ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

PROJEKT DENKO #11

Cześć sroki makijażowe,

Projekt denko był moim regularnym kochankiem! A teraz, no teraz, marnie. Bardzo, cytując klasyków "LIPA". A tak na poważnie. Znudziła mnie forma denka przez ostatnie pół roku. Karton z zużyciami leżał i pęczniał, a ja odkładałam to na dalszą przyszłość. Potrzebowałam trochę odpoczynku. Więc po ponad pół roku jestem! Zapraszam więc z kawą, albo dwoma, na denko.





ISANA YOUNG EGG WHITE


Kosmetyk znaleziony na liście tych z dobrym składem u wspaniałych PiggyPeg (klik). Często są na tą piankę promocje w Rossamnie i można ją dorwać nawet za 7 zł. Uważam, że to nawet dobry produkt, pianka szybko pęka pod palcami. Pachnie delikatnie, ale przyjemnie. Nie podrażnia mnie, radzi sobie z resztkami makijażu. Jest średnio wydajna, jednak ma tylko 100 ml. Szczerze? Zaskoczył mnie trochę ten produkt, jak markę Isana lubię, ale nic specjalnego do pielęgnacji twarzy nie miałam od nich.


PRO TIP: Butelka z pianki zostanie wykorzystana do rozcieńczania szamponu. Po co to i na co? Odeśle Was tu do postu z bloga Aniamaluje (klik).





EO LABORATORIE ROZJAŚNIAJĄCY TONIK DO TWARZY


Jak już jesteśmy w temacie twarzy to tonik. Ja widzę różnice po zastosowaniu niektórych toników. Widzę ich pozytywne działanie na moją skórę. No chciałabym, żeby ten tonik robił mi wow. Jest okej, ale nic więcej. Jest to krok w pielęgnacji jakiego nie pomijam, ale z tym tonikiem nie ma frajdy za dużej. Wolę zdecydowanie toniki marki Vianek. Nie koi specjalnie, nie nawilża zbytnio. Jest po prostu. Takie MEH.


POST: O tym jak nie używałam toniku jakiś czas (klik).


PRO TIP: Ja przelewam każdy tonik do przeznaczonej do tego specjalnie butelki z atomizerem i spryskuję nim twarz. Nie używam wacików- ekologiczniej. Po za tym nie podrażniam twarzy tarciem.






AVON SERUM REGENERUJĄCE DO WŁOSÓW I SERUM NA PRZESUSZONE KOŃCE



Moje włosy są bardzo długie i mam dużą powierzchnię, na którą należałoby  nałożyć silikon aby je ochronić, zwłaszcza przy tej pogodzie (czapka, szalik, kurtka, szalik i jeszcze raz kurtka). Używałam dwa sera prawie jednocześnie. są dość podobne.

Regenerujące (czarna nakrętka) jest nieco gęstsze, więc nakładałam go mniej, aby nie przesadzić.

Na przesuszone końce (beżowa nakrętka) jest nieco rzadsze.


Oba sera scalają optycznie końce, przede wszystkim otulają je silikonem przez co nie jesteśmy aż tak narażone na uszkodzenia mechaniczne. Ja lubię osobiście te z Avonu, bo są tanie i mam je pod ręką aby je zamówić. Polecam.





ISANA PIANKA POD PRYSZNIC ROSE DREAM



Kokos na opakowaniu, kto by się spodziewał? Pianki pod prysznic to frajda, nie widzę większego sensu ich stosowania po za tym, że są czymś specyficznym. Ładnie pachnie, jest wydajna, myje i nie przesusza. Więc jest no okej. Uważam, że pianki są super w podróż, gdzie musicie wziąć żel pod prysznic, no i może są przyjemniejsze latem do stosowania. Ja nie miałam innych marek pianek, ale może?


PYTANIE: Co myślicie o odżywce w piance marki Pantene? Ja bym ją chętnie wypróbowała, ale mam chyba za dużo, zbyt gęstych włosów. Co myślicie? Miałyście próbowałyście?






PANTENE DRY SHAMPOO VOLUME BOOSTER




Bubel. Po prostu bubel. Kupiłam ten suchy szampon w promce z szamponem marki Pantene, które lubię w miarę. Co powiedziałabym o tym produkcie? Lakier do włosów. Nie umiem inaczej określić. Pierwsze użycie a ja miałam spuszone włosy u nasady, sztywne, nie mogłam tego wyczesać, no i lakier. No nie. Może nie dla moich włosów. Ja mam wrażenie, że on nawet pachnie jak lakier, którego moja babcia używała przez lata. No nie, rozwód niestety.






DOVE VELVET SOFT NOURISHING SHOWER GEL




Moje ulubione żele pod prysznic. Naprawdę! Żele z Dove są tak jedwabiste, dobrze się pienią, nie uczulają. Zostawiają skórę otuloną. Mają wiele cudownych zapachów. Ja lubię!




MARION MIODOWY ŻEL DO MYCIA



To był cudowny żel do twarzy, tani, dobrze myjący. Pachniał delikatnie. Używałam go ja i moja przyjaciółka kiedy u mnie bywała. Zostawia twarz mięciutką, domywa resztki makijażu. ma pompkę. Jest naprawdę tani, swego czasu ta seria była dostępna w biedronce.


TAK, mam obsesję na punkcie mycia twarzy. Nie da się tego leczyć.





BATISTE  DRY SHAMPOO TROPICAL



Dla porównania, mój ulubiony suchy szampon. Czy trzeba go przedstawiać. Jest dobry, ładnie pachnie, odświeża, unosi włosy. Sprawia, że nie są takie lejące i nie dające się ułożyć.




HERBAL CARE TONIK Z BŁAWATKIEM I BAWEŁNĄ



Kolejny meh tonik. Mimo, że on "fabrycznie" ma atomizer, to był taki jak woda. Nie nawilżał, nie koił, nie zachwycał. No nie, nie. Nie bardzo te toniki.





L'BIOTICA BIOVAX PEELING TRYCHOLOGICZNY



Pierwszy taki produkt u mnie w kosmetyczce. Wcześniej jak wiecie używałam cukru i szamponu do złuszczania skóry głowy. No to był przyjemny produkt, ale nie widzę sensu go kupować, uzyskuje takie same efekty  cukrem. Mam tak samo z peelingami do ciała. Kocham te z kawy i cukru domowej roboty i po prostu dla mnie to zbędny wydatek. Jednak jeśli chcecie spróbować peelingowania skóry głowy i szukacie gotowego produktu to polecam.


Co daje peeling? Odbija włosy od nasady, sprawia że produkty się lepiej wchłaniają, lepiej działają. Dbamy o higienę skóry głowy. Tak jak w przypadku ciała, czy twarzy.





TOŁPA GREEN NACZYNKA PIANKA DO TWARZY




Meh. Wielkie, niewydajne meh. Używałam go dwa tygodnie. Dwa. I się skończyła. Co prawda dawała efekt takiej nawilżonej, wypielęgnowanej, miękkiej skóry. Jednak znam lepsze produkty w podobnej cenie. Pachniała delikatnie. Nic z naczynkami nie robiła, niby dobra, ale jednak taka sobie.






L'OREAL ELSEVE MAGICZNA MOC GLINKI ODZYWKA UPIĘKSZAJĄCA


Bardzo lubię tą odżywkę i szampon z tej serii. Nazwała bym ten duet "codzienna pielęgnacja włosów". Nawilża, pomaga rozczesać mi moje kudły. Nie robi z nimi cudów, ale niewiele kosmetyków robi ten wow. Wracają. Bardzo lubię ten duet!





COCONUT OIL DEEP CONDITIONING PROTEIN PACK



To jest sztos! Bardzo zaskoczył mnie ten produkt. To jest jedna składowa mojego prezentu urodzinowego od Pauliny. Kocham kokosa i nie zdziwi Was pewnie, że dostaje czasem całe kokosowe prezenty.


Z olejem kokosowym jest tak, że nie sprawdza się na każdych włosach. To jest też tak, że włosy kochają proteiny. Można włosy bardzo łatwo przeproteinować i wyglądają źle.


Wzięłam tą paczuszkę na ferie, aby nie brać odżywki dużej. Jak moje włosy błyszczały, lśniły! Moje włosy nie błyszczą zbyt na co dzień, a wtedy naprawdę odbijały światło! Były dociążone, nawilżone. Naprawdę były mega! Nie wiem czy sprzedają to w formie innej niż taka "paczuszka". Jednak jako kuracja, raz na jakich czas jest ekstra!





UFF, to już wszystko. Tęskniłyście za denkiem? Ja tak trochę, bo to jedna z niewielu okazji do pokazywania Wam pielęgnacji twarzy, włosów i ciała!


Trzymajcie się ciepło,

XOXO.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

PRZYKŁADOWE OLEJOWANIE WŁOSÓW PLUS METODA OMO