ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

ULUBIEŃCY MOI I MOJEJ PRZYJACIÓŁKI CZ.2

Cześć Robaczki,



Idea pokazywania Wam produktów, które lubię nie tylko ja jest dla mnie o tyle ciekawe, że możecie zobaczyć, co dwie różne osoby uważają o tym samym produkcie, bo prawda jest taka, że mimo, że mamy dość podobne preferencje to jednak jesteśmy całkowicie innymi konsumentami. Kiedyś już pojawiła się pierwsza część tego wpisu (klik), a dzisiaj skupimy się nie tylko na kosmetykach.




LEGINSY CARPATREE


To, że obie nosimy leginsy sportowe marki Carpatree zaczęło się od Magdy. Kupiła ona pierwszą parę leginsów w trakcie pandemii. Podobały mi się one wizualnie, ale miałam wątpliwości. Mimo, że z Madzią obie nosimy podobny rozmiar to jednak mamy kompletnie inny typ sylwetki. Zawsze uważałam, że te leginsy sportowe najbardziej promowanych marek sportowych nie są dla dziewczyn w moim rozmiarze. Byłam w ogromnym błędzie dziewczyny i chcę Wam polecić te leginsy, bo uważam że jeśli nawet nosicie większy rozmiar niż 44 to w leginsy w rozmiarze XL spokojnie wejdziecie. Kupiłam swoją pierwszą parę leginsów w maju i czekałam na realizację zamówienia ponad 21, ale na stronie jest informacja, że czas na realizację jest 21 dni. Magdalena natomiast czekała na leginsy 3 dni z wysyłką.  



Te leginsy to złoto. Są to porządnie wykonane leginsy z porządnego, nieprześwitującego materiały. Nie tracą swojego rozmiaru po praniu, nie rozciągają się. Są mega wygodne, nie cisną mnie nigdzie. Posiadam model najbardziej klasycznych leginsów czarnych z wysokim stanem, natomiast moja przyjaciółka ma leginsy kolorowe ombre i bezszwowe w kolorze neonowo różowym. Wszystkie te pary getrów są takiej samej, wysokiej jakości. Polecam z Magdą bardzo, ponieważ w tych leginsach nie dość, że dobrze się chodzi, to jeszcze ćwiczy, a nawet śpi. Powiem Wam, że ja przeszłam przez leginsy z sieciówek, które po dwóch/ trzech praniach rozchodziły się, albo przecierały w kroku, a tu nic, wszystko jest fantastycznie. 








TOREBKI ME&BAGS


To też było tak, że Magdalena zaczęła tą miłość do torebek duo z me&bags. Napatrzyłam się na pojemność tej torebki, bo one są jak torba Hermiony- bez dna.  Pokochałam tą torebkę i uwaga używam jej codziennie od roku, noszę w niej laptopa, książki, ciuchy. Jest to mega wygodna torebka na rączkach, które się nie przecierają od ciężaru. Wszystkie te torebki można prać, nawet te zamszowe. Wystarczy delikatny tryb prania i 30 stopni. Więc łatwo je odświeżyć. Naprawdę te torebki są zbawieniem dla mojego studenckiego życia.  Na pewno moja torebka nie jest ostatnią z tej marki i moja przyjaciółka też się pod tym podpisuje. 








ZAPACH AVON REBEL 


Lubimy podobne perfumy. Nie zawsze tak było, bo pamiętam że na początku naszej przyjaźni, ja gustowałam w delikatniejszych zapachach, jednak z czasem się to wyrównało.  Obie też bardzo lubimy zapachy marki Avon.  Zapach Rebel to zapach o nutach czekoladowych, dość mocnych i bardzo zmysłowo kobiecych. Osobiście wyczuwam w tym zapachu też pomarańcze i coś na kształt karmelu. Są to nasze ulubione perfumy i obie zużywamy je flakon po flakonie, dla nas są to trwałe perfumy i pasują jak najbardziej do okazji i dziennych i wieczorowych. 




SORAYA JUST GLOW GALARETKA DO MYCIA TWARZY



O dziwo pielęgnacja rzadko się nam dubluje i  nie zbyt często mamy okazję testować produkty takie same, jednak w tym przypadku tak było.  Galaretka do mycia twarzy z Soraya jest to ciekawy produkt. Ma bardzo dobry skład ten preparat. Dodatkowo jest to mega wydajny produkt, bo wystarczy ilość ziarna grochu by umyć porządnie całą twarz. Twarz po umyciu tym produktem jest taka rozświetlona, zupełnie nie ściągnięta i pięknie oczyszczona. Produkt nie jest drogi i bardzo często jest na promocji w drogerii Natura.




BELL AMBER BRONZE POWDER



Obie z Magdą przechodzimy czas nie malowania się, albo makijażu mega minimalnego, który po prostu jest szybki i efektowny. Dlatego ten i następny produkt sprawdzają się idealnie do dziennego makijażu i są niewielkiego rozmiaru, więc mieszczą się do każdej kosmetyczki.  Bronzer z Bell z limitowanej edycji z Biedronki kupiłyśmy w maju. Zamknięty jest w małym kwadratowym opakowaniu.  Miał tylko jeden odcień i jest to odcień idealnie po między odcieniem do konturowania i do ocieplania twarzy, więc dla mnie jest perfekcyjny, nie jest mega napigmentowany. Dla mnie jest to plus, bo ciężko sobie nim zrobić krzywdę. Efekt na policzkach można stopniować. Jest to mój naprawdę ulubiony bronzer i Madzia podziela mój entuzjazm.


HEAN LUMI 02 AMOUR 


Ostatnio podczas zakupów z Madzią w Hebe zdecydowałyśmy się na rozświetlacz  z marki Hean. Jest on też w małym kwadratowym opakowaniu. Jest to rozświetlacz w złotym odcieniu, ale nie  chamskim żółtym, tylko takim ładnym złotym odcieniu. Bardzo podoba mi się jego metaliczne wykończenie, oczywiście efekt można stopniować, dla mnie jednak jest to coś ideał nie w punkt. Patrząc na to, że Madzia na nasz ostatni weekend zabrała właśnie ten rozświetlacz to też go ubóstwia. 




PALETKI "9" Z GLAMSHOPU


Tu akurat ja zaczęłam ogólnie naszą przygodę z tą marką i paletkami na dziewięć cieni. Obie z Madzią mamy je w innej wersji kolorowej. Ja mam paletę "FIOLETY", a Magdalena jest posiadaczką palety "MORELOVA" . Jakość paletek z Glamshopu jest naprawdę cudowna. Pigmentacja jest spora, maty są dobre w pracy i to z czego marka słynie, czyli błyski. Powiem Wam, że teraz paletki z serii dziewiątki mają tyle wariantów kolorystycznych, że naprawdę każdy znajdzie coś na siebie. Podoba mi się ogólnie sam format palet monochromatycznych, wtedy w paletce wydaje się taki ład i porządek, przez co moje serce estetki jest ukontentowane. 















To już wszystkie produkty jakie chciałyśmy Wam pokazać. Czy macie produkty, które kochacie razem ze swoją przyjaciółką?



Zapraszam Was też na pierwszą część ulubieńców moich i mojej przyjaciółki, który ukazał się w zeszłym roku (klik).



Trzymajcie się ciepło,


XOXO,










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION