ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

SZAMPON W KOSTCE ISANA KOKOS I MANGO

Hej, 



Lubie testować dziwne produkty do włosów. Nie wiem z czego wynika to, że na tej płaszczyźnie nie boję się eksperymentować. Przykładam się też mocno do samej pielęgnacji włosów, szczególnie do porządnego oczyszczania skóry głowy, zwłaszcza kiedy zawitały u nas upały. 


SZAMPON W KOSTCE ISANA KOKOS I MANGO





Szampony w kostce zaczęły pojawiać się na ogólnodostępnym rynku z falą kosmetyków lesswaste lub zerowaste. Wiecie, nie mamy tu plastikowego, wielkiego opakowania, a kostkę i kartonowe opakowanko. Sama skusiłam się na szampon z kostce z Isany pod wpływem promocji. Wybrałam wersję kokos i mango ze względu, tylko i wyłącznie za moją słabość do kokosa. 



Mamy w kostce zamknięte 65 g produktu i w cenie regularnej zapłacimy za niego 14,99. Marka Isana jest marką na wyłączność i znajdziecie ją tylko w Rossmannie. Zapach tej kostki jest naprawdę przyjemny, pachnie takim mango, zmieszanym z pinacoladą.



SZAMPON W KOSTCE ISANA KOKOS I MANGO



PIERWSZE UŻYCIE



Wiadomo, że jakby pracuje się zupełnie inaczej z kostką, niż substancją płynną. Tej pracy trzeba się nauczyć, lub po prostu przyzwyczaić. Ja pierwsze co uczyniłam, to bardzo porządnie zmoczyłam skórę głowy. Następnie doszłam do rozpienienia kostki z szamponem. Robiłam to na tej samej zasadzie na jakiej myje się ręce, mydłem w kostce. Ta metoda się sprawdziła, chociaż musiałam powtarzać tą czynność parę razy. Nakładałam szampon partiami na włosy, rozmasowując produkt na skórze. Nie powiem, szło dość tempo. Po nałożeniu szamponu na całą powierzchnię skóry głowy, zmoczyłam jeszcze trochę skórę głowy po czym znowu rozmasowałam produkt. Umyłam skórę głowy szamponem w kostce tylko raz chcąc zobaczyć jak doczyści to moje włosy. 



Nie uzyskałam ani dużej piany, ani w sumie w cale nie byłam przekonana, że dobrze doczyściłam skórę głowy. Pozwoliłam włosom wyschnąć naturalnie i powiem Wam, że sama byłam zdziwiona efektem. Moja skóra głowy wydawała się mega odświeżona i oczyszczona na całej powierzchni. Dodatkowo włosy były odbite u nasady i wydawały się puszyste przy samej skórze głowy. Pierwsze wrażenie oceniłabym jako świetne i rokujące dobrą współpracę.




SZAMPON W KOSTCE ISANA KOKOS I MANGO




OGÓLNA OPINIA 





Jest to bardzo ciekawy produkt, który jest idealny do podróżowania, nawet samolotem. Zajmuje ekstremalnie mało miejsca i sprawuje się jak każdy inny szampon. Jego forma zmusza użytkowania do dłuższego masowania skóry głowy, co jest oczywiście najbardziej pożądanym efektem, bo wtedy macie pewność, że skóra głowy jest dobrze umyta. 


Kupiłam ten produkt 15.06 i może z tydzień, dwa  nie używałam tego kosmetyku. Początkowo, nowy produkt ma 65g.  Aktualnie mam go 44 g, czyli jest jeszcze ponad połowa kosmetyku. Uważam, że jest to bardzo wydajny produkt.



Nadal potrzymuje, że mimo dziwnego uczucia podczas mycia, włosy są odbite u nasady i przede wszystkim umyte i świeże.



Na pewno będę chciała przetestować inne szampony w kostce, bo ta forma urzekła. 


A Wy, miałyście jakieś doświadczenia takim produktem?


Trzymajcie się ciepło,



XOXO.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

PRZYKŁADOWE OLEJOWANIE WŁOSÓW PLUS METODA OMO