ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

ODLICZANIE DO ŚWIĄT:13,12 11,10! 🎄🎄🎄

Hej, 🎄🎄🎄


Ten post miał się pojawić wgl wczoraj, ale jak wróciłam wieczorem do domu to okazało się, że była usterka internetu, z którą musiałam się rozprawić. A więc jestem dzisiaj i opowiem Wam o wielu rzeczach, które działy się przez parę kolejnych dni od ostatniego postu.



Zacznijmy od tego, że czeka mnie kolejna rozprawa z anatomią. Miejmy nadzieję, że część pisemna poszła świetnie, albo chociaż dobrze. To tyle jeśli chodzi o studia i przykre z nimi doświadczenia :D









W piątek ruszyłam porankiem do Bydgoszczy by spotkać się z młodszym bratem. Między nami jest zawrotna różnica wieku, bo aż 15 lat. Więc jest między nami bardziej relacja przypominająca rodzicielską, niż typowo jak między rodzeństwem. Robiliśmy też pierniki. W sumie wiecie, że był mój to pierwszy raz kiedy robiłam pierniczki? Poszło nam chyba bardzo dobrze. Zresztą sami możecie ocenić.


















W sumie seria "odliczanie do świąt" jest jedyną taką na moim blogu, gdzie mówię trochę więcej o rodzinie. Jasne, wrzucam pewne rzeczy na instagram. Tam też mogliście już widzicie zdjęcia moje brata, ale to wszystko. Jestem daleka od  mówienia o swoim prywatnym życiu. Już teraz tak. Wcześniej nie było to dla mnie problemem. Jednak prowadząc bloga 5 lat i w dodatku dorastając stwierdzam, że dla swojego psychicznego dobra tego nie robię. Ja nie oceniam ludzi, których nie znam. Niestety, jest też druga strona, a w internecie nic nie ginie. Podsumowania roku, pozytywne są takimi rzeczami gdzie mówię tylko o osobach, które albo chcą, albo nie mają nic przeciwko mówieniu o nich w postach. W dodatku każdy z nas ma problemy, jakiekolwiek. Staram się jednak pokazywać na blogu albo to co neutralne, albo to co pozytywne na swoich social mediach. Po nie wiem, które uważam, że są sprawy, o których nie rozmawia się nawet ze znajomymi, a i takie osoby mnie obserwują.



Jakie Wy macie zdanie  o zachowywaniu prywatności w sieci?




Pokaże Wam teraz moje zamówienie z Avon. Niestety nie przyszło do mnie nic z Aliexpress, ale pewnie nadrobimy to w przyszłym tygodniu.



Po pierwsze zamówiłam perfumy Attitude Amore, który jest mocno kwiatowy. W dodatku czuć w nim nuty fiołka,  Jest to raczej wiosenno- letni zapach, ale ja jestem skłonna nosić ten zapach cały rok. Lubię perfumy marki Avon, są tanie, są trwałe i wybór ich jest przeogromny, a zapachy nie są na jedne kopyto, a każde są inne. Ten perfum jest bardziej dziewczęcy niż kobiecy. Naprawdę Wam polecam.








Avon nutraeffect power shower cleanser, czyli preparat do oczyszczania twarzy. Nie jest to w sumie żel do twarzy, chociaż i tak można by go używać. Można go też użyć jako maseczka do twarzy. Ja wczoraj testowałam go w taki sposób, że lekko zmoczyłam ręce i nałożyłam na twarz pokrytą makijażem. Czułam się trochę jakbym myła twarz kremem, ale nie kremem Nivea, ale takim lepszym, lżejszym kremem. Jednak po umyciu twarz była miękka, trochę nawilżona, ale oczyszczona. Co warto podkreślić nie ma tu ani SLES, SLS ani ALS.  Co prawda, czy jest jakis super skład, naturalny? NIE.











Kupiłam też maskę do twarzy, bo co jak co, ale maski do twarzy marki Avon są dobre. Czy marki serii Planet Spa, czy po prostu różne inne. Kupiłam maskę bananową, bo uznałam, że nie mam żadnej maski nawilżającej plus liczyłam na ładny bananowy zapach. Co do zapachu, nie jest bananowy. Skóra po maseczce jest miękka, mięsista i taka nawilżona. Ja na ogół nakładam cienką warstwę tych masek i nie zmywam ich. Zobaczymy co będzie po dalszych testach.





Często piszę o produktach marki Avon na swoim blogu, znajdziecie je wszystkie tu (klik). Przymierzę się do nowego postu z ulubionymi produktami marki Avon, ale to już po nowym roku i po ulubieńcach i po podsumowaniu roku.



 A propo podsumowań, bo to ich czas, zaczęłam pisać podsumowanie roku, w lutym czeka nas moja blogerska spowiedź po 5 latach istnienia mojego bloga! Ostrzegam lojalnie, że wszystkie te posty będą długie, bo ja dawno nie pisałam nic nie kosmetycznego. Więc przygotujcie się na wiele słów wylanych na edytor tekstu.





Na dzisiaj to wszystko! Mam nadzieję, że post da Wam do myślenia trochę odnośnie prywatności w sieci i życiowych spraw.









Trzymajcie się ciepło,


XOXO.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION