazuje to w minimalnym stopniu, ale tak, jestem w związku. No i byliśmy na naszych wspólnych pierwszych wakacjach.


Władysławowo jest miasteczkiem, które ma swój urok. Chodnik na plaży, port, mnóstwo mew i gofry! Było też po  prostu dobrze i miło, mimo że zimno- jak cholera. To były moje pierwsze dorosłe wakacje, bez rodziców i pierwsze we wrześniu.




Cóż mam powiedzieć, to był naprawdę dobrze spędzony czas. Bawiłam się świetnie, było to też oderwanie od rzeczywistość, która bywa czasem szara.




Warto powiedzieć, że wakacje po klasie maturalnej są nawet stresujące, najpierw matury, wyniki matur, u mnie jeszcze egzaminy, ich wyniki, w dodatku rekrutacja na studia i szukanie mieszkania. Więc były momenty bardzo stresujące.




























MOMENTY RODZINNE



W każdych pozytywnych chyba są. Jednak w tym roku, a w sumie całkiem niedawno zdałam sobie sprawę, że będę tęsknić za rodziną mieszkając w Toruniu. Za taką zwykłą codziennością w domu, z kłóceniem się z rodzinką, z piciem razem kawy.  Dlatego w tym roku czerpałam z każdego spotkania jak najwięcej.
















PODRÓŻE MAŁE I DUŻE #ALAPODRÓŻNIK 

Ja i samotne podróże? Jeszcze rok temu wyśmiałabym ten pomysł. Jednak teraz muszę Wam powiedzieć, że trochę zmuszona, przez wyprowadzkę zrozumiałam, że nie ma w tym nic trudnego, nic czego mogłabym się bać. Podróżowanie samotnie pociągiem? Okej. Cieszę się, że odkryłam w sobie to, że jestem w stanie sobie poradzić w wielu sytuacjach. Nadal one mnie trochę stresują, ale po to są, by weryfikować nasze umiejętności. Dało mi to trochę pewność, że ja sobie poradzę z życiem samej w innym mieście- jakimkolwiek mieście.

















PRZYJAŹNIE 💜




To też co roczny punkt pozytywnych. Wakacje po maturze były weryfikujące. Pokazały na kim mogę polegać, a na kim nie. Pokazały wszystkie aspekty przyjaźni, cieszę się, że zostały ze mną osoby, którym naprawdę zależy na budowanie dłuższych relacji. W tych kwestiach nie jestem krótkodystansowcem! Oczywiście dziękuję Wam bez Was te wakacje były by nudne!
















KONFERENCJA INFLUENCERSABOUTBEAUTY I TARGI BEAUTY FORUM


Pierwszy raz ja, jako bloggerka, byłam na jakiejś konferencji! No powiem Wam, że jestem sama w szoku i nadal czasem ciężko mi w to jakkolwiek uwierzyć, ale prawda, stało się.  Była to konferencja organizowana przez agencję BlogMedia. Odbywała się podczas targów Beuaty Forum. To było magiczne wydarzenie. Na samych targach widziałam ludzi, których zwykłam widywać w internecie. Byłam na pokazie Karoliny Zientek i było przegenialnie! Sama konferencja obfitowała w cudowne prelekcje, wykłady i prezentacje. Powiem Wam, że byłam zaskoczona ilu świetnych rzeczy się dowiedziałam. Poznałam fantastyczne osoby i zdziwiłam się kiedy usłyszałam, że ktoś kojarzy mojego bloga!


Dziękuję za możliwość bycia tam! Jeśli będę mogła na pewno powtórzę to. Dało mi to sporo motywacji do pisania, do tworzenia. Po prostu zauważam od paru miesięcy, że regularność jest kluczem do sukcesu, dlatego chyba od lipca nie ominęłam żadnej publikacji i biegnę do przodu. Cieszę się, że mogłam tam być. Poznałam wspaniałe marki, o których kosmetykach będzie mogli poczytać, bo zaczęłam stosować jedno serum i jest boskie! Jednak musicie mi dać czas, żebym ja to wszystko mogła przetestować. Jednak niedługo pewnie poznacie moją recenzję.



Postanowiłam wrzucić linka Wam do apartamentu, w którym spaliśmy podczas weekendu. Być może Wam się przyda, ale muszę Wam powiedzieć, że pierwszy raz uznaje, że mieszkanie w którym nocowaliśmy było tak dobrze wyposażone. Nie brakowało w nim niczego! Nawet suszarki.  Więc zostawiam Wam link (klik)





































PRZEPROWADZKA NA STUDIA



Czas się do tego powoli przyzwyczajać. Nie wierzę, że to już, że już nie chodzę do ekonomika, że jestem technikiem ekonomistą i studentką biologi, a w dodatku mieszkam w Toruniu! Muszę się przyzwyczaić, że będę po prostu mieszkać w małym pokoju i stamtąd pisać dla Was teksty.












i inne..





















A jakie były twoje wakacje?


Bo moje na pewno zmieniły moje życie.




Trzymajcie się ciepło,



XOXO. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION