ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

COLLISTAR RÓŻ, TUSZ, POMADKA

Hej,



Dzisiaj pogadamy sobie o trochę droższych kosmetykach, które są dostępne na stronie Douglas i na stronie producenta (klik). Będzie chwila refleksji o pięknych opakowaniach i innych takich, także zapraszam Was do czytania.






Marka Collistar to włoska marka, która charakteryzuje się pięknymi opakowaniami. Naprawdę. Pierwszy raz spotkałam się z tą dbałością o każdy szczegół kosmetyków. Chyba najbardziej urzekły mnie magnetyczne zamykanie!







TUSZ MASCARA VOLUME UNICO 



O tym tuszu pierwszy raz słyszałam na kanale na yt "Marka". Martyna polecała ten tusz i mówiła, że jest on też drogi, ale niezastąpiony. Miałam ostatnio gorszy czas z tuszami, jakoś nic na mnie szału nie robiło i tylko tak sobie tuszowałam rzęsy bez większej przyjemności.  Więc gdy tylko przyszedł ten tusz poczułam nadzieję, że może coś się w tym aspekcie zmieni. 


Tusz zamknięty jest w przepięknym opakowaniu. Takim naprawdę ślicznym. Ma on naturalną szczoteczkę z włosia. O dziwo, ja nie przepadam za takimi zbytnio. Dlaczego? Mam wrażenie, że zawsze ubrudzę się tym tuszem i w sumie zawsze tak jest, więc nie mylę się zbytnio.  Z tym tuszem jest podobnie. Brudzę się nim strasznie.



Efekt na rzęsach. Coś po między volume, a rozdzieleniem z przewagą na volume. Trochę ten produkt rzęsy skleja. Daje jednak zadowalający efekt. Co prawda wolę go bardziej jak mam pełen makijaż oka, bo jak mam tylko wytuszowane rzęsy to jednak szukam czegoś innego. Czegoś bardziej wow. Wolę też tusze drogeryjne, bo jednak ten kosmetyk często trzeba wymieniać. Co oczywiście nie znaczy, że ten jest zły, absolutnie. Prawdopodobnie jak macie dłuższe rzęsy niż ja polubicie się z tym tuszem.Ma też piękne opakowanie, idealne na prezent. Warto dodać, że ten tusz dość ciężko się zmywa, przynajmniej u mnie. Jednak gwarantuje Wam to trwałość w ciągu dnia jakby nie było.


link do tuszu (klik)















RÓŻ MAXI BLUSHER SILK EFECT -14 PESCA (peach)



Powiem Wam ogólnie, że ja i róże to taka dziwna relacja. Lubię je do delikatnych makijaży, które w odwróżnieniu od wielu normalnych ludzi, noszę rzadko. Do mocnych makijaży jest to już zwykle przesadzony efekt, który nawet jak dla mnie jest za mocny. 


Róże mają na celu dodać naszemu makijażowi świeżości i zarumienionego, zawstydzonego efektu. Aby uzyskać taki efekt ten róż powinien być nałożony w małej ilości, lub być mało  napigmentowany z natury. Róż z marki Collistar ogólnie jest właśnie takim różem, delikatnym. 


Jednak najpierw rozprawmy się z jego cudownie pięknym opakowaniem. Naprawdę. Tak jak recenzując dla Was produkty drogeryjne nie zwracam, aż tak uwagi na opakowanie to tu aż się prosi aby o tym napisać. Mamy tu cudowną puderniczkę, z pędzelkiem, lusterkiem. Idealne do torebki, a w asortymencie marki znajdziecie pudry w takiej puderniczce- idealne do torebki!

Róż jest w odcieniu brzoskwiniowym, z dużą ilością błysku. Nie jest do dobrze napigmentowany, ale to jest jego plus, a nie minus. Róż dodaje delikatności i odcieniem pasować będzie bardzo wielu osobą. Nie jest to róż, który zostanie z Wami na cały dzień, ulatnia się on w ciągu dnia, ale jednak jest to bardzo ładny i ciekawy efekt, który naprawdę sprawia, że jeśli go nałożycie wyglądacie na bardziej wyspane i wypoczęte.


Czy jest to kosmetyk warty swojej ceny? Nie wiem, nie mnie to oceniać. Ja uważam, ze to fajny róż w jeszcze piękniejszym opakowaniu. Oczywiście też zamykane na magnes. 







Link do różu (klik



POMADKA ROSSETTO UNICO 10 LAMPONE


Teraz o dziwo najciekawsza dla mnie część recenzji. O dziwo, bo ja szminkowa nie jestem. Jednak jak zobaczyłam tą pomadkę zauroczyłam się. 


Po pierwsze w pięknym  żłobieniu na pomadki i jej przecudownym zapachu. Po drugie w kolorze, który sprawia, że oczy mi się świecą, czyli pięknej, neonowej fuksji. 


Nie jest to matowa pomadka, tylko błyszcząca, a najlepsze określenie to wykończenie zwykłej, tradycyjnej pomadki. Czy przechodzi na zęby? Trochę tak. Czy odbija się na szklance? Tak. Jednak jak na taką formułę pomadki jest trwała. Miałam ją na ustach i była dość długo ze mną i wyglądała bardzo ładnie. Oczywiście rzucała się w oczu i jest naprawdę mocnym element.


link do szminki (klik)















PODSUMOWUJĄC


Mimo, że marka jest marką selektywną jest idealna na prezent według mnie. Opakowania ma śliczne, produkty są dobre jakościowo. W dodatku będą idealne szczególnie dla starszych użytkowniczek makijażu, które kochają klasykę i stonowany makijaż z ewentualnym dodatkiem szaleństwa na ustach.



Post powstał we współpracy z marką Collistar. Wszystkie opinie wyrażone w tym poście są moje własne.






Trzymajcie się ciepło,


XOXO.









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION