ZOSTA膯 KONSULTANTK膭 AVON

Ka偶da z nas kiedy艣 s艂ysza艂a, albo u偶ywa艂a kosmetyk贸w marki Avon. A gdyby tak mo偶na te kosmetyki zamawia膰 taniej? Mo偶ecie to robi膰 zostaj膮c konsultantk膮 Avon . Mo偶ecie dosta膰 rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Warto艣膰 rabatu zale偶y od wielko艣ci warto艣ci Waszego zam贸wienia. Dodatkowo mo偶ecie korzysta膰 z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mie膰 dost臋p do nowo艣ci katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

OD呕YWKA GARNIER FRUCTIS HYDRA FRESH馃敐馃敐

Hej, 


Jaki艣 czas temu Garnier od艣wie偶y艂 swoj膮 lini臋 fructis i dorzuci艂 do niej par臋 naprawd臋 godnych uwagi produkt贸w. Mnie od zawsze kusi艂a seria z wod膮 kokosow膮. Ze wzgl臋du tylko i wy艂膮cznie na to, 偶e jestem fank膮 kokosa. Od jakiego艣 czasu jestem w posiadaniu od偶ywki z serii hydra fresh i zamierzam si臋 z Wami podzieli膰 moj膮 opini膮. A wi臋c kubki w d艂o艅 i zapraszam do czytania.






Opis produktu:

Formu艂a od偶ywki wzmacniaj膮cej bez silikon贸w zawiera wod臋 kokosow膮 oraz czynniki oczyszczaj膮ce, aby wzmocni膰 i oczy艣ci膰 w艂osy oraz nawil偶y膰 ich ko艅ce.
Nowe formu艂y Fructis bez paraben贸w zawieraj膮 wzmacniaj膮ce ekstakty owocowe. Garnier stworzy艂 wyj膮tkowe po艂膮czenie bia艂ek z cytryny*, witamin B3 i B6, ekstrakt贸w z owoc贸w i ro艣lin o udowodnionej skuteczno艣ci, aby zaoferowa膰 Ci widocznie zdrowsze, mocniejsze w艂osy.



 Sk艂ad:


Aqua/ Water, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Glycine Soja Oil/ Soybean Oil, Cetyl Esters, Niacinamide, Saccharium Officinarium Extract/ Sugar  Cane Extract, Cocos Nucifera Fruit Juice/ Coconut Fruit Juice, Cucumus Sativus Fruit Extract/ Cucumber Fruit Extract,
Hydroxycitronellal, Hydroxypropyltrimonium Lemon Protein, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Chlohexidine Digluconate, Camellia Sinesis Leaf Extract, Linalool, PEntaerythityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Benzyl Alcohol, Isopropyl Alcohol, Propylene Glycol, Alpha
Isomethyl Ionone, Capryloyl Glycine, Purus Malus Fruit Extract/ Apple Fruit Extract, Pyridoxine HCI, Geraniol, Citric Acid, Citronellol, Citrus Limon Peel Extract/ Lemon Peel Extract, Potassium Sorbate, Leuconostoc/ Radish Root Ferment Filtrate, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/
Fragrance. (F.I.L. C194970/1).




Pierwsze na co ja zwr贸ci艂am uwag臋 przy tej od偶ywce to zapach. To taki specyficzny zapach
od偶ywek
Garniera, kt贸ry utrzymuje si臋 na w艂osach po umyciu. Wi臋c jak ruszacie g艂ow膮 dolatuje do
Was 艂adny zapach.






Je艣li chodzi o aspekt wizualny opakowania, to jako艣 ten kolor cieszy moje oczy. Nie wiem czemu. 




Jednak przechodz膮c do sedna. Moje w艂osy po obci臋ciu bardzo 艂atwo przeci膮偶y膰. Gdy u偶ywam kosmetyk贸w nie mog臋 przesadzi膰 z ich ilo艣ci膮, bo inaczej moje w艂osy b臋d膮 oklapni臋te. Dlatego do ka偶dej nowej od偶ywki podchodz臋 sceptycznie. Kupi艂am j膮 z polecenia mojej przyjaci贸艂ki Moniki. Jednak ona ma zupe艂nie inne w艂osy ni偶 ja. Jej w艂osy si臋 pl膮cz膮, s膮 d艂ugie, a moje kr贸tkie i 艂atwo je obci膮偶y膰. Jednak jakie by艂o moje zaskoczenie gdy u偶y艂am tej od偶ywki.



#Moje w艂osy s膮 nawil偶one.


Ale nie obci膮偶one. By艂y mi臋kkie w dotyku i  wygl膮da艂y na zdrowsze.



#艁atwiej si臋 je rozczesuje.


Nie mam ju偶 takiego problemu z rozczesywaniem jak przy d艂ugich w艂osach, ale jednak ka偶da pomoc w rozczesywaniu ich si臋 przydaje. Po tym produkcie mog臋 czesa膰 w艂osy grzebieniem i nie mam z tym problemu.



#Lepiej si臋 uk艂adaj膮.


Jak ma si臋 d艂ugie w艂osy, to si臋 tym nie przejmuje, ale przy kr贸tszych ka偶de wygi臋cie w艂os贸w wygl膮da komicznie. No i jak u偶ywam tej od偶ywki to moje w艂osy s膮 ujarzmione, si臋 nie wyginaj膮 w ka偶d膮 mo偶liw膮 stron臋.



#S膮 d艂u偶ej 艣wie偶e.

Myje w艂osy co drugi dzie艅, jednak drugiego dnia one tr膮c膮 sw贸j naj艂adniejszy wygl膮d. Dzi臋ki tej od偶ywce zauwa偶y艂am, 偶e nawet drugiego dnia wygl膮daj膮 fajnie.









Jestem bardzo przekonana do tej od偶ywki, co prawda nie nak艂ada艂am jej na sk贸r臋 g艂owy, a raczej od ucha w d贸艂, wi臋c nie powiem, Wam jak si臋 sprawdza na sk贸rze g艂owy.



Czekam z niecierpliwo艣ci膮 na szampon z tej serii. I na pewno go wypr贸buje. 



Mia艂y艣cie t膮 od偶ywk臋? A mo偶e polecacie inn膮 Garniera? 



Trzymajcie si臋 ciep艂o!


XOXO



Komentarze

  1. Tej akurat nie mia艂am, ale og贸lnie lubi臋 od偶ywki Garnier Fructis, obecnie mam t膮 pomara艅czow膮 ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Pomara艅czow膮 mia艂am w starej wersji,nie wiem czy r贸偶ni si臋 z now膮 :)

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

OD呕YWKI DO W艁OS脫W MARKI ISANA- CZY PIEL臉GNACJA W艁OS脫W MUSI BY膯 DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SI臉 NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION