ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

ODLICZANIE DO ŚWIĄT: 9,8! 🎄🎄🎄

🎄🎄🎄 Cześć,


Witam Was w poniedziałek wieczorem. Czujecie już święta? Bo ja nie mogę normalnie już wytrzymać na uczelni, bo myślę tylko o świętach.








W sobotę wieczorem naolejowałam włosy. Na podkład poszła woda szałwiowa, a jako olej użyłam oleju konopnego. Zawiązałam warkoczyka i zostawiłam na całą noc. Następnego dnia użyłam próbki maski proteinowej, którą dostałam w Kontigo, a szamponu użyłam jakiegoś mocnego, z SLS'em, bo takie tylko były w moim domu rodzinnym.  Efekt na włosach możecie zobaczyć poniżej. Były naprawdę w super stanie, mogłabym to określić nawet jako good hair day.







Jak zabezpieczanie włosy przed uszkodzeniami mechanicznymi? Ja noszę bardzo często ostatnio torby obładowane wieloma kilogramami rzeczy. Pasek torby pociera o włosy i wszystko to sprawia, że włosy są zniszczone i szorstkie. Dlatego jeśli wiem, że będę nosić torbę wiążę luźnego warkoczyka. W takiej fryzurze też śpię. Nie noszę już koka, bo on bardzo niszczy mi włosy!







W niedziele po południu odwiedziłam Bydgoski Jarmak Bożonarodzeniowy. Wiecie, że byłam na takiej atrakcji pierwszy raz? Jutro czeka mnie wyprawa na Toruńską wersję tego wydarzenia. Klimat? Na mega plus. Jednakowe budki, świąteczna muzyka i oczywiście świąteczny klimat. Tam też pracuje mój przyjaciel i jadłam jednego z lepszych gofrów. Chyba to był też pierwszy raz, kiedy jadłam gofra zimą, ale był omomo...






Smaki jakie znalazły się na moim goferku to: jabłko z cynamonem, powidła śliwkowe, nutella i sernik. Sernik był naprawdę dobry, o czym świadczy moja reakcja alergiczna na laktozę. #Laktozaaproved 👍



Od mojego przyjaciela dostałam też kubek. Tak wiem, mam zakaz dostawania nowych kubków, ale on jest wyjątkowy. Wcale nie powiedziałam tego za każdym razem, jak dostawałam-kupowałam kubek. Zresztą zobaczcie sami.







Cudowy nie? Na poniedziałkową, poranną kawę- idealny! P.S dziękuję 💙💙



Potem był powrót do Torunia. Wiecie jak bardzo lubię podróżować pociągiem? Ostatnio miałam tą nieprzyjemność podróżowania PKS i powiem Wam, bez porównania, nie tylko cenowo, ale też w porównaniu do wygody podróżowania.








Dzisiaj był dzień jak co dzień. Poniedziałek. Wykład z botaniki, zoologia bezkręgowców, botanika ćwiczenia i domek. 








Takie piękne rzeczy zdarzają się nam na szalkach. Czasem zdarza się coś do sekcji, albo preparowania, ale da się to przeżyć. Gorzej jakby to były pająki.



Potem byłam z  współlokatorką  na zakupach! Nie obyło się bez wizyty w McDonaldzie. 








W sumie to by było na tyle. Ja zmykam się myć i poleżeć, bo mój kręgosłup odmawia posłuszeństwa. Jutro pokaże Wam jarmark w Toruniu!


Dozobaczenia jutro!



Trzymajcie się ciepło,


XOXO. 









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION