ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

Zorganizuj się na nowy rok!


Hej dziewczyny!😻

Tak jestem wreszcie u siebie, przywróciłam bloga i mogę być na swoim i pisać na swoim, tylko moim ukochanym dziecku blogu. Wszystko się zmieniło od czasu usunięcia bloga. Jak widzicie przy usuwaniu mnie poniosło i usunęłam wszystkie posty, ale zostałyście Wy, czyli moje ukochane czytelniczki. Koniec łzawych historii, czas na konkrety. Dzisiaj będzie post o organizacji czasu, czyli czymś co pozwoliło mi swego czasu uporządkować moje życie i zacząć planować różne rzeczy.


Zawsze miałam kalendarz kupiony gdzieś w markecie, albo taki, który dostałam od rodziców. Nic mi się w tym kalendarzu nie podobało, a no czegoś musiałam używać. W tym roku jest zupełnie inaczej, od miłości mojego życia, mojego chłopaka Pawła dostałam na święta bądź urodziny, w sumie jedno i to samo, kalendarz. Jest to Simple Canlendar, który możecie zakupić na stronie www.lovesimple.pl




Powiem Wam szczerze, że jak go zobaczyłam to się zakochałam, ten kalendarz wygląda dokładnie tak jak bym chciała, ma dokładnie tyle miejsca ile potrzebuje i jest no cudownie stworzony. Jest to kalendarz dzienny, w podręcznym formacie A5. Weekend macie na jeden stronie, co jest dość wygodne i z góry zakłada, że w weekend powinnyśmy robić mniej rzeczy. 


Na początku kalendarza  mamy kartki związane z nowym rokiem, planami, celami i marzeniami na nadchodzący rok. Mamy kartkę poświęconą, temu w jakim czasie planujemy spełnić nasze cele. Następnie jest domowy plan finansowy roku, jak tak nad tym pomyśleć to  jest to super sprawa, bo możemy zapisać nasze wydatki, zaplanować finanse i oszczędzić pieniądze. 



Na początku każdego miesiąca mamy dwie kartki poświęcone całemu miesiącowi. Top 3 pomysły na.., cele miesięczne, finanse, coś dla rodziny, coś dla ducha i zdrowia, pierwsze kroki do celu i dziękuję za. Jestem zauroczona wyglądem kalendarza miesięcznego. Ja używam widoku miesięcznego na bloga i zapisuje tam co i kiedy ma się pojawić na blogu, daje mi to taki obraz i świadomość czy  na pewno mam pomysł na post w dni, które on się powinien pojawić.


Potem macie takie dodatkowe kartki dotyczące miesiąca. "top zadania miesiąca" i wolną kartkę bo i notatki, w których ja zapisuje pomysły na posty w, które chcę zrealizować w danym miesiącu potem te pomysły przenoszę na widok miesięczny kiedy ma on być.






Co układu dnia na samej górze mamy "Najważniejsze", co pozwala od razu zobaczyć co musimy na bank dzisiaj zrobić, co sie dzisiaj wydarzy itp.  Potem mamy plan dnia z godzinami i "to do list", której mi tak bardzo brakowało w poprzednim kalendarzu. Na dole strony są takie drobne rzeczy jak "menu dni", w którym ja zapisuję rzeczy inne, shop today. I takie tabelko o zaplanowaniu czasu tylko da siebie, odpoczynku,



Kalendarz, wykonanie oraz sama idea jest cudowna. Ja tak bardzo kocham organizację, że nie mogłam sobie wymarzyć lepszego prezentu, kalendarza na nowy rok.

Co do tego, jak się zorganizować jak podjąć działanie, aby zmienić w sobie nawyk marnowania czasu. Tak naprawdę nie potrzebujecie do tego planera, czy kalendarza, a kartkę i długopis, bądź aplikacje w telefonie. Zapisujcie wszystko co myślicie, że musicie zrobić, wszystkie spotkania, wizyty u lekarzy, urodziny, róbcie listy rzeczy do zrobienia, albo pomysły. 

Organizacja czasu zajmuje może z 4 minuty dziennie? A da się zaoszczędzić milardy czasu i pamiętać o ogromie rzeczy. Więc to nie jest nic trudnego. Ja bez kalendarza nie istnieje, a teraz jak się patrzę na swój to widzę  mojego chłopaka.


Co lepsze to nie koniec postów o prezentach od Pawła, bo zostałam rozpieszczona i prezenty wymagają opisania ich na blogu, więc czekajcie cierpliwie!



Stęskniłam się, wiecie?


Trzymajcie się ciepło xoxo!


Komentarze

  1. Super, ze wróciłas! :)
    Chciałam sobie kupic taki Planner jak masz, ale cena mnie odstraszyla :( Kupiłam z Paper Dot i tez jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION