ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

Odliczamy do świąt #19

Hej,

Dzisiaj jest tragedia życiowa, moi Drodzy. Wiecie, tak czasem jest, tak bywa. Budzicie się rano, pijecie kawę ( co u mnie znaczy, że coś już jest nie tak, bo nie piję w dni szkolne kawy rano), a potem dzień jest taki nijaki.



Jak mi dzisiaj nie szło to szok jakiś. Ale na szczęście na dwóch godzinach byłam na debatach. Debaty rzecz fajna. Zwłaszcza jak można posiedzieć i nic nie robić. A, że siedziałam z Kingą. Moją superową kumpelą z klasy, to miał mnie kto miziać jeszcze. Jakbyście się zastanawiali, czemu ja ciągle gadam o koleżankach, przyjaciółkach to jest to forma wdzięczności i ukazania, że ludzie są dla mnie ważni, bo dziękować trzeba! #poradyciociAli



Wiecie jaki miałam dzisiaj dylemat przy sklepiku? Kupiłam wafle ryżowe i kubusia, niby trochę fit, ale dla równowagi Ala kupiła sobie kinder bueno. Jednak ja to nic, Kinga ma mistrza, bo proponuje jej kawałek mojego batonika, a ona, że nie chcę. Więc ja, dla jaj, zasłaniam Nas ręką i mówię, że nikt nie widzi i wtedy wzięła sobie kawałek. Ach te baby. 






Wróciłam do domu, kompletnie zmęczona i smutna. Wiecie, ciężkie kobiece dni. Do tego nie było mleka do kawy, obiad był niesmaczny (nie to co lubię) i zły humor gotowy. Jednak "pseudo" czekoladka z kalendarza adwentowego trochę dała radę. Kupiłam mleko, do kawy to się kawa skończyła. Jak żyć.




W sumie postanowiłam pokazać Wam mój, no dość skromny, makijaż twarz i oczu dzisiaj, bo udało mi się zrobić całkiem ładne zdjęcie. Ja w tygodniu skupiam się dość mocno, na makijażu oka, bo to on sprawia, że ja wyglądam wyraźnie, że w ogóle wyglądam.  A całe moje ogarnięcie się zajmuje 20 minut. Mam namyśli, że wchodzę do łazienki w piżamie, a wychodzę w pełnym makijażu. 




Po za tym czy moje włosy są tak do kitu, czy ja mam tak do kitu szczotkę, ale czeszę się rano dokładnie, a za pięć minut wyglądam jakby one szczotki nie widziały. Chyba czas zmienić TT na inną, lepszą szczotkę. Macie jakieś? To piszcie!






A więc no postanowiłam swoją złość i zły humor przekuć w ćwiczenia. I trochę się zmęczyłam. Zobaczymy czy będą zakwasy, oby tak. Może o głupotach nie będę myśleć.Jutro też to zrobię. Obiecuję!



Dzisiaj nie będzie kosmetyków, ale będzie youtube. Kogo vlogmasy oglądacie? Wiele youtuberów je robi. I zastanawiam się, co ciekawego Wy macie. Ja podziwiam ludzi, którzy robią vlogmas. Montowanie filmu, to jednak nie taka pestka jak nabazgranie tekstu, a więc ja w tym roku oglądam:


  • Szusz
  • OlaeeeM
  • MsDoncellita
  • Alissvlogchanel
  • VlogLola
  • Alex Mandostyle
I to na tyle. Jakoś jeszcze inne mnie nie urzekły. Może dlatego, że czasu oglądać ich nie mam. Jednak może to tylko wymysły.



Dobrze 
moich kochani ja dopijam miętę, idę się ogarnąć i do łóżka. Mam nadzieję, że Wasz dzień był o niebo lepszy od mojego!



Trzymajcie się ciepło,

Do jutra,

XOXO






Komentarze

  1. Ja również nie piję kawy z rana! Nie lubię tego, jak od razu po wstaniu czuję, że ten dzień będzie zły. Przez to nastawienie potem nic mi nie wychodzi, nawet jak bardzo się staram! :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna notka

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION