ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

EVELINE GLOV AND GO- ROŚWIETLACZ I BRONZER

Hej,


Trendy w makijażu zmieniają się dość dynamicznie. Jak zaczynałam swoją przygodę z makijażem to był wszechobecny mat. Mat wszędzie. Na oczach, na ustach, na policzkach. Dzisiaj już mat odchodzi w niepamięć. Coraz więcej mamy podkładów o wykończeniu glov, efekt zdrowej, lekko rozświetlonej skóry. A co za tym idzie mamy coraz więcej pudrów, rozświetlaczy i bronzerów o wykończeniu rozświetlającym. 












Dane techniczne:

Bronzer i rozświetlacz marki Eveline znajdziecie w Hebe, Rossamnie. Zamknięte są w ładnym opakowaniu ze złotą otoczką. Oba produkty są wypiekane, a więc ultra wydajne. Mamy tu 8,5 g  za cenę około 20 zł bez promocji. 

 🌟Bronzer mam w odcieniu jamaica bay 02. Jest to dość ciepły bronzer z mnóstwem złotych drobinek. 
 🌟Rozświetlacz mam w odcieniu  gentle gold 02. Ten odcień, mimo że wygląda na dość ciemny jest bardzo przyjemny. Jest to szampańsko- złoty rozświetlacz, który ma dość sporo drobinek. 











ROZŚWIETLACZ



Pamiętam filmik Kitulca, w którym polecała ona ten rozświetlacz. Znaczy to tylko i wyłącznie tyle, że jest to glow widoczny z kosmosu. Dosłownie. W zbyt dużej ilości ten rozświetlacz jest widoczny kolorystycznie na mojej skórze. Trzeba go dobrze wpracować w skórę, dobrze rozetrzeć. Daje przepiękny rozświetlacz. Według mnie jest to błysk dość drobinkowy połączony z taflą. Można go oczywiście stopniować, jednak nawet pierwsza warstwa jest już dla fanów dość mocnego błysku. Ja zwłaszcza lubię rozświetlacz jak mam minimalną ilość makijażu. Wtedy według mnie wygląda to bardzo świeżo i promiennie. Trzeba przyznać, że dla mnie jest to całkiem dobry rozświetlacz. Coś innego pojawiło się wreszcie na półkach drogerii, a nie tylko subtelny blask. 













BRONZER


Pamiętam, że słyszałam opinie, że ten bronzer jest tylko lekko satynowy, a nie ma w nim  żadnych drobinek. Być może to kwestia tego, że ja do bronzera używam pędzla z włosia syntetycznego, ale dla mnie to bronzer, nie dość, że ciepły, to mocno drobinkowy. Szkoda, że odkryłam go po lecie, bo mógłby wyglądać bosko do opalenizny, w pełnym słońcu. Jest to naprawdę dość mocno ciepły odcień. Na pewno do sprawdzi się on idealnie do brązowienia, na bank nie do konturowania. Z tego co wiem i w przypadku bronzera i rozświetlacza macie do wyboru po 2 odcienie. Jest to dla mnie świetna opcja na lato, albo gdy będę chciała efektu takiego lekkiego makijażu.











Czy uważam, że jest to zły produkt? Absolutnie. Chociaż po recenzjach spodziewałam się bardziej satynowego efektu, ale jak już mówiłam bardzo prawdopodobne jest, że jest to kwestia pędzla użytego przeze mnie do aplikacji.

Produkty oba da się wpracować w skórę, tak aby wyglądały przepięknie. Idzie je bardzo ładnie rozetrzeć i sprawić, że będzie się z nimi dobrze żyło.

Apropo pędzli opowiadam Wam o nich bardziej w poście z podstawami makijażu #2, gdzie poświeciłam cały post pędzlom (klik).



Także ten.


Trzymajcie się ciepło,



XOXO.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

PRZYKŁADOWE OLEJOWANIE WŁOSÓW PLUS METODA OMO