ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

DLACZEGO PRZESTAŁAM UŻYWAĆ SZCZOTKI TANGLE TEZZER?

Hej,


Dzisiejszy post ma na celu pokazanie paru rzeczy. Po pierwsze, że tylko krowa nie zmienia zdania, po drugie, że nasza świadomość jako ludzi rośnie, a po trzecie, że tak naprawdę tylko metodą prób i błędów można coś sprawdzić.


Po pierwsze pokaże Wam najpierw mój pierwszy post o tej szczotce. Znajdziecie go tu (klik).










Tam pisałam dokładnie, że kupiłam tą szczotkę 5 lat temu, że nienawidzę czesać włosów i że ona jest zbawienna. Fakt, ja nadal nienawidzę czesać włosów. Jest to dla mnie najmniej przyjemna część każdego dnia. Pewnie dlatego, że jak byłam małym dzieckiem i miałam pięć razy gęstsze włosy  do pasa moja babcia czesała mnie grzebieniem. Wiem, że chciała żebym wyglądała jak człowiek, ale to są traumatyczne wspomnienia. Szczotkę kupiłam sobie w gimnazjum, gdzie miałam różne fazy włosowe. Miałam i krótkie i rude i czerwone włosy. Były zniszczone. Ja wtedy chyba nie używałam odżywki (don't junge me), więc jak miałam zauważyć czy robi mi coś krzywdę, czy nie.


Potem nastąpiła fala w stylu nie ważna, a mi się nie chciało nawet mówić o moich włosach. Od dwóch lat jednak wzięłam się bardzo porządnie za ich pielęgnacje. Moje włosy odżyły, przestały tak wypadać i stały się znowu gęste. Tu przychodzi pierwszy, naprawdę poważny problem tej szczotki. Ona nie doczesywała mi włosów wcale. Kiedy ma się cienkie włosy, albo po prostu ich niewiele łatwiej jest uczesać włosy. Ta szczotka ginęła mi gdzieś w gąszczu włosów nie zostawiając ich rozczesanych.



Największy jednak minus tej szczotki to jej krótkotrwałość. Według zaleceń i tego aby w ogóle to działało, należy co 4-6 miesięcy wymieniać. Bo te plastikowe wypustki się wyginają, odgniatają i nie spełniają już swojej roli i po prostu krzywdzą nasze włosy.



Już nie mówią o tym ile razy ta szczotka wypadła mi z rąk. Wyobraźcie sobie sytuację, że ja o 5 rano pizgnęłam szczotką o kafelki budząc babcię. Naprawdę. Wprowadzanie tej szczotki w prędkość grozi tym, że osoba, która za Wami stoi może dostać ze szczotki. Ja wiem, teraz są wersje z rączką.



Najważniejszy problem jaki pojawia się przy całkowicie plastikowej szczotce, to taki, że ona rozrywa włosy. Jak macie NIE DAJ BOŻE gdzieś jakieś poplątane włosy to ta szczotka nie czuje oporów, tylko rozrywa kołtuna. Przez to sama bardzo często łamie ci włosy.






U mnie też ta szczotka wzmaga puszenie się i elektryzowanie się włosów. Naprawdę. Po za tym tej szczotki nie powinno używać się razem z ciepłym, gorącym powietrzem. Wiecie plastik się topi, a stopiony plastik we włosach to nie jest coś, o czym marzy każda z Nas.









DLACZEGO W OGÓLE TEN POST POWSTAŁ?



Zauważyłam różnice, gdy kupiłam nową szczotkę i nagle szczotka poszła w kąt. Bo zobaczyłam różnicę. Pierwszy raz jak czesałam się inną szczotką, to poczułam tą różnice.. Aktualnie używam szczotki z marki Avon.  Jest to szczotka wyprofilowana, z dobrymi wypustkami, która dociera mi do skóry głowy.  Ta szczotka nie wypada mi z dłoni, pozwala na rozczesanie włosów, ale każde splątanie ją po prostu zatrzymuje. Nie rozrywa tego kołtunka, zostawia do delikatnego rozdzielenia włosów.


I przyszła ta szczotka i TT poleciał w kąt. Jak sięgałam po niego czułam się nie uczesana. A żeby się tak czuć nie muszę się czesać, mogę się po prostu nie czesać. Po prostu nagle uznałam, że ta szczotka mnie ciągnie, mi wypada gdzieś tam i po prostu gdzieś tam zaczęła mnie drażnić.




Po prostu był szał ciał na te szczotki, bo nie oszukujmy się wyglądały inaczej. I zaczęłyśmy je kupować. I super, ale one według mnie nie zdają egzaminów przy włosach długich, gęstych. Dla takich włosów ona się raczej nie sprawdzi.




A Wy dalej lubicie TT? Czy jednak przestała Wam pasować ta szczotka?



Trzymajcie się ciepło,


XOXO

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION